eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Usługa konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych realizowana przez 17 WOG Koszalin (3 zadania).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych realizowana przez 17 WOG Koszalin (3 zadania).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 17wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych realizowana przez 17 WOG Koszalin (3 zadania).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a534053-747c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065779/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Wykonanie prac konserwacyjnych oraz naprawczych urządzeń, instalacji, wentylacji i klimatyzacji w kompleksach wojskowych na terenie administrowanym przez 17 WOG Koszalin.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/17wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/17wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie korzystania z Portalu e-Usług Smart PZP pod adresem https://portal.smartpzp.pl/17wog/elearning oraz Instrukcji do Regulaminu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Skarb Państwa - 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 75-901 Koszalin, ul. 4-go Marca 3, tel. 261 456 024, e-mail: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
- w 17 Wojskowym Oddziale Gospodarczym został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, kontakt: telefon - 261 456 839;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pod nazwą: „Usługa konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie ( 3 zadania) - numer postępowania 30/WOG/U/Infrastr./22”.
- Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 30/WOG/UInfrastr./22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie z podziałem na trzy zadania:
1) Zadanie 1 – Grupa Zabezpieczenia Koszalin,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
3. Oznaczenie kodu CPV:
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
1) prace konserwacyjne urządzeń i instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;
2) prace konserwacyjne instalacji elektrycznej;
3) prace polegające na uzupełnienie czynnika w układzie chłodzenia;
4) wykonanie pomiarów okresowych urządzeń, zgodnie z obowiązującą Polską Normą PN-HD 60364-6 Instalacje elektryczne niskiego napięcia-sprawdzenie.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zasad postępowania z pracownikami niebędącymi obywatelami narodowości polskiej, określonych na podstawie Decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021 r. oraz zasad postępowania w kontaktach z Wykonawcami określonych w Decyzji nr 145/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13.07.2017r.
Zamawiający zakazuje użytkowania wszelkiego rodzaju aparatów fotograficznych na terenie jednostki wojskowej oraz sprzętu latającego typu dron nad terenem wojskowym przez pracowników własnych jak i Podwykonawców.
Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia – załącznik nr 10 SWZ.
Termin wykonania zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie z podziałem na trzy zadania:
Zadanie 2 – Grupa Zabezpieczenia Kołobrzeg,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
Oznaczenie kodu CPV:
50710000-5 – usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych;
50730000-1 - usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
1) prace konserwacyjne urządzeń i instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;
2) prace konserwacyjne instalacji elektrycznej;
3) prace polegające na uzupełnienie czynnika w układzie chłodzenia;
4) wykonanie pomiarów okresowych urządzeń, zgodnie z obowiązującą Polską Normą PN-HD 60364-6 Instalacje elektryczne niskiego napięcia-sprawdzenie.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zasad postępowania z pracownikami niebędącymi obywatelami narodowości polskiej, określonych na podstawie Decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021 r. oraz zasad postępowania w kontaktach z Wykonawcami określonych w Decyzji nr 145/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13.07.2017r.
Zamawiający zakazuje użytkowania wszelkiego rodzaju aparatów fotograficznych na terenie jednostki wojskowej oraz sprzętu latającego typu dron nad terenem wojskowym przez pracowników własnych jak i Podwykonawców.
Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia – załącznik nr 10 SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie z podziałem na trzy zadania:
Zadanie 3 – Grupa Zabezpieczenia Darłowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
Oznaczenie kodu CPV:
50710000-5 – usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych;
50730000-1 - usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
1) prace konserwacyjne urządzeń i instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;
2) prace konserwacyjne instalacji elektrycznej;
3) prace polegające na uzupełnienie czynnika w układzie chłodzenia;
4) wykonanie pomiarów okresowych urządzeń, zgodnie z obowiązującą Polską Normą PN-HD 60364-6 Instalacje elektryczne niskiego napięcia-sprawdzenie.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zasad postępowania z pracownikami niebędącymi obywatelami narodowości polskiej, określonych na podstawie Decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021 r. oraz zasad postępowania w kontaktach z Wykonawcami określonych w Decyzji nr 145/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13.07.2017r.
Zamawiający zakazuje użytkowania wszelkiego rodzaju aparatów fotograficznych na terenie jednostki wojskowej oraz sprzętu latającego typu dron nad terenem wojskowym przez pracowników własnych jak i Podwykonawców.
Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia – załącznik nr 10 SWZ.
Termin wykonania zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy,
4) zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający określa szczegółowe wymagania w ramach warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże że:
(a) dysponuje lub zgodnie z art. 118 ustawy Pzp, będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji na stanowisku Eksploatacji i Dozoru dla urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, lub uprawnienia budowlane w branży sanitarnej z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w Izbie Inżynierów Budowlanych – co najmniej dwie osoby, posiadające aktualne świadectwo Kwalifikacji SEP spełniającej wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku;
(b) dysponuje lub zgodnie z art. 118 ustawy Pzp, będzie dysponował co najmniej jedną osobą, spełniającą wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku serwisanta posiadającego świadectwo kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych ( tzw. Świadectwo F-gazy);
(c) dysponuje lub zgodnie z art. 118 ustawy Pzp, będzie dysponował co najmniej jedną osobą, spełniającą wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku - sporządzania protokołów okresowej kontroli systemu klimatyzacji, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 lutego 2015 r. w sprawie wzorów protokołów z kontroli systemu ogrzewania lub systemu klimatyzacji (Dz.U.2021.513.t.j.) wraz z oceną efektywności energetycznej zastosowanych urządzeń chłodniczych o mocy chłodniczej nominalnej większej niż 12 kW. Osoba wymieniona w pkt. c) powinna być wpisana do centralnego rejestru charakterystyki energetycznej budynków zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. – o charakterystyce nergetycznej budynków (Dz.U.2021.497.t.j. oraz 2022 r. poz. 2206).
Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień odpowiadające wskazanym uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie Prawo budowlane z dnia 22 grudnia 2015 r. (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z 2021 r. poz. 78), o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełniania/nie spełnienia, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wskazanych w Rozdziale 10 SWZ.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,o których mowa w Rozdziale 17 niniejszej SWZ musi spełniać, co najmniej jeden z Wykonawców ten kto faktycznie będzie realizował tę część zamówienia, w której wykazał spełnianie warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych,
uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 11 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty ( załącznik nr 1 do SWZ ), zestawienie cenowe usługi konserwacyjne ( załącznik nr 2do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w Rozdziale 18 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy, o których mowa w projekcie umowy – załącznik nr 10 do SWZ, mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z poszanowaniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zmiany te nie są niekorzystne dla Zamawiającego i są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na portal.smartpzp.pl/17wog pod adresem: https:/ portal.smartpzp.pl/17wog w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-13 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.