Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00452581/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie koncepcji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ulicy Łowickiej w ciągu drogi krajowej nr 70
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468345101
1.5.8.) Numer faksu: 468345151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie koncepcji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ulicy Łowickiej w ciągu drogi krajowej nr 702.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28f35fac-6a66-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017151/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Wykonanie koncepcji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ulicy Łowickiej w ciągu drogi krajowej nr 70
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452581/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.68.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 764735,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie koncepcji projektowych dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ulicy Łowickiej w ciągu drogi krajowej nr 70 na odc. od granicy miasta do ul. Armii Krajowej wraz z rozbudową skrzyżowania ul. Łowicka-Armii Krajowej.
Wyżej wymieniona nazwa zadania inwestycyjnego jest nazwą pod jaką zadanie jest wpisane do budżetu Miasta Skierniewice i nie przesądza o jego charakterze i zakresie.
Właściwy zakres inwestycji obejmuje wykonanie rozbudowy ulicy Łowickiej i ulicy ks. Kardynała Prymasa Stefana Wyszyńskiego na odcinku od granicy miasta do ulicy Widok wraz z rozbudową skrzyżowań położonych w ciągu tych ulic oraz rozbudową lub przebudowa odcinków ulic dochodzących do w/w dróg. Szczegółowy zakres inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
a) wykonana koncepcje projektowe rozbudowy ulicy Łowickiej i ulicy ks. Kardynała Prymasa Stefana Wyszyńskiego na odcinku od granicy miasta do ulicy Widok wraz z rozbudową skrzyżowań położonych w ciągu tych ulic oraz rozbudową lub przebudowa odcinków ulic dochodzących do w/w dróg, zgodnie z warunkami zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SWZ,
b) udzieli pełnych wyjaśnień dotyczących wykonanych koncepcji projektowych na etapie postępowania o udzielenie zamówień publicznych na wykonanie projektów budowlanych, w terminie 3 dni od wezwania przez Zamawiającego, z przekazaniem wyjaśnień pocztą elektroniczną.
c) opracuje dokumentację zaopatrzoną w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z Umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i budowlanymi,
d) usunie wady koncepcji projektowych, w tym usunie ich braki, dokona ich uzupełnienia bądź wprowadzi w nich inne zmiany - w przypadku zgłoszenia zastrzeżeń do tych koncepcji przez Zamawiającego - bez dodatkowego wynagrodzenia.
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące
czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie usług przez projektantów (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą
wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące
działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia).
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia
zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są § 13 Projektu Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stronie prowadzonego postępowania kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 200 000,00 zł brutto. W postępowaniu wpłynęły 3 oferty. Ceny ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej.
- Dostawa sprzętu rolniczego
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 16/ZP/2024
- Zakup samochodu ciężarowego o dopuszczalnym ładunku 10,5 ton
- Remont schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Marii Grzegorzewskiej w Skierniewicach
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej na stacjach uzdatniania wody w gminie Iława
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozwój strefy przemysłowej Powiatu Myszkowskiego"
- Park Trzech Pokoleń - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
- Modernizacja placów zabaw w placówkach oświatowych
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.