eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Dostawa wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego "Zakup wieloformatowego plotera tonerowego z kolorowym skanerem"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Zakup wieloformatowego plotera tonerowego z kolorowym skanerem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 675 23 52

1.5.8.) Numer faksu: (48) 675 23 52 wew. 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbaca@powiatprzysuski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfa52670-5a94-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Zakup wieloformatowego plotera tonerowego z kolorowym skanerem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfa52670-5a94-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024001/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wieloformatowego plotera tonerowego z kolorowym skanerem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429889/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.272.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego, wraz z podstawowym szkoleniem z jego użytkowania.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 3 do SWZ.
Wybrane parametry techniczno-funkcjonalne wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego:

5.1. Typ: Fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie instalowane/używane kolorowe wielofunkcyjne kompaktowe cyfrowe urządzenie poligraficzne. Moduły drukujący i skanujący muszą pochodzić od jednego producenta.
5.2. Zastosowanie: Kopiowanie, skanowanie, drukowanie w kolorze oraz monochromatycznie.
5.3. Technologia obrazowania: Tonerowa, wydruki odporne na działanie wilgoci, suche natychmiast po wydruku.
5.4. Szybkość wydruku formatu A1: Mini. 220 sztuk monochromatycznie;
Mini. 200 sztuk w kolorze.
5.5. Podajniki: 2 automatyczne podajniki z automatycznym obcinaniem. Drukowanie z rolek
o średnicy rdzenia 3” i opcjonalnie 2”.
5.6. Szerokość rolki: 297 - 1000 mm
5.7. Zestaw startowy: kompletne pojemniki z tonerem lub atramentem dla każdego koloru (łączna ilość nośnika załadowana do plotera to co najmniej 2 kg tonera lub 2 litry atramentu); rolka papieru o szerokości 914 mm i długości minimum 50 mb
5.8. Technologia skanowania CIS lub/i CCD. Automatyczne rozpoznawanie rozmiarów oryginału (możliwość ręcznej modyfikacji wyboru).
5.9. Wymiary skanowanego i kopiowanego wzorca: Szerokość: od 210 mm do 914 mm
Długość: od 210 mm do 7000 mm
Grubość oryginału: mini. 0,7 mm.
5.10. Rozdzielczość skanowania: min. 550 dpi.
5.11. Wyjściowe formaty skanowania: JPEG, PDF, PDF/A, TIFF w tym wielostronicowe PDF; PDF/A i TIFF.
5.12. Automatyczne czyszczenie /rozjaśnianie tła dla wszystkich rodzajów skanowanych /kopiowanych dokumentów: Osobna funkcja odpowiedzialna za kompensację tła (włączana bądź wyłączana przez operatora). Funkcja ta ma być niezależna od funkcji rozjaśnienia, przyciemniania obrazu.
5.13. Wbudowany dysk twardy: min. 2 x 500 Gb
5.14. Wbudowany interfejs użytkownika: Kolorowy o przekątnej min. 8 cali dotykowy panel
o rozdzielczości ekranu 600 x 600 pikseli wyświetlający 16 mln kolorów. Wszystkie funkcje urządzenia dostępne z poziomu panelu użytkownika.
5.15. Bezpieczeństwo danych: Funkcjonalność usuwania danych z dysków twardych urządzenia
e-niszczenie, IPsec, HTTPS.
5.16. Certyfikaty: ISO 9001 dla organizacji serwisu Dostawcy; CE, TüV GS, ENERGY STAR®
5.17. Gwarancja: Min. 12 miesięcy
5.18. Serwis gwarancyjny bezpłatny w okresie trwania gwarancji: Serwis gwarancyjny musi obejmować:
a) wymianę uszkodzonych części i mechanizmów;
b) przeglądy serwisowe w cyklu 6 miesięcznym, w tym czyszczenie i regulacje, w celu zapewnienia najwyższej jakości wydruków
c) pomoc techniczną – telefoniczną, e-mail
d) Dostawca przeprowadzi dostawę, instalację systemu oraz instruktaż przy stanowiskowy użytkowników z zakresu prawidłowej obsługi urządzenia w siedzibie zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować realizację całości zamówienia.

Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne:
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny.
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w OPZ.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały
i urządzenia spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów
i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust. 2 Pzp.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.

Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232140-7 - Plotery

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174537 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174537 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174537 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CANON POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010819940

7.3.3) Ulica: ul. Gottlieba Daimlera 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-460

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174537 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.