Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00444871/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa sosów, zup, przypraw, kawy oraz herbaty do magazynów 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w m. Nowa Dęba, Kielce oraz Sandomierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180692828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Anieli Krzywoń 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 261162206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/33wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa sosów, zup, przypraw, kawy oraz herbaty do magazynów 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w m. Nowa Dęba, Kielce oraz Sandomierz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48b6addf-667d-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052572/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Sukcesywna dostawa sosów, zup, przypraw oraz kawy i herbaty do magazynów 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w m. Nowa Dęba, Kielce oraz Sandomierz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444871/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp83/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 289635,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa sosów, zup, przypraw do magazynów 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanychw następujących miejscowościach:
a) Nowa Dęba, ul. Anieli Krzywoń 1,
b) Sandomierz, ul. Adama Mickiewicza 38,
c) Kielce, ul. Wojska Polskiego 300.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 203515,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa kawy oraz herbaty do magazynów 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanychw następujących miejscowościach:
a) Nowa Dęba, ul. Anieli Krzywoń 1,
b) Sandomierz, ul. Adama Mickiewicza 38,
c) Kielce, ul. Wojska Polskiego 300.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 86120,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena jedynej złożonej oferty przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168555,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168555,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena jedynej złożonej oferty przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77501,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77051,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- "Usługa polegająca na odbiorze, wywozie i utylizacji odpadów o kodzie 16 03 8, tj. kuchennych, pokonsumpcyjnych i produktów spożywczych przeterminowanych lub nieprzydatnych do spożycia"
- Przebudowa dróg gminnych na osiedlu w Alfredówce
- "Bieżące utrzymanie dróg i szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba w 2024 roku"
- Budowa oświetlenia ulicznego w zakresie: ul. Podgórze w Nowej Dębie - w trybie zaprojektuj i wybuduj - część I zamówienia ul. Lipowej w Nowej Dębie - II etap - część II zamówienia
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie (mrożonki, artykuły ogólnospożywcze)
- Dostawy pieczywa oraz przypraw i innych produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Przedszkola w Szaflarach"
- DOSTAWA: PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH, MLEKA I PROD. MLECZNYCH, RYB ŚWIEŻYCH I MROŻONYCH, PRODUKTÓW ZBOŻOWYCH, JAJ, TŁUSZCZY, WODY, NAPOJÓW I SOKÓW, WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH I ART. SPOŻYWCZYCH
- Dostawa produktów suchych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Dostawa artykułów spożywczych m.in. warzyw, owoców, jaj, mrożonek, ryb
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.