eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ód¼ › Dostawa spawarki ¶wiat³owodowej, pieca lutowniczego oraz drukarki pasty lutowniczej w ramach Projektu pn. "Foto-Foot-Prevent - Fotoaktywne rozwi±zanie stosowane w terapii zespo³u stopy cukrzycowej"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-11-30

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa spawarki ¶wiat³owodowej, pieca lutowniczego oraz drukarki pasty lutowniczej w ramach Projektu pn. ”Foto-Foot-Prevent – Fotoaktywne rozwi±zanie stosowane w terapii zespo³u stopy cukrzycowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika £ódzka

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Centrum Obs³ugi Projektów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯eromskiego

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ód¼

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto £ód¼

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.rcop@info.p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.p.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa spawarki ¶wiat³owodowej, pieca lutowniczego oraz drukarki pasty lutowniczej w ramach Projektu pn. ”Foto-Foot-Prevent – Fotoaktywne rozwi±zanie stosowane w terapii zespo³u stopy cukrzycowej”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6fea4c47-70e9-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00468946

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych,
w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ
sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje (z wyj±tkiem ofert) Wykonawcy przekazuj± poprzez Platformê, dostêpn± pod
adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” – dalej zwan± „Platform±”
4. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z
Platformy. Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ zankó ogólne warunki korzystania z Platformy zawarte s± w Rozdziale XII SWZ.
5. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.1. Podpis kwalifikowany to podpis elektroniczny, który ma moc prawn± tak± jak podpis w³asnorêczny. Jest po¶wiadczony
specjalnym certyfikatem kwalifikowanym, który umo¿liwia weryfikacjê sk³adaj±cej podpis osoby. Tylko ta osoba, do której podpis i
certyfikat s± przyporz±dkowane, mo¿e go u¿ywaæ.
5.2. Postaæ elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym – plik w jakimkolwiek formacie opatrzony podpisem, który mo¿na
wygenerowaæ za pomoc± platformy ePUAP.
5.3. Postaæ elektroniczna opatrzona podpisem osobistym - plik w jakimkolwiek formacie opatrzony podpisem umieszczonym w edowodzie.
5.4. Sposób sk³adania podpisów:
a) sposób z³o¿enie podpisu kwalifikowanego zosta³ opisany przez dostawcê posiadanego przez Wykonawcê podpisu;
b) sposób z³o¿enia podpisu zaufanego zosta³ opisany pod adresem https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/sprawy-urzedowe/chcezalatwic-
sprawe-przez-internet/profil-zaufany-i-podpis-zaufany
c) sposób z³o¿enia podpisu osobistego zosta³ opisany pod adresem: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Do czynno¶ci podejmowanych przez Zamawiaj±cego i Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia stosuje siê
przepisy ustawy PZP oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy z
dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest: Politechnika £ódzka, ul. ¯eromskiego 116, 90-924 £ód¼,
2) inspektor ochrony danych osobowych w Politechnice £ódzkiej: kontakt email: rbi@adm.p.lodz.pl,
3) przekazane dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zku prawnego
ci±¿±cego na administratorze, zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem prowadzonym zgodnie z zasad± konkurencyjno¶ci,
4) przekazane dane osobowe bêdê przetwarzane wy³±cznie w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz realizacji Projektu, w szczególno¶ci potwierdzenia
kwalifikowalno¶ci wydatków, udzielenia wsparcia, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu I sprawozdawczo¶ci,
5) przekazane dane osobowe mog± zostaæ powierzone równie¿ specjalistycznym firmom, realizuj±cym na zlecenie Instytucji
Zarz±dzaj±cej, Instytucji Po¶rednicz±cej oraz Beneficjenta ewaluacje, kontrole i audyt w ramach Projektu
6) przekazane dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione organom upowa¿nionym zgodnie z obowi±zuj±cym prawem,
7) dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia do momentu wyga¶niêcia obowi±zku przechowywania danych wynikaj±cych z przepisów prawa,8) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ
publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych
danych wynikaj± z przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
9) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany stosowanie do art. 22 RODO,
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
11) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SC.383.8.2022.D

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa spawarki ¶wiat³owodowej wraz z akcesoriami.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38621000-4 - Aparatura ¶wiat³owodowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieca lutowniczego - zestaw. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi
Za³acznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42661100-8 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki pasty lutowniczej rêcznej – zestaw. Szczegó³owy opis przedmiotu
zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42661100-8 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

38510000-3 - Mikroskopy

30234000-8 - No¶niki do przechowywania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy) - zgodnie z pkt
XI.1 i XIII.7 SWZ.
4) w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia – o¶wiadczenie, o którym mowa w
Rozdziale XI ust 3 SWZ – Za³±cznik nr 5 do SWZ
5) odpowiedni Formularz cenowy – Za³±cznik nr 1.1 dla Czê¶ci 1, Za³±cznik nr 1.2 dla Czê¶ci 2, Za³±cznik nr 1.3 dla Czê¶ci
3.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art.
117 ust 4 ustawy PZP, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – zgodnie z wzorem stanowi±cym
Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wykonawca bêd±cy spó³k± cywiln± traktowany jest jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenia zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455
ustawy PZP oraz w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w odniesieniu do terminu wykonania, gdy zmiana taka wynika:
a) z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± Wykonawcy realizacjê przedmiotu
umowy w terminie w niej przewidzianym, wówczas termin ulega zmianie o czas istnienia przeszkody powsta³ej w wyniku
dzia³ania lub zaniechania Zamawiaj±cego;
b) z realizacji innych umów, co powoduje czasowe wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy lub konieczno¶æ dostosowania
do zmian wprowadzanych na podstawie tych umów
2) zmiany terminu/ów wykonania umowy w przypadku gdy dochowanie terminu/ów umownego/ych jest niemo¿liwe z uwagi
na si³ê wy¿sz± lub inne okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu nale¿ytej
staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ. Przez si³ê wy¿sz± strony rozumiej± okoliczno¶ci niemo¿liwe do
przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezale¿ne od woli stron, na których powstanie ¿adna ze stron nie mia³a wp³ywu i
których powstaniu nie mog³a zapobiec. Za si³ê wy¿sz± uwa¿a siê w szczególno¶ci: klêski ¿ywio³owe, epidemie, katastrofy,
mobilizacjê, embargo, zamkniêcie granic, wprowadzenie stanu klêski ¿ywio³owej lub stanu wyj±tkowego lub stanu wojny lub
innego stanu przewidzianego obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Wykonawca dotkniêty dzia³aniem si³y wy¿szej jest
zobowi±zany do niezw³ocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiaj±cego zmiany przepisów maj±cych zastosowanie przy
wykonaniu umowy, w szczególno¶ci zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, je¶li wp³ywa ona na wysoko¶æ nale¿nego
wykonawcy wynagrodzenia – w takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian.
2. W przypadku dokonania zmiany na zasadach okre¶lonych w niniejszym paragrafie, okoliczno¶ci jej dokonania powinny
zostaæ udokumentowane i przedstawione drugiej stronie niezw³ocznie po ich zaistnieniu.
3. Zmiana tre¶ci umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci aneksu podpisanego
przez Strony umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta powinna byæ z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-07

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. Zamówienie przewidziane jest w planie postêpowañ pod poz. 1.2.10. planu 2022/BZP 00028942/08/P.
3. Zasady oceny ofert w kryterium cena (C)
Sposób obliczania liczby punktów w kryterium cena:
£±czna cena ofertowa brutto: = Cn/Cbn x C, gdzie:
Cn – najni¿sza cena ofertowa brutto
Cbn – cena brutto oferty badanej
C – waga procentowa dla kryterium „cena”
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu
Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3.Zasady oceny ofert w kryterium okres gwarancji (G)
3.1. Do oceny w niniejszym kryterium Zamawiaj±cy we¼mie pod uwagê o¶wiadczenie z³o¿one przez Wykonawcê w
formularzu oferty.
Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protoko³u odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag.
3.2. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 m-ce licz±c od dnia podpisania
protoko³u odbioru.
3.3. W niniejszym kryterium oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 punktów.
a) Je¿eli Wykonawca zaoferuje w ofercie okres gwarancji równy 24 m-ce - oferta otrzyma 0 pkt.
b) Je¿eli Wykonawca zaoferuje w ofercie okres gwarancji równy 30 m-cy - oferta otrzyma 20 pkt.
c) Je¿eli Wykonawca zaoferuje w ofercie okres gwarancji równy 36 m-cy - oferta otrzyma 40 pkt.
6. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
L = C + G, gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów
C – punkty uzyskane w kryterium „cena”
G – punkty uzyskane w kryterium „okres gwarancji”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.