eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup lekkiego samochodu operacyjnego (osobowego) na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2025-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup lekkiego samochodu operacyjnego (osobowego) na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Pożarnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-629

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@apoz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.apoz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sgsp.ezamawiajacy.pl/pn/apoz/demand/228808/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup lekkiego samochodu operacyjnego (osobowego) na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c38b2c78-0171-49f0-b7dd-23e03ce6c442

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00206525/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego (osobowego) na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385665

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/41/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2025 roku lekkiego samochodu operacyjnego (osobowego) o nadwoziu typu liftback lub sedan, do przewozu minimum 5 osób, oznakowanego zgodnie z Zarządzeniem nr 6 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 8 maja 2025 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży pożarnej. (Dz. Urz. KG PSP 2025.9), wyposażony w wymagane dla uprzywilejowanego w ruchu pojazdu PSP urządzenia sygnalizacyjno – ostrzegawcze, akustyczne i świetlne, o parametrach technicznych i warunkach minimalnych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” oraz załączniku nr 5 „Projektowane Postanowienia Umowy”.
2. Pojazd wraz z wyposażeniem dostarczony w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż jak wskazano w załączniku nr 2 do SWZ, nie będący nigdy wcześniej przedmiotem badań, testów, wystaw, prezentacji ani ekspozycji, nienaprawiany, wolny od wad fizycznych i prawnych.
3. Pojazd musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego przy ul. Słowackiego 52/54 w Warszawie własnym staraniem Wykonawcy na jego wyłączny koszt i ryzyko.
4. Dostarczony pojazd musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta lub od producenta i posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące wielkości oraz zakresu zamówienia, minimalnych parametrów pojazdu oraz jego wyposażenia, a także sposobu i warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały opisane w załącznikach do SWZ: nr 2 pn. „Opis przedmiotu zamówienia” oraz nr 5 pn. „Projektowane postanowienia umowy”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260329,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260329,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260329,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krotoski Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282687625

7.3.3) Ulica: Niciarniana 51/53

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-320

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260329,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.