eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchañ › Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej w Suchaniu w 2023 roku

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-12-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej w Suchaniu w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Suchañ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685970

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 72

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Suchañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-132

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 915624015

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.suchan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Szko³a Podstawowa w Suchaniu

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542230338

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Kardyna³a Augusta Hlonda 1

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Suchañ

1.11.5.) Kod pocztowy: 73-132

1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.11.9.) Numer telefonu: 915624012

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: spsu@post.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://szkolasuchan.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej w Suchaniu w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e1e3c0c8-7487-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00475993

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002077/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej w Suchaniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/93780b98-5c81-48e6-b2f7-251e978d9f64

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ¦rodkami komunikacji elektronicznej s±:
1) miniPortal Urzêdu Zamówieñ Publicznych: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal,
3) poczta elektroniczna zamawiaj±cego: spsu@post.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP uzyska dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Oferta powinna byæ sporz±dzona w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Szczegó³owe
informacje zosta³y zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny w zakresie RODO okre¶la Rozdzia³
II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ewentualne ograniczenia stosowania RODO zosta³y okre¶lone w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPSu-D-344/12/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej w Suchaniu w 2023 roku. Szacunkowa ilo¶æ zapotrzebowania na olej opa³owy wynosi 110 000 litrów (110 m3).
2. Ze wzglêdu na specyfikê przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy nie jest w stanie precyzyjnie okre¶liæ ilo¶ci oleju, który zostanie zamówiony w okresie obowi±zywania umowy. Faktyczna ilo¶æ oleju opa³owego dostarczonego w ramach zamówienia bêdzie zale¿na od bie¿±cego zapotrzebowania Szko³y Podstawowej w Suchaniu. Zamawiaj±cy informuje, ¿e minimalna ilo¶æ, która zostanie zamówiona wynosi 78 000 litrów.
3. Dostawa oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie. Zamawiaj±cy bêdzie informowa³ Wykonawcê o potrzebie dostawy. Zapotrzebowanie bêdzie przekazywane drog± mailow±.
Wykonawca dostarczy zamawian± ilo¶æ oleju opa³owego w terminie nie d³u¿szym ni¿ 3 dni od otrzymania zapotrzebowania.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadaæ cechy techniczne i jako¶ciowe zgodne z Polsk± Norm± PN-C-96024:2020-12 dla oleju opa³owego oraz aktualne atesty (¶wiadectwa jako¶ci), w szczególno¶ci:
-gêsto¶æ w temp. 15°C max 860 kg/m³,
-warto¶æ opa³owa min. 42,60 MJ/kg,
-zawarto¶æ siarki max. 0,10% m/m,
-zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg,
-zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg,
-lepko¶æ kinetyczna w temp. 20°C max 0,6 mm2/s,
-barwa czerwona.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Termin og³oszenia kolejnego postepowania na dostawê oleju opa³owego to 4 kwarta³ 2023 roku.

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert "cena" bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta przedstawiaj±ca najwy¿sz± punktacjê w kryterium oceny ofert "cena".

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e posiada aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury,
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Termin okre¶lony w pkt 4 stosuje siê odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualna koncesja Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
2. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) pe³nomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XII ust. 1. w przypadku oferty sk³adanej wspólnie (je¿eli dotyczy),
4) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
5) odpowiednie pe³nomocnictwo tj. w przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania nastêpuj±cych zmian postanowieñ niniejszej umowy:
1) termin realizacji umowy bêdzie móg³ ulec skróceniu na skutek zaistnienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu zamówienia, przy czym za si³ê wy¿sz± uznaje siê katastrofalne dzia³ania przyrody, nowe akty prawne w³adzy ustawodawczej i wykonawczej oraz zaburzenia ¿ycia zbiorowego (np. zamieszki, wojna), niezale¿ne od stron umowy, które zasadniczo utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± wykonywanie zobowi±zañ stron wynikaj±cych z umowy, a których strony nie mog³y przewidzieæ ani im zapobiec pomimo dzia³ania z dochowaniem nale¿ytej staranno¶ci,
2) termin realizacji umowy bêdzie móg³ ulec skróceniu, je¿eli na skutek zmiany przepisów prawa nie bêdzie mo¿liwa realizacja umowy na okre¶lonych w niej warunkach,
3) termin realizacji umowy ulegnie, skróceniu je¿eli Wykonawca dostarczy do Szko³y Podstawowej ca³± ilo¶æ oleju opa³owego przewidzian± w opisie przedmiotu zamówienia tj. 110 000 litrów.
2. Wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy bêdzie mog³a zmieniæ siê w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podst. art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
3. W przypadkach okre¶lonych w ust. 2 zmiana wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy zostanie zwaloryzowana na jego wniosek. Wykonawca wnioskuj±c do Zamawiaj±cego o dokonanie zmian wynagrodzenia na tej podstawie jest zobowi±zany udowodniæ, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ wniosku, w jaki sposób powy¿sze zmiany wp³ywaj± na koszty wykonania przez niego niniejszego zamówienia:
1) w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1, warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów,
2) w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy lub stawki godzinowej, wynikaj±cej ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia, albo minimalnej stawki godzinowej z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych liczonych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej,
3) w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 3 i 4, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wzrost warto¶ci ca³kowitego kosztu, jaki Wykonawca bêdzie zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego.
4. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji zamówienia w przypadku istotnych zmian wysoko¶ci kosztów wp³ywaj±cych na to wynagrodzenie. Strony ustalaj±, i¿ wska¼nikiem, wykorzystywanym do ustalenia zmiany wysoko¶ci kosztów wykonania jest wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych publikowany przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego.
CI¡G DALSZY w SEKCJI IX.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-14 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-12

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê, w stosunku do którego zachodz± przes³anki okre¶lone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

CI¡G DALSZY SEKCJI VII pkt 7.4.
5. Waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy w oparciu o wska¼nik, wskazany w ust. 4 mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, a kolejne waloryzacje - nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie kolejnych 6 miesiêcy od waloryzacji poprzedniej. Je¿eli po tym terminie wska¼nik, o którym mowa w ust. 6 ulegnie zmianie o co najmniej 10% w stosunku do wska¼nika bazowego, ro-zumianego jako wska¼nik obowi±zuj±cy w dniu z³o¿enia oferty, to zmiana ta bêdzie podstaw± do ewentualnej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji przedmiotu Umowy.
6. W przypadku aktualizacji podstawy zmiany wynagrodzenia Strony mog± wprowadziæ zmianê wynagrodzenia, po uprzednim przedstawieniu szczegó³owych kalkulacji obrazuj±cych, czy i w jakim stopniu zmiana przyjêtego wska¼nika wp³ynê³a na koszty realizacji Umowy. Zamawiaj±cy oceni przedstawione uzasadnienie i podejmie decyzjê o ewentualnej zmianie wysoko¶ci wynagrodzenia albo odmówi wprowadzania zmiany przedstawiaj±c swoje stanowisko.
7. Maksymalna warto¶æ wynagrodzenia, nale¿nego z tytu³u wykonania przedmiotu umowy, nie mo¿e wzrosn±æ w wyniku zmian, wskazanych w ust. 4 - 6 o wiêcej ni¿ 10 % w stosunku do pierwotnego wynagrodzenia Wykonawcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.