Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00499581/01 - Wynik z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji członków zespołu projektowego na potrzeby realizacji projektu pn.: Healthcare Innovation Procurement Network – Procurement4Health
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zozsuchabeskidzka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji członków zespołu projektowego na potrzeby realizacji projektu pn.: Healthcare Innovation Procurement Network – Procurement4Health
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c57f979a-6fcf-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003565/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Pełnienie funkcji członków zespołu projektowego na potrzeby realizacji projektu pn.: Healthcare Innovation Procurement Network – Procurement4Health
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Healthcare Innovation Procurement Network – Procurement4Health finansowanego ze środków European Health and Digital Executive Agency (HADEA)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 1 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2019 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami rozdziału II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/113/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji w ramach projektu pn.: Healthcare Innovation Procurement Network – Procurement4Health realizowanego w ramach Horizon Europe Framework Programme (HORIZON) Ensuring access to innovative, sustainable and high-quality health care (2021) (HORIZON-HLTH-2021-CARE-05) finansowanego ze środków European Health and Digital Executive Agency (HADEA) w ramach uprawnień przekazanych przez Komisję Europejską (Grant Agreement number: Project: 101057209 — Procure4Health — HORIZON-HLTH-2021-CARE-05)
Zakres obowiązków
1) Część I – całkowita maksymalna liczba godzin pracy nad projektem wynosi 240,5 godziny
a. nadzór nad prawidłową realizacją projektu w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem i planem działań,
b. nadzór nad aspektem ekonomiczno-finansowym przedsięwzięcia, w tym w szczególności realizacją budżetu zgodnie z zapisami umowy
c. współudział w rozliczaniu zadań i raportowaniu działań w ramach projektu,
d. nadzór nad przestrzeganiem harmonogramu płatności,
e. uczestnictwo w spotkaniach powołanego zespołu projektowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ rozdział XVI
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozmowa kwalifikacyjna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji w ramach projektu pn.: Healthcare Innovation Procurement Network – Procurement4Health realizowanego w ramach Horizon Europe Framework Programme (HORIZON) Ensuring access to innovative, sustainable and high-quality health care (2021) (HORIZON-HLTH-2021-CARE-05) finansowanego ze środków European Health and Digital Executive Agency (HADEA) w ramach uprawnień przekazanych przez Komisję Europejską (Grant Agreement number: Project: 101057209 — Procure4Health — HORIZON-HLTH-2021-CARE-05)
2) Część II - całkowita maksymalna liczba godzin pracy nad projektem wynosi 132,5 godziny
a. wsparcie decyzyjne Dyrektora ZOZ Sucha Beskidzka i Koordynatora Projektu,
b. opiniowanie materiałów merytorycznych w zakresie zgodności z obowiązującą praktyką zamówień publicznych,
c. udzielanie odpowiedzi merytorycznych i formalnych z zakresu obowiązującego Prawa Zamówień Publicznych,
d. reprezentacja ZOZ Sucha Beskidzka w organizowanych spotkaniach /konferencjach/webinarach/szkoleniach,
e. uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ rozdział XVI
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozmowa kwalifikacyjna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji w ramach projektu pn.: Healthcare Innovation Procurement Network – Procurement4Health realizowanego w ramach Horizon Europe Framework Programme (HORIZON) Ensuring access to innovative, sustainable and high-quality health care (2021) (HORIZON-HLTH-2021-CARE-05) finansowanego ze środków European Health and Digital Executive Agency (HADEA) w ramach uprawnień przekazanych przez Komisję Europejską (Grant Agreement number: Project: 101057209 — Procure4Health — HORIZON-HLTH-2021-CARE-05)
Część III - całkowita maksymalna liczba godzin pracy nad projektem wynosi 417,5 godziny
a. nadzór nad zgodnością z wytycznymi w zakresie informacji i promocji,
b. uczestnictwo w spotkaniach/konferencjach/webinarach/szkoleniach
c. opracowanie materiałów informacyjno-promocyjnych, szkoleniowych i informacji medialnych,
d. organizowanie i realizowanie wszelkich działań związanych z procesami promocyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi projektu,
e. dokumentowanie działań promocyjnych i archiwizacja zgromadzonej dokumentacji,
f. uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ rozdział XVI
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozmowa kwalifikacyjna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dotyczące:d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadały odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu, usług związanych z przedmiotem zamówienia- zgodnie:
Część I - Ekspert 1
Kwalifikacje:
• Wykształcenie wyższe magisterskie z obszaru nauk ekonomicznych
• Ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania w ochronie zdrowia
• Ukończone co najmniej dwa kursy menedżerskie lub równorzędne z zakresu tematyki ochrony zdrowia
• Ukończony co najmniej jeden kurs dotyczący zakresu kontroli zarządczej i/lub zarzadzania ryzykiem w podmiotach leczniczych
• Co najmniej 20-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w podmiocie leczniczym
• Udział w realizacji co najmniej 5 projektów współfinansowanych ze środków MF EOG / NMF / UE i/lub z obszaru Horizon 2020 / COSME
Część II - Ekspert 2
Kwalifikacje:
• Wykształcenie wyższe magisterskie
• Ukończone co najmniej dwa kursy menedżerskie lub równorzędne z zakresu tematyki ochrony zdrowia
• Ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania w ochronie zdrowia
• Znajomość prawa zamówień publicznych
• Co najmniej 20-letnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą i realizacją zamówień publicznych w podmiocie leczniczym
• Co najmniej 20-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w podmiocie leczniczym
• Udział w realizacji co najmniej 5 projektów współfinansowanych ze środków MF EOG / NMF / UE i/lub z obszaru Horizon 2020 / COSME
Część III - Ekspert 3
Kwalifikacje:
• Wykształcenie wyższe magisterskie
• Ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania w ochronie zdrowia
• Co najmniej dwa kursy menedżerskie lub równorzędne z zakresu tematyki marketingu i zarządzania w ochronie zdrowia
• Co najmniej 17-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w podmiocie leczniczym
• Udział w realizacji co najmniej 5 projektów współfinansowanych ze środków MF EOG / NMF / UE i/lub z obszaru Horizon 2020 / COSME
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia warunków udziału wymagane
od wykonawcy obejmują:
Część I - Ekspert 1
• kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
• kserokopia dyplomu ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania w ochronie zdrowia
• kserokopia certyfikatów potwierdzających ukończenie co najmniej dwóch kursów menedżerskich lub równorzędne z zakresu tematyki ochrony zdrowia
• kserokopia certyfikatu ukończonego co najmniej jednego kursu dotyczącego zakresu kontroli zarządczej i/lub zarzadzania ryzykiem w podmiotach leczniczych
• zaświadczenie potwierdzające co najmniej 20-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w podmiocie leczniczym
• zaświadczenie potwierdzające udział w realizacji co najmniej 5 projektów współfinansowanych ze środków MF EOG / NMF / UE i/lub z obszaru Horizon 2020 / COSME
Część II - Ekspert 2
Kwalifikacje:
• kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
• kserokopia dyplomu ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania w ochronie zdrowia
• kserokopia certyfikatów potwierdzających ukończenie co najmniej dwóch kursów menedżerskich lub równorzędne z zakresu tematyki ochrony zdrowia
• kserokopia certyfikatów z ukończonych kursów i szkoleń potwierdzających znajomość prawa zamówień publicznych
• zaświadczenie potwierdzające co najmniej 20-letnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą i realizacją zamówień publicznych w podmiocie leczniczym
• zaświadczenie potwierdzające co najmniej 20-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w podmiocie leczniczym
• zaświadczenie potwierdzające udział w realizacji co najmniej 5 projektów współfinansowanych ze środków MF EOG / NMF / UE i/lub z obszaru Horizon 2020 / COSME
Część III - Ekspert 3
Kwalifikacje:
• kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
• kserokopia dyplomu ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania w ochronie zdrowia
• kserokopia certyfikatów ukończenia co najmniej dwóch kursów menedżerskich lub równorzędnych z zakresu tematyki marketingu i zarzadzania w ochronie zdrowia
• zaświadczenie potwierdzające co najmniej 17-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w podmiocie leczniczym
• zaświadczenie potwierdzające udział w realizacji co najmniej 5 projektów współfinansowanych ze środków MF EOG / NMF / UE i/lub z obszaru Horizon 2020 / COSME
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. W myśl przepisu art. 117 ust. 4 ustawy pzp, w przypadku o którym mowa w art. 117 ust.3
ustawy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
Powyższe odnosi się również do wykonawców prowadzących działalność w formie spółki
cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonywana przez stronyw drodze aneksu zawartego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Umowa może ulec zmianie w przypadku:
a) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, zmiany wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zlecenia przez Wykonawcę.
b)zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
c)zmiany stawki podatku od towarów i usług,
d) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
e) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zadania.,
f) jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia lub skrócenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu i innych zapisów umowy o dofinansowanie zaakceptowanych przez Instytucję Zarządzającą. Termin realizacji umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu,
g)w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.
h)jeżeli nastąpiła zmiana wymogów lub wprowadzenie nowych zaleceń Instytucji Zarządzającej dotyczących przedmiotu umowy lub realizacji projektu.
i) w przypadku, o którym mowa w § 20
3. Zmianie może ulec również termin realizacji przedmiotu umowy, w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie,
b) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
c) akceptacji zmiany terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 2.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami ( załącznik nr 1, 2 i 2a jeżeli dotyczy) należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-09 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-07
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2024 roku
- Dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie I
- Dostawę ubrań i artykułów z włókniny i flizeliny
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej Modernizacji Oddziału Ortopedyczno-Urazowego
- Zorganizowanie wycieczki do Poznań -Kórnik -Gniezno dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.