Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00391384/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Dostawa fabrycznie nowego, specjalistycznego samochodu typu śmieciarka do odbioru i transportu odpadów komunalnych na potrzeby MZGK Spółka z o. o. w Bolesławcu.” Znak sprawy: 06/RZP/SWZ/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BOLESŁAWCU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZGKBC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230478960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 6
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: MZGK@MZGK.COM.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3dea183-e42a-48ee-89af-e991e70cb13f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Dostawa fabrycznie nowego, specjalistycznego samochodu typu śmieciarka do odbioru i transportu odpadów komunalnych na potrzeby MZGK Spółka z o. o. w Bolesławcu.” Znak sprawy: 06/RZP/SWZ/2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3dea183-e42a-48ee-89af-e991e70cb13f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 06/RZP/SWZ/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 621650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z SWZ:
-,,Dostawa fabrycznie nowego, specjalistycznego samochodu typu śmieciarka do odbioru i transportu odpadów komunalnych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Bolesławcu.”
-Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-Adres odbioru przedmiotu zamówienia w siedzibie Wykonawcy.
Przed przystąpieniem do odbioru pojazdu Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania kompleksowego przeglądu technicznego i diagnostyki pojazdu w autoryzowanej stacji diagnostycznej wybranej przez Zamawiającego na jego koszt.
-Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
kod CPV - 34144511 - 3 Pojazdy do zbierania odpadów.
-W ramach przedmiotu zamówienia będzie wykonywanie dostawy, której przedmiotem jest nowy pojazd specjalistyczny pojazd śmieciarka jednokomorowa , przystosowany do załadunku i przewozu odpadów, który szczegółowo został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia - dalej zwane - OPZ, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
- Ogólne wymagania dotyczące oferowanego pojazdu:
Pojazd nie może być prototypem i musi pochodzić z seryjnej produkcji.
Pojazd musi być dopuszczony do obrotu i stosowania w UE (należy dostarczyć certyfikat CE lub deklarację zgodności CE wystawioną przez producenta) przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą.
Pojazd musi spełniać warunki dopuszczenia do poruszania się po drogach publicznych.
-Wykonawca sporządzi szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 - OPZ do SWZ.
-Do obowiązków Wykonawcy należą również wszelkie czynności wynikające
z szczegółowego opisu zawartego w Załączniku nr 5 - OPZ do SWZ.
-W dniu przekazania pojazdu przez Wykonawcę, wymagane będzie sporządzenie Protokołu zdawczo - odbiorczego na podstawie Załącznika nr 5 SWZ tj. OPZ.
-Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. w sytuacji, gdyby w dokumentacji a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp. a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania zamówienia:
Odbiór pojazdu: do 30 dni od zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 764629,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 764629,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 764629,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GP TRUCK TRADING S.C. GRZEGORZ KĄDZIELA, AGNIESZKA KĄDZIELA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180369686
7.3.3) Ulica: HOSERÓW 13
7.3.4) Miejscowość: 02-995 WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-995
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 764629,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Budowa boiska przy ul. Granicznej w ramach zadania pn.: "Utworzenie wielofunkcyjnych miejsc aktywności społeczności lokalnej poprzez budowę otwartego toru dla rolkarzy i wrotkarzy na Bulwarze nad...
- Ochrona osób i mienia w budynkach będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Bolesławcu w latach 2026-2028
- Usługi sprzątania pom. biurowych i posesji Sądu Rej. w Bolesławcu przy ul. Sądowej 1 oraz powierzchni biurowych w lokalu OK nr 1 przy Al. Wojska Polskiego 6/1a w Bolesławcu w latach 2026-2027.
- Sukcesywne dostawy leków (produkty dla ukł. pokarmowego i metabolizmu, środki dla ukł. oddechowego, produkty dla ukł. moczowo płciowego hormonów, leki różne, produkty dla dermatologii)
- "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych i Przyrodniczych w Bolesławcu"
- Zakup w ramach dotacji z budżetu państwa ambulansu wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawu asenizacyjnego
- Zakup beczkowozów do przewozu wody pitnej oraz beczki asenizacyjnej
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ CIĄGNIKA ROLNICZEGO I WOZU ASENIZACYJNEGO
- Zakup sprzętu w ramach realizacji zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w 2025 roku
- Zakup używanego specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego do czyszczenia i udrożnienia kanalizacji
- Dostawa dla Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalnego typu WUKO do utrzymania sieci kanalizacyjnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





