eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa asortymentu do hemodiafiltracji żylno-żylnej na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa asortymentu do hemodiafiltracji żylno-żylnej na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450665024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Piłsudskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 47 33 314

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-lomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa asortymentu do hemodiafiltracji żylno-żylnej na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffe3f0bb-7474-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033784/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych do hemodiafiltracji żylno-żylnej na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.szpital-lomza.pl/index.php?k=123

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl;www.epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta jest w II części SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta jest w II części SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZT–SZP-226/01/86/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 425250,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu do hemodiafiltracji żylno-żylnej na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, zgodnie z Zestawieniem asortymentowo-ilościowym i wymaganiami dotyczącymi oferowanego asortymentu stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33181500-7 - Wyroby do terapii nerkowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33181510-0 - Płyny do terapii nerkowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z częścią XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Oświadczenie Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1) powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) powyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że wszystkie zaoferowane produkty lecznicze posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej lub zostały dopuszczone do obrotu i używania na podstawie pozwoleń wydanych przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską bądź posiadają aktualne pozwolenie dopuszczenia do obrotu i używania w kraju, z którego są sprowadzane w ramach importu docelowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2021 r. poz.1977 z późn.. zm.) - jeśli dotyczy.

2. Aktualne karty charakterystyki produktu leczniczego (ChPL) - jeśli dotyczy.

3. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i używania, zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. poz.974) i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie.

4. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby medyczne i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie.

5. Opisy asortymentu, prospekty, foldery, karty katalogowe, fotografie lub inne dokumenty zawierające opis oferowanego asortymentu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie przez zaoferowany asortyment wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SWZ- jeśli dotyczy.

Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wskazał w treści przedmiotowych środków dowodowych potwierdzenie spełnienia parametrów wymaganych przez zaoferowany asortyment.

6. Oświadczenie producenta potwierdzające kompatybilność poszczególnych elementów oferowanego asortymentu z posiadanym przez Zamawiającego aparatem Prismaflex.

7. Materiały metodyczne w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - jeśli dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

uzupełnieniu na podstawie art 107 ust 2 ustawy Pzp podlegają przedmiotowe środki dowodowe określone w części XIII pkt 3 ppkt 6 SWZ oraz w sekcji V pkt 5.8) ogłoszenia o zamówieniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Formularz Ofertowy – wg Załącznika nr 1 do SWZ.

2) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ – a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;


3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np.: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru);

4) odpowiednie pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy;


5) Zestawienie asortymentowo - ilościowe i wymagania dotyczące oferowanego asortymentu – zgodne z Załącznikiem nr 4 do SWZ.


6) Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymogów wskazanych w załączniku nr 4 do SWZ, tj.:

1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że wszystkie zaoferowane produkty lecznicze posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej lub zostały dopuszczone do obrotu i używania na podstawie pozwoleń wydanych przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską bądź posiadają aktualne pozwolenie dopuszczenia do obrotu i używania w kraju, z którego są sprowadzane w ramach importu docelowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2021 r. poz.1977 z późn.. zm.) - jeśli dotyczy.

2. Aktualne karty charakterystyki produktu leczniczego (ChPL) - jeśli dotyczy.

3. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i używania, zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. poz.974) i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie.

4. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby medyczne i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie.

5. Opisy asortymentu, prospekty, foldery, karty katalogowe, fotografie lub inne dokumenty zawierające opis oferowanego asortymentu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie przez zaoferowany asortyment wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SWZ- jeśli dotyczy.

Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wskazał w treści przedmiotowych środków dowodowych potwierdzenie spełnienia parametrów wymaganych przez zaoferowany asortyment.

6. Oświadczenie producenta potwierdzające kompatybilność poszczególnych elementów oferowanego asortymentu z posiadanym przez Zamawiającego aparatem Prismaflex.

7. Materiały metodyczne w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

strony przewidują możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl;www.epuap.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, zgodnie z częścią IX SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej, adres e-mail: przetargi@szpital-lomza.pl - nie dotyczy złożenia/zmiany/wycofania oferty.
5. Oferta powinna być sporządzona w formie elektronicznej lub złożona w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.