eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ód¼ › Dostawa w 2023 r. oleju opa³owego do kot³owni na rzecz Urzêdu Miasta £odzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych



Og³oszenie z dnia 2022-12-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w 2023 r. oleju opa³owego do kot³owni na rzecz Urzêdu Miasta £odzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi zamawiaj±cy centralny

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Urz±d Miasta £odzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ód¼

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto £ód¼

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w 2023 r. oleju opa³owego do kot³owni na rzecz Urzêdu Miasta £odzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5e7c38e4-722c-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00473715

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00005214/41/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.32 dostawê w 2023 r. oleju opa³owego do kot³owni na rzecz Urzêdu Miasta £odzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/uml/public/postepowanie?postepowanie=37809360

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: (Numeracja zgodna z SWZ)
16.2 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Systemu pod adresem https://portal.smartpzp.pl/uml.
16.3 Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
16.4 Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego tj. u¿ytkownika Wykonawcy odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: sk³adanie ofert, przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania. Tre¶æ zapytañ, bez ujawniania ¼ród³a zapytania, wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpni na Platformie w zak³adce „Dokumentacja postêpowania”. Zadawanie pytañ przez Wykonawców odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: (numeracja zgodna z SWZ)
16.7 Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia przez sprzêt, z którego korzystaj± u¿ytkownicy Wykonawcy nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych i specyfiki po³±czenia:
16.7.1 posiadanie komputera o parametrach umo¿liwiaj±cych zainstalowanie nastêpuj±cego oprogramowania:
16.7.1.1 w zakresie podstawowych funkcjonalno¶ci – przegl±d, pobieranie i za³±czanie dokumentów:
16.7.1.1.1 komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje,
16.7.1.1.2 przegl±darka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera w ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
16.7.1.1.3 Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek;
16.8 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu (Regulamin Portalu e-Us³ug) dostêpnym z poziomu modu³u e-learning dla wszystkich u¿ytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
16.9 U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
16.10 Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne.
16.11 U¿ytkownikom Zewnêtrznym Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty obejmuj±cej wsparcie techniczne w kwestiach dotycz±cych korzystania z Systemu, polegaj±ce na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu.
16.12 Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.
16.13 Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
16.14 Za datê przekazania i odbioru danych, w szczególno¶ci ofert, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Systemu.
16.15 Informacje na temat kodowania i czasu przekazania i odbioru danych:
16.15.1 Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê w Systemie, nie jest widoczna dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ widnieje w Systemie jako zaszyfrowana. Mo¿liwo¶æ otwarcia oferty dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
16.15.2 Oznaczenie czasu odbioru danych przez System stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê na potwierdzeniu z³o¿enia oferty.
16.16 W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê nr referencyjnym postêpowania: DSR-ZP-II.271.180.2022
16.17 Dokumentacja postêpowania dostêpna jest w Systemie w zak³adce „Dokumentacja postêpowania”.
16.18 Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2021 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): (Numeracja zgodna z SWZ)
35.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
35.1.1 Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta £odzi z siedzib± w £odzi przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 £ód¼, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl
35.1.2 Administrator wyznaczy³ inspektora oraz zastêpcê inspektora ochrony danych osobowych, z którymi mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez e-mail iod@uml.lodz.pl Z inspektorem ochrony danych i jego zastêpc± mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych przez Urz±d Miasta £odzi oraz korzystania z praw zwi±zanych
z przetwarzaniem danych.
35.1.3 Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy
w Urzêdzie Miasta £odzi.
35.1.4 Ogóln± podstawê do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporz±dzenia.
35.1.5 Szczegó³owe cele przetwarzania danych zosta³y wskazane w nastêpuj±cych przepisach:
35.1.5.1 ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
35.1.5.2 ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
35.1.5.3 ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
35.1.5.4 ustawie z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci.
35.1.6 Pani/Pana dane bêd± przetwarzane w celu:
35.1.6.1 przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
i wy³onienie wykonawcy;
35.1.6.2 zawarcia umowy;
35.1.6.3 rozliczenia finansowo- ksiêgowego.
35.1.7 Dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówieñ publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi pocztowe, kurierskie, us³ugi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e podmiotom korzystaj±cym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówieñ Publicznych, Bazy konkurencyjno¶ci oraz internetowej platformy zakupowej – eKatalogi, bêd±cej w gestii Urzêdu Zamówieñ Publicznych. Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów miêdzynarodowych.
35.1.8 Dane osobowe bêd± przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licz±c od pierwszego stycznia roku nastêpuj±cego po roku, w którym sprawa zosta³a zakoñczona, a nastêpnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategori± B5, w przypadku dokumentacji postêpowania oraz 10 lat w zwi±zku z zawart± umow±, zgodnie z kategori± archiwaln± B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienion± kategori± archiwaln± dokumentacji. W przypadku zamówieñ finansowanych ze ¶rodków funduszy europejskich lub innych ¶rodków ni¿ pochodz±ce z bud¿etu Unii Europejskiej na podstawie odrêbnych przepisów tym zakresie do 25 lat
Ci±g dalszy w pkt. 35.1.9-35.1.12 i 35.2 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DSR-ZP-II.271.180.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego do kot³owni na rzecz Urzêdu Miasta £odzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych, dostarczanego przez Wykonawcê do nastêpuj±cych lokalizacji i w podanych ilo¶ciach.
1 dostawa do 26,5 m3 (zamówienie podstawowe do 26,5 m3 , opcja do 0 m3) oleju opa³owego do kot³owni w budynku UM£ w £odzi, ul. Krzemieniecka 2B, dostarczanego przez Wykonawcê w transzach do 9 m3 ,
2 dostawa do 20,5 m3 (zamówienie podstawowe do 20,5 m3 , opcja do 0 m3) oleju opa³owego do kot³owni w budynku Liceum Ogólnokszta³c±cego nr XXX im. ks. bpa Ignacego Krasickiego w £odzi, ul. Sowiñskiego 50/56, dostarczanego przez Wykonawcê
w transzach do 6 m3 ,
3 dostawa do 8,5 m3 (zamówienie podstawowe do 8,5 m3 , opcja do 0 m3) oleju opa³owego do kot³owni w budynku Zespo³u Przedszkoli Miejskich Nr 2 w £odzi, ul. Demokratyczna 61/63, dostarczanego przez Wykonawcê w transzach do 2,3 m3 ,
4 dostawa do 6,5 m3 (zamówienie podstawowe do 6 m3 , opcja do 0,5 m3) oleju opa³owego do kot³owni w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 93 w £odzi, ul. Wichrowa 1A, dostarczanego przez Wykonawcê w transzach do 1,5 m3 ,
5 dostawa do 50 m3 (zamówienie podstawowe do 50 m3 , opcja do 0 m3) oleju opa³owego do kot³owni w budynku Specjalnego O¶rodka Szkolno - Wychowawczego Nr 6 im. mjr Hieronima Baranowskiego w £odzi, ul. Dziewanny 24, dostarczanego przez Wykonawcê w transzach do 7 m3 ,
6 dostawa do 33,8 m3 (zamówienie podstawowe do 30 m3 , opcja do 3,8 m3) oleju opa³owego do kot³owni w budynku Szko³y Podstawowej Nr 204 im. Stefana Kardyna³a Wyszyñskiego w £odzi, ul. Gajcego 7/11, dostarczanego przez Wykonawcê w transzach do 8 m3,
7 dostawa do 17,5 m3 (zamówienie podstawowe do 17,5 m3 , opcja do 0 m3) oleju opa³owego do kot³owni w budynku Szko³y Podstawowej Nr 120 im. Konstytucji 3-go Maja w £odzi, ul. Centralna 40, dostarczanego przez Wykonawcê w transzach do 7 m3,

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Za³±cznik nr 6 do SWZ)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje:
prawo opcji na podstawie art. 441 ustawy Pzp – Zamawiaj±cy
w okresie obowi±zywania umowy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji (zgodnie
z tre¶ci± § 3 wzoru umowy) i zwiêkszyæ ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego dla nw. miejskich jednostek organizacyjnych o wielko¶æ nie wiêksz± ni¿ podana poni¿ej w m3:
1) Przedszkole Miejskie Nr 93 w £odzi, ul. Wichrowa 1A – 0,5 m3,
2) Szko³a Podstawowa Nr 204 w £odzi, ul. Gajcego 7/11 – 3,8 m3

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

(Numeracja zgodna z SWZ)
10.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca posiada aktualn± koncesjê OPC na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi oznaczonymi nastêpuj±cymi kodami CN - lekkie oleje opa³owe i pozosta³e oleje napêdowe: 2710 19 43, 2710 19 46, 2710 19 47, 2710 19 48, 2710 20 11, 2710 20 15, 2710 20 17, 2710 20 19 (Prawo energetyczne Dz.U. z 2021 r. poz. 1093 ze zm.)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: (Numeracja zgodna z SWZ)
11.5.1. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
11.5.1.1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotycz±cych wydania prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
11.5.1.2. art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
11.5.1.3. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
11.5.1.4. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. dotycz±cych zak³ócenia konkurencji wynikaj±cego z wcze¶niejszego zaanga¿owania Wykonawcy lub podmiotu, który nale¿y z Wykonawc± do tej samej grupy kapita³owej, w przygotowanie postêpowania o udzielenie zamówienia
11.5.1.5. art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego
– zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z tych Wykonawców (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: (Numeracja zgodna z SWZ)
11.5.2. aktualn± (wa¿n±) koncesjê OPC na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi oznaczonymi nastêpuj±cymi kodami CN - lekkie oleje opa³owe i pozosta³e oleje napêdowe: 2710 19 43, 2710 19 46, 2710 19 47, 2710 19 48, 2710 20 11, 2710 20 15, 2710 20 17, 2710 20 19 (Prawo energetyczne Dz.U. z 2021 r. poz. 1093 ze zm.)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

(Numeracja zgodna z SWZ)
13.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
13.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy.
13.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 11.3 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
13.4 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ).
13.5 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
13.6 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, s± oni zobowi±zani, na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 11.5 SWZ przy czym:
 podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 11.5.2 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazuj± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 10.1 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnosz±ce siê do umowy s± uregulowane we wzorze umowy (Za³±czniku nr 6 do SWZ)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-12 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Systemu. Szczegó³owe informacje dot. sposobu wykonania tych czynno¶ci znajduj± siê w „Instrukcji u¿ytkownika Wykonawcy” (Instrukcja obs³ugi Portalu e-Us³ugi SmartPZP), dostêpnej na stronie Systemu pod adresem https://portal.smartpzp.pl/uml w zak³adce e-learning.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-12 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

(Numeracja zgodna z SWZ)
36.1 Zamawiaj±cy nie przewiduje:
36.1.1 zawarcia umowy ramowej,
36.1.2 z³o¿enia oferty warunkowanego odbyciem przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzeniem przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego (art. 131 ust. 2 ustawy Pzp)sprawdzenia przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego.
36.1.3 sk³adania ofert wariantowych i czê¶ciowych,
36.1.4 rozliczania w walutach obcych,
36.1.5 zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu,
36.1.6 wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
36.1.7 wymogu lub mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty.
36.2 Zamawiaj±cy przewiduje:
36.2.1 prawo opcji na podstawie art. 441 ustawy Pzp – Zamawiaj±cy
w okresie obowi±zywania umowy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji (zgodnie
z tre¶ci± § 3 wzoru umowy) i zwiêkszyæ ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego dla nw. miejskich jednostek organizacyjnych o wielko¶æ nie wiêksz± ni¿ podana poni¿ej w m3:
1) Przedszkole Miejskie Nr 93 w £odzi, ul. Wichrowa 1A – 0,5 m3,
2) Szko³a Podstawowa Nr 204 w £odzi, ul. Gajcego 7/11 – 3,8 m3,
36.3 Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnosz±ce siê do umowy s± uregulowane we wzorze umowy (Za³±czniku nr 6 do SWZ)

21.28 Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty:
21.28.1 Formularz ofertowy, zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
21.28.2 O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³adane przez Wykonawcê, zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
21.28.3 O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane przez Wykonawcê, zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
21.28.4 O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, zgodnie z Za³±cznikiem nr 8, sk³adane przez Wykonawcê (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
21.28.5 O¶wiadczenie z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wzór o¶wiadczenia – Za³±cznik nr 7 do SWZ) – je¿eli dotyczy (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym),

Zamawiaj±cy:
Miasto £ód¼ - Urz±d Miasta £odzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 £ód¼
NIP: 725-002-89-02
dzia³aj±cy na podstawie:
• art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej „ustaw± Pzp”, jako podmiot wykonuj±cy zadania Centralnego Zamawiaj±cego
oraz
• art. 41 ustawy Pzp jako podmiot upowa¿niony do przeprowadzenia postêpowania w imieniu Miasta £odzi - Urzêdu Miasta £odzi oraz nw. miejskich jednostek organizacyjnych (Zamawiaj±cych):
1) Urz±d Miasta £odzi, ul. Krzemieniecka 2B
2) Liceum Ogólnokszta³c±ce Nr XXX w £odzi, ul. Sowiñskiego 50/56,
3) Zespó³ Przedszkoli Miejskich Nr 2 w £odzi, ul. Demokratyczna 61/63,
4) Przedszkole Miejskie Nr 93 w £odzi, ul. Wichrowa 1A,
5) Specjalny O¶rodek Szkolno - Wychowawczy Nr 6 w £odzi, ul. Dziewanny 24,
6) Szko³a Podstawowa Nr 204 w £odzi, ul. Gajcego 7/11,
7) Szko³a Podstawowa Nr 120 w £odzi, ul. Centralna 40.
PROWADZ¡CY POSTÊPOWANIE:
Wydzia³ Zamówieñ Publicznych
w Departamencie Strategii i Rozwoju
Urzêdu Miasta £odzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 £ód¼

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.