Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00319809/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Pruszkowie z podziałem na cztery części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da47edd1-0d50-4e56-863f-2d4c80824f031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dachów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Pruszkowie z podziałem na cztery części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da47edd1-0d50-4e56-863f-2d4c80824f03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.271.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 607943,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja dachów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Pruszkowie - Część 1 – ul. Stalowa 6.Zakres prac :
- rozbiórka obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka betonowych czapek kominowych,
- przemurowanie 5 warstw cegieł kominów,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej,
- montaż prefabrykowanych rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej,
- wykonanie betonowych czapek kominowych,
- wykonanie tynków kominów wraz z malowaniem farba fasadową,
- wykonanie obróbek krawędziowych czapek kominowych z blachy powlekanej,
- pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS gr. 4,7mm,
- wykonanie łacenia dachu z tarcicy nasyconej (łaty i kontrłaty),
- montaż folii wiatroprzepuszczalnej,
- ułożenie pomiędzy łatami wełny mineralnej gr. 6,0 cm,
- pokrycie dachu płytkami z blachodachówki powlekanej,
- obróbki wyłazów dachowych i wywiewek kanalizacyjnych,
- montaż barier śniegowych,
- montaż ław kominiarskich,
- wykonanie rusztowań wraz z czasem pracy rusztowań w zakresie niezbędnym do wykonania prac,
- wywóz materiałów rozbiórkowych z terenu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 149375,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja dachów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Pruszkowie - Część 2 – ul. Pańska 26.Zakres prac :
- rozbiórka obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka betonowych czapek kominowych,
- przemurowanie 5 warstw cegieł kominów,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej,
- montaż prefabrykowanych rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej,
- wykonanie betonowych czapek kominowych,
- wykonanie tynków kominów wraz z malowaniem farba fasadową,
- wykonanie obróbek krawędziowych czapek kominowych z blachy powlekanej,
- pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS gr. 4,7mm,
- wykonanie łacenia dachu z tarcicy nasyconej (łaty i kontrłaty),
- montaż folii wiatroprzepuszczalnej,
- ułożenie pomiędzy łatami wełny mineralnej gr. 6,0 cm,
- pokrycie dachu płytkami z blachodachówki powlekanej,
- obróbki wyłazów dachowych i wywiewek kanalizacyjnych,
- montaż barier śniegowych,
- montaż ław kominiarskich,
- wykonanie rusztowań wraz z czasem pracy rusztowań w zakresie niezbędnym do wykonania prac,
- wywóz materiałów rozbiórkowych z terenu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 96339,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja dachów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Pruszkowie - Część 3 – ul. Bol. Prusa 42.Zakres prac :
- rozbiórka obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka betonowych czapek kominowych,
- przemurowanie 5 warstw cegieł kominów,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej,
- montaż prefabrykowanych rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej,
- wykonanie betonowych czapek kominowych,
- wykonanie tynków kominów wraz z malowaniem farba fasadową,
- wykonanie obróbek krawędziowych czapek kominowych z blachy powlekanej,
- pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS gr. 4,7mm,
- wykonanie łacenia dachu z tarcicy nasyconej (łaty i kontrłaty),
- montaż folii wiatroprzepuszczalnej,
- ułożenie pomiędzy łatami wełny mineralnej gr. 6,0 cm,
- pokrycie dachu płytkami z blachodachówki powlekanej,
- obróbki wyłazów dachowych i wywiewek kanalizacyjnych,
- montaż barier śniegowych,
- montaż ław kominiarskich,
- wykonanie rusztowań wraz z czasem pracy rusztowań w zakresie niezbędnym do wykonania prac,
- wywóz materiałów rozbiórkowych z terenu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 223025,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja dachów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Pruszkowie - Część 4 – ul. Narodowa 15.Zakres prac :
- rozbiórka obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka betonowych czapek kominowych,
- przemurowanie 5 warstw cegieł kominów,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej,
- montaż prefabrykowanych rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej,
- wykonanie betonowych czapek kominowych,
- wykonanie tynków kominów wraz z malowaniem farba fasadową,
- wykonanie obróbek krawędziowych czapek kominowych z blachy powlekanej,
- pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS gr. 4,7mm,
- wykonanie łacenia dachu z tarcicy nasyconej (łaty i kontrłaty),
- montaż folii wiatroprzepuszczalnej,
- ułożenie pomiędzy łatami wełny mineralnej gr. 6,0 cm,
- pokrycie dachu płytkami z blachodachówki powlekanej,
- obróbki wyłazów dachowych i wywiewek kanalizacyjnych,
- montaż barier śniegowych,
- montaż ław kominiarskich,
- wykonanie rusztowań wraz z czasem pracy rusztowań w zakresie niezbędnym do wykonania prac,
- wywóz materiałów rozbiórkowych z terenu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 139202,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118325,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120515,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118325,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKSOR Sp. z o.o. S.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342554661
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUKSOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LUKSOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118325,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78783,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79780,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79780,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKSOR Sp. z o.o. S.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342554661
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUKSOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LUKSOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78783,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198012,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199384,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198012,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKSOR Sp. z o.o. S.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342554661
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUKSOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LUKSOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198012,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124272,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125508,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124272,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Luksor Sp. z o.o. S.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342554661
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUKSOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LUKSOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124272,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MYDŁA W PIANCE NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM ZDROWIA IM. JANA MAZURKIEWICZA W PRUSZKOWIE",
- Wykonywanie oznakowania pionowego oraz poziomego na drogach gminnych na terenie Miasta Pruszkowa
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM ZDROWIA IM. JANA MAZURKIEWICZA W PRUSZKOWIE"
- "DOSTAWA DOZOWNIKÓW DO RĘCZNIKÓW PAPIEROWYCH, PAPIERU TOALETOWEGO ORAZ MYDŁA W PIANCE NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM ZDROWIA IM. JANA MAZURKIEWICZA W PRUSZKOWIE"
- Dostawa wody w butelkach i baniakach
- Obsługa informatyczna w Sądzie Rejonowym w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku szpitala (A); przebudowa i remont budynku szpitala (B) oraz budowa nadziemnego łącznika komunikacyjnego (C) łączącego budynki szpitalne (A) i (D)
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorsko-renowacyjnych w obiekcie zabytkowym "Kamienica z trzema oficynami przy ul. Sienkiewicza 2 w Brzezinach"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz dostosowaniu części Budynku "N" Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze Sp. z o.o. (ul. Zyty 26) - 393 m2 p.c. (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej Gminy Rudnik
- Adaptacja części pomieszczeń pałacu w Owińskach na cele związane z usługami kultury i turystyki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





