Og³oszenie z dnia 2025-10-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00639486/01 - Og³oszenie z dnia 2024-12-08
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS
w Tyñcu Ma³ym oraz do miejsc zamieszkania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dzienny Dom Seniora
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: DDS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522604320
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Domas³awska
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tyniec Ma³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 7151896
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ddstyniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ddstyniecmaly.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6aede766-6b7c-447c-a73a-815e5ffeb62f1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Dzienny Dom Seniora
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDSw Tyñcu Ma³ym oraz do miejsc zamieszkania.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6aede766-6b7c-447c-a73a-815e5ffeb62f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00475025
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00081471/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 DDS.ZP.1.2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00639486
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 325203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcê p/n „¦wiadczenie us³ug transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyñcu Ma³ym oraz do miejsc zamieszkania.”
2. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo przewo¿onych uczestników.
3. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi przewozowe w dni robocze w godzinach 7.30-15.30.
4. Przewozy bêd± realizowane przez Wykonawcê z miejsca zamieszkania do DDS w Tyñcu Ma³ym i z DDS w Tyñcu Ma³ym do miejsca zamieszkania uczestników oraz w celu transportu ¿ywno¶ci ( catering, gotowe posi³ki w jednorazowych, szczelnych opakowaniach )
5. Przewozy bêd± realizowane wed³ug okre¶lonych tras zgodnie z za³±cznikiem do SWZ.
6. Szacunkowa ³±czna dzienna liczba kilometrów (dowóz i odwóz do Dziennego Domu Seniora oraz transport ¿ywno¶ci) to oko³o 172 km. Ogó³em szacowana liczba uczestników: 30.
7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany tras i liczby uczestników podlegaj±cych przewozowi do DDS.
8. Przewóz bêdzie realizowany zgodnie z harmonogramem, aktualizowanym nie czê¶ciej ni¿ co miesi±c w przypadku: zmian liczby uczestników wynikaj±cych, np. z absencji, rezygnacji uczestnictwa.
9. Je¶li liczba kilometrów zwiêksza siê lub zmniejsza, np. istotna zmiana organizacji ruchu na trasie, Wykonawca musi wyst±piæ o zmianê trasy, z podaniem udokumentowanej przyczyny.
10. Wykonawca przed przyst±pieniem do realizacji us³ugi przewozu przed³o¿y Zamawiaj±cemu wstêpny szczegó³owy harmonogram rozk³adu jazdy.
11. Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ do akceptacji Zamawiaj±cego harmonogram przewozu uczestników w terminie do 14 dni od dnia rozpoczêcia przewozów, z uwzglêdnieniem:
- ¶ci¶le okre¶lonych godzin przewozu, uzgodnionych na podstawie tygodniowego i sta³ego czasu pracy DDS,
- jak najkrótszego czasu przebywania uczestników w podró¿y,
- konieczno¶ci dowo¿enia uczestników do DDS w czasie umo¿liwiaj±cym im punktualne rozpoczêcie zajêæ.
12. Us³uga w ka¿dym miesi±cu musi byæ potwierdzona przez kierownika DDS lub osobê przez niego wskazan± z podaniem ilo¶ci dni, w których by³a ¶wiadczona.
13. W trakcie trwania zamówienia zmianie (zwiêkszenie lub zmniejszenie) mo¿e ulec liczba przewo¿onych uczestników, miejscowo¶ci zamieszkania przewo¿onych uczestników, przebieg tras oraz przypisanie uczestników do poszczególnych tras.
14. Warunki realizacji zamówienia przez Wykonawcê:
16.1 Wykonawca zobowi±zany jest dzia³aæ wed³ug harmonogramu przewozu ustalonego z Zamawiaj±cym.
16.2 Uczestnik powinien byæ dowieziony przez Wykonawcê do DDS w takim czasie, aby móg³ rozpocz±æ zajêcia zgodnie z planem.
16.3 Uczestnik nie mo¿e byæ dowieziony przez Wykonawcê przed otwarciem DDS.
16.4 Uczestnik powinien byæ odebrany przez Wykonawcê przed zamkniêciem DDS.
17. Przewóz uczestników przez Wykonawcê w ka¿dym dniu ¶wiadczenia us³ugi na zaplanowanych trasach odbywaæ siê bêdzie podczas dowozu uczestników do DDS dwoma ¶rodkami transportu (jeden pojazd trasa nr 1 i 3, drugi pojazd trasa nr 2), a podczas powrotu uczestników z DDS do ich miejsca zamieszkania jednym b±d¼ dwoma ¶rodkami transportu (trasa 1 i 2).
18. Wykonawca powinien posiadaæ pojazdy oznakowane jako pojazdy do przewozu osób niepe³nosprawnych.
19. Wykonawca powinien posiadaæ pojazd rezerwowy, który zostanie podstawiony w przypadku awarii pojazdu, którym ¶wiadczy us³ugê - w czasie nie d³u¿szym ni¿ 30 minut od wezwania Zamawiaj±cego. Pojazd rezerwowy musi byæ dostosowany do obs³ugi osób niepe³nosprawnych.
20. Wykonawca w ci±gu 7 dni od dnia zawarcia umowy zobowi±zuje siê do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu:
• zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym,
• badania techniczne pojazdów,
• polisy OC pojazdów i NNW osób przewo¿onych,
• dowodów rejestracyjnych pojazdów,
• kserokopii uprawnieñ kierowców tj.:
- kserokopiê prawa jazdy kat. D,
- kserokopii aktualnych za¶wiadczeñ kierowców o odbytym przeszkoleniu z zakresu udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku,
f. zgoda sanepidu na transport ¿ywno¶ci.
21. Opiekê uczestników w trakcie przewozu zapewnia Zamawiaj±cy, poprzez wyznaczon± osobê.
22. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcê i podwykonawcê:
22.1 Zamawiaj±cy wymaga, aby czynno¶ci zwi±zane bezpo¶rednio z przewozem uczestników DDS tj. kierowców pojazdów przystosowanych do przewozu osób by³y wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2023 r., poz.1465).
22.2 Ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego nie krótszym ni¿ 7 dni roboczych, Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ do wgl±du kopie umów o pracê zawartych przez Wykonawcê z pracownikami ¶wiadcz±cymi pracê. Kopie umów powinny zostaæ zanonimizowane w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781) i rozporz±dzenia RODO (Dz.U.EU.L.2016.119.1)(tj. bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania.
22.3 Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê kopii umów zawartych przez Wykonawcê
z pracownikami ¶wiadcz±cymi pracê w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego zgodnie z pkt. 22.2 bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi na podstawie umowy o pracê.
22.4 W celu weryfikacji zatrudniania, przez wykonawcê lub podwykonawcê, na podstawie umowy o pracê, osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiaj±cego wymaga od Wykonawcy w szczególno¶ci:
1) o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika,
2) o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê,
3) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
4) innych dokumentów
- zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
23. Wykonawca dorêczy Zamawiaj±cemu podpisan± przez Wykonawcê umowê o powierzeniu przetwarzania danych osobowych, stanowi±c± za³±cznik nr 1 do umowy, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
24. Wykonawca zobowi±zany jest do utrzymywania czysto¶ci w miejscach w pojazdach, gdzie przewo¿one s± posi³ki.
25. Wykonawca ¶wiadczyæ bêdzie us³ugi przewozowe pojazdami wymienionymi w Za³±czniku nr 4 do umowy.
26. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z par. 16 ust. 1 pkt. 14) umowy, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê o podwykonawstwo, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy. Zapis ten stosuje siê tak¿e do umowy o podwykonawstwo zawartej miêdzy podwykonawc± a dalszym podwykonawc±.
27. W przypadku uzasadnionej zmiany pojazdu lub personelu, Wykonawca zobowi±zuje siê w terminie 21 dni od dnia obowi±zkowego zg³oszenia zmiany do dostarczenia odpowiadaj±cych nowych dokumentów okre¶lonych w ust. 20 umowy.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
60.10.00.00-9 Us³ugi w zakresie transportu drogowego
60.13.00.00-8 Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 15,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Us³ugi Transportowe Krzysztof Dr±czkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911481384
7.3.3) Ulica: Koskowicka 4
7.3.4) Miejscowo¶æ: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
US£UGI TRANSPORTOWE KRZYSZTOF DR¡CZKOWSKI
jakie przetargi wygra³a firma
US£UGI TRANSPORTOWE KRZYSZTOF DR¡CZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 400000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TYNIEC MA£Y
wiêcej: przetargi TYNIEC MA£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i doros³ych niepe³nosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek o¶wiatowych w 2026 roku
- Dowóz dzieci i m³odzie¿y do placówek o¶wiatowych z terenu Gminy Na³êczów w roku kalendarzowym 2026
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie dowo¿enia uczniów do placówek edukacyjnych w roku 2026
- Organizacja warsztatów wyjazdowych wspieraj±cych uczniów w ramach projektu pt. "Rozwój kszta³cenia ogólnego w Powiecie Wo³owskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021-2027
- Dowóz dzieci niepe³nosprawnych do szkó³ w roku 2026
- Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





