eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa odcinka ul. Sienkiewicza w rejonie skrzyżowania z ul. Karłowicza w Knurowie wraz z drogami bocznymi



Ogłoszenie z dnia 2022-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka ul. Sienkiewicza w rejonie skrzyżowania z ul. Karłowicza w Knurowie wraz z drogami bocznymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka ul. Sienkiewicza w rejonie skrzyżowania z ul. Karłowicza w Knurowie wraz z drogami bocznymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b4f1d6c-3b2d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa odcinka ul. Sienkiewicza w rejonie skrzyżowania z ul. Karłowicza w Knurowie wraz z drogami bocznymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364422/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.40.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Sienkiewicza w Knurowie (droga gminna) wraz z drogami bocznymi (drogi wewnętrzne), a w szczególności: 1) wykonanie nawierzchni jezdni / ciągu pieszo-jezdnego z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm wraz z podbudową, 2) wykonanie utwardzenia terenu płytami ażurowymi gr. 8 cm wraz z podbudową, 3) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz z podbudową, 4) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz z podbudową, 5) wykonanie nawierzchni pobocza z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz z podbudową, 6) wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym: a) kanał deszczowy z rur o średnicy Ø 600 mm, b) kanał deszczowy z rur o średnicy Ø 500 mm, c) kanał deszczowy z rur o średnicy Ø 315 mm, d) przykanaliki z rur o średnicy Ø 200 mm, e) przykanaliki z rur o średnicy Ø 160 mm, f) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy Ø 1000 mm oraz Ø 1200 mm, g) wpusty deszczowe betonowe o średnicy Ø 500 mm z osadnikiem i koszem, h) drenaż PVC Ø 100 mm w otulinie z geowłókniny, 7) wykonanie oświetlenia, w tym: a) ułożenie kabla oświetleniowego – YAKXS 4x35 mm2, b) montaż słupów oświetleniowych stalowych o wysokości 8 m z oprawami LED mocowanymi na wysięgnikach jednoramiennych, 8) budowa kanału technologicznego, 9) wykonanie przebudowy kolidującej sieci teletechnicznej, zabezpieczenie istniejących sieci rurami ochronnymi dwudzielnymi, 10) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, 11) oznakowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem opracowanym przez Wykonawcę (o którym mowa w pkt. 10) oraz usunięcie ww. oznakowania po odbiorze docelowej organizacji ruchu, 12) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o nieaktualny projekt docelowej organizacji ruchu przekazany przez Zamawiającego, 13) oznakowanie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu opracowanym przez Wykonawcę (o którym mowa w pkt. 12), 14) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wykonanie poboczy, karczowanie pni po wyciętych drzewach i krzewie, zabezpieczenie drzew na czas prowadzenia robót itp.), 15) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew, zgodnie z wymaganiami, o których mowa w § 3 pkt. 1.44 wzoru umowy, 16) nasadzenie 4 szt. drzew Lipa holenderska na działce nr 1786 w obrębie ewidencyjnym Knurów, 17) pielęgnacja nasadzonych drzew w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 12 miesięcy od odbioru końcowego. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2009606,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6396000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2009606,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GENERAL DEVELOPMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369899523

7.3.3) Ulica: Piastowska 8

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ziemne, montażowe, drogowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2009606,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.