eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tucholi - przebudowa budynku administracyjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tucholi – przebudowa budynku administracyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE W TUCHOLI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870257484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świecka 68

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pk@pk.tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.tuchola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pktuchola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tucholi – przebudowa budynku administracyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d73344cd-47fe-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane ze środków Funduszu Europejskiego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.Priorytet II : Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu. Działanie 2.3 Gospodarka wodno – ściekowa w aglomeracjach. Umowa o dofinansowanie nr POIS.02.03.00-00-0046/17-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383781/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja budynku administracyjnego (Obiekt OB23 ) związana z termomodernizacją i ogólnym remontem budowlanym, a także dostosowania konstrukcji na potrzeby instalacji nowych urządzeń oraz na dostosowaniu funkcji pomieszczeń do nowych wymagań modernizowanej oczyszczalni ścieków wraz z budową podjazdu dla niepełnosprawnych.
Zakres robót będzie obejmował m.in. :
1) adaptację pomieszczeń istniejących na nowe:
 części szatni na biuro,
 pomieszczeń szatni wraz z łazienką na pomieszczenie laboratoryjne,
 pomieszczenie starej kotłowni węglowej na magazyn,
 pomieszczenie węzła cieplnego na nową kotłownię gazową,
 remont istniejącego laboratorium
2) przebudowę w obrębie elementów niekonstrukcyjnych ścian działowych:
 powiększenie pokoju-biura kierownika,
 powiększenie pomieszczenia socjalnego,
 likwidację i przeniesienie pomieszczeń WC,
 zamurowania i wyburzenia pod otwory drzwiowe,
 renowację komina spalinowego w części nad dachem,
 rozbiórki kominów wentylacyjnych w części nad dachem, oraz ich odbudowa z cegły klinkierowej pełnej,
 rozbiórki posadzki w pomieszczeniu sterowni i likwidacja drewnianej nadbudowy
3) przebudowę w obrębie elementów konstrukcyjnych :
 budowę schodów żelbetowych z pomieszczenia socjalnego - jadalni do pomieszczenia technicznego – sterowni,
 wykonanie nowych nadproży w ścianach konstrukcyjnych pod otwory okienne i drzwiowe (w związku z podniesieniem poziomu posadzki o 17cm),
4) wymianę pokrycia dachowego wraz z ociepleniem,
5) wykonanie obróbek blacharskich oraz nowe orynnowanie (blacha tytan cynk),
6) termomodernizację (ocieplenie i otynkowanie budynku, docieplenie posadzki na gruncie),
7) wykonanie nowych warstw posadzki oraz nowego wykończenia,
8) roboty wykończeniowe :
 pomieszczenia laboratoryjne – wyłożone wykładziną dostosowaną do zastosowań w laboratorium,
 toalety WC, umywalnie, łazienki-płytki do wysokości 2m,
 nowa kotłownia -płytki ceramiczne do wysokości 2m,
 malatura-odnowienie pomieszczeń w zakresie malowania ścian,
 nowa stolarka okienna i drzwiowa,
 wymiana balustrad na wykonane ze stali kwasoodpornej,
 odnowienie i wykończenie wnętrz
9) wybudowanie podjazdu dla niepełnosprawnych przed wejściem od strony parkingu na poziom 1 piętra budynku (wysokość sumaryczna pochylni 80 cm) oraz schodów wejściowych,
10) wykonanie nowej instalacji grzewczej, elektrycznej i wod-kan.,
11) korytarz główny: przed wejściem do pomieszczeń laboratorium i pracowni mikrobiologi instalacja systemu nadzoru w postaci czytnika kart i klawiatury,
12) instalacja nowego oświetlenia wraz z lampami na oprawy Led,
13) instalacja nowych grzejników wyposażonych w termoregulatory,
14) instalacja nowej armatury sanitarnej,
15) wymiana kotłów węglowych na gazowe,
16) termomodernizacja budynku polegająca na :
 wymianie starych przeszkleń w otworach okiennych typu luksfer na okna o odpowiednim współczynniku przenikalności cielnej, zgodnie z wymogami z 2021r.,
 wykonaniu elewacji z dociepleniem styropianem grubości 10 cm,
 wykonaniu docieplenia dachu styropapą grubości 10 cm,
 wymianie stolarki drzwiowej,
 likwidacji luksfer.
17) zakup instalacji natrysku ratunkowego do pracowni badań fizyko-chemicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2533933,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2882091,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2533933,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany. Andrzej Byszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5550000367

7.3.3) Ulica: 18 Pułku Ułanów 19

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-600

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253393333 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.