eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiepołomiceUsuwanie skutków pożaru w budynku Przedszkola Samorządowego w Zabierzowie Bocheńskim.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usuwanie skutków pożaru w budynku Przedszkola Samorządowego w Zabierzowie Bocheńskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie skutków pożaru w budynku Przedszkola Samorządowego w Zabierzowie Bocheńskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49bec8f1-fd4c-43ef-b27a-f652cd3fed83

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna: Art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 22.09.2025 r. około godz. 7.00 pracownicy przychodzący do pracy do Przedszkola Samorządowego w Zabierzowie Bocheńskim stwierdzili duże zadymienie budynku. Niezwłocznie wezwano Straż Pożarną, która (godz. 7:06 przybycie pierwszego wozu strażackiego) przystąpiła do działań gaśniczych. Najprawdopodobniej w wyniku zwarcia instalacji elektrycznej doszło do pożaru w jednej z sal dydaktycznych, w wyniku czego uszkodzony został cały budynek Przedszkola.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.43.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 426600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Czyszczenia, dekontaminacji i wykonania prac naprawczych w budynku Przedszkola Samorządowego
w Zabierzowie Bocheńskim po wystąpieniu pożaru:

Zakres prac naprawczych:
1. Przeprowadzenie oględzin i kontroli obiektu po zdarzeniu pożarowym w celu określenia zakresu skażenia pożarowego (inspekcja pionów wentylacyjnych, sprawdzenie instalacji itp.)
2. Zabezpieczenie posadzek oraz tras transportowych poza strefą objętą pożarem, aby zapobiec ich uszkodzeniu.
3. Demontaż i wyniesienie zniszczonych elementów wyposażenia.
4. Usunięcie do kontenerów wszystkich elementów niezdatnych do użytku, m.in. mebli, sprzętu AGD i RTV, elementów oświetlenia także 7 szt. klimatyzacji (kontener i utylizację zapewnia Zamawiający)
5. Wykonanie czyszczeniu wyposażenia budynku nadającego się do dalszego użytku (m. in. wyposażenie kuchni).
6. Czyszczenie konstrukcji budynku, ścian, podłóg, sufitów, schodów, wyposażenia łazienek, toalet, ciągów wentylacyjnych i kominowych oraz innych elementów infrastruktury z pyłów, toksycznych osadów i zapachów.
7. Wykonanie badania wymaz z powierzchni oraz jakości powietrze.

Zakres prac budowlano-remontowe:
1. Demontaż zniszczonych elementów: płyt OSB w całym budynku oraz usuniecie podłogi na piętrze, 2 par okien
w pomieszczeniu objętym pożarem.
2. Wymiana 5 skrzydeł drzwiowych oraz 2 par okien (standard zgodny ze stanem sprzed zdarzenia).
3. Wymiana podłogi w pomieszczeniu objętym pożarem oraz na całym pierwszym piętrze (standard zgodny
ze stanem sprzed zdarzenia).
4. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w całym budynku oraz instalacji CO w pomieszczeniu objętym pożarem.
5. Sprawdzenie szczelności instalacji wodnej - wykonanie ewentualnych napraw.
6. Uzupełnienie ubytków tynku na ścianach oraz wykonanie gładzi szpachlowej wszędzie tam, gdzie będzie
to niezbędne.
7. Kompleksowe malowanie ścian i sufitów, futryn oraz czyszczenie schodów na klatce schodowej.
8. Wymiana oświetlenia w budynku.

Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności ogólnobudowlane
Osoby wykonujące czynności wskazane przez Zamawiającego powinny być zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, co najmniej przez cały okres, w którym będą realizować wskazane wyżej czynności.
2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2024 r. poz. 1773). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520167,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520167,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CT CARD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213275775

7.3.3) Ulica: Farysa 15B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-971

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Instalacja elektryczna
2. stolarka okienna
3. stolarka drzwiowa
4. wykonanie posadzki (podłogi)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520167,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.