Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00407930/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch platform dla osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Skarbowym w Rawiczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch platform dla osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Skarbowym w Rawiczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d15bd1ac-71e7-46ee-9836-14647fc2268a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00129277/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Zakup z montażem platform dla osób ze szczególnymi potrzebami w US Rawicz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407930
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.28.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 82000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch platform przyschodowych usytuowanych wzdłuż schodów wewnątrz budynku Urzędu Skarbowego w Rawiczu.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę urządzeń i montaż wraz z ich podłączeniem, w tym: doprowadzenie zasilania elektrycznego do urządzeń z dedykowanym dla nich zabezpieczeniem,
- przygotowanie dokumentacji techniczno – ruchowej dla obu platform,
- rozruch obu urządzeń wraz z przeprowadzeniem prób po montażowych,
- pomiary elektryczne,
- przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi urządzenia,
- dostarczenie protokołu budowlanego m.in. z weryfikacji nośności ściany i wytrzymałości na obciążenia związane z użytkowaniem urządzenia,
- przygotowanie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego, uczestniczenie przy odbiorze urządzenia przez UDT oraz dopuszczeniu do użytkowania urządzenia przez UDT (certyfikacja urządzeń).
Etapy certyfikacji urządzeń wraz z wymaganym wsparciem ze strony Zamawiającego:
Etap I - zgłoszenie urządzenia do UDT - pomoc przy zgłoszeniu tj. przygotowanie wymaganej dokumentacji urządzenia w języku polskim,
Etap II – weryfikacja dostarczonych do UDT dokumentów – pomoc w przypadku pojawienia się ze strony UDT pytań bądź uzupełnień w zakresie dostarczonych do UDT dokumentów,
Etap III - badanie techniczne – udział w przeprowadzanym przez UDT badaniu technicznym urządzenia polegającym na sprawdzeniu stanu technicznego, oznakowania oraz zgodności
urządzeń z dostarczoną dokumentacją,
Etap IV - wydanie decyzji - uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację na podstawie pozytywnego wyniku badań przeprowadzonych przez UDT,
Etap V – rejestrację urządzeń w ewidencji UDT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416130-5 - Windy mechaniczne
45313100-5 - Instalowanie wind
50740000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82164,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152753,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82164,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jurajska Fabryka Wind Kaczmarczyk S.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243435020
7.3.3) Ulica: Koksowa 6AB
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż i doprowadzenie zasilania, sporządzenie pomiarów elektrycznych i protokołu budowlanego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JURAJSKA FABRYKA WIND KACZMARCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JURAJSKA FABRYKA WIND KACZMARCZYK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82164,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Pogwarancyjne usługi serwisowe systemu SPECT ( ECAM_SCINTRON).
- Wsparcie prawnika w punktach informacyjnych w Centrach Integracji Cudzoziemców
- Usługa dystrybucji 12 wydań magazynu samorządowego "Monitor Wielkopolski" (miesięcznik) jako dodatku załączanego do czasopism na terenie województwa wielkopolskiego
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i podłoży mikrobiologicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
- Dostawa produktu leczniczego Denosumab - 1 pakiet asortymentowy
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku szpitala (A); przebudowa i remont budynku szpitala (B) oraz budowa nadziemnego łącznika komunikacyjnego (C) łączącego budynki szpitalne (A) i (D)
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz dostosowaniu części Budynku "N" Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze Sp. z o.o. (ul. Zyty 26) - 393 m2 p.c. (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- Adaptacja części pomieszczeń pałacu w Owińskach na cele związane z usługami kultury i turystyki
- Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R3)
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Błogiem Rządowym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





