Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00394267/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
- 2022/BZP 00413993/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00417987/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala w Ostródzie S. A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511398725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Jagiełły 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89/646-06-71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowianie@szpital-ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala w Ostródzie S. A.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25f9b9cd-4bb5-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394267/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOSA.ZP.3321.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 833328,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lewego skrzydła Oddziału Chorób Wewnętrznych znajdującego się na I piętrze Szpitala w Ostródzie S.A. przy ul. Władysława Jagiełły 1, obejmująca w szczególności:
1) wykonanie robót rozbiórkowych,
2) wymianę drzwi wewnętrznych oddzielających Oddział Chorób Wewnętrznych od pozostałej części klatki,
3) wykonanie tynków i okładzin ściennych,
4) wykonanie posadzek,
5) wykonanie stolarki drzwiowej,
6) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
7) wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej oraz cyrkulacji,
8) wykonanie instalacji oświetleniowej,
9) wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych,
10) wykonanie instalacji ochrony od porażeń elektrycznych,
11) wykonanie instalacji internetowej,
12) wykonanie instalacji monitoringu,
13) wykonanie instalacji hydrantowej uwzględniającej:
a) wyposażenie Oddziału Chorób Wewnętrznych w podręczny sprzęt gaśniczy,
b) właściwe oznakowanie ewakuacji i punktów ppoż.,
c) montaż hydrantów z miejscem na gaśnicę,
d) jednoczesny pobór wody z dwóch urządzeń gaśniczych (hydrantów wewnętrznych
DN 25) na poziomie co najmniej 1dm3/s w każdym urządzeniu,
14) dostawę i montaż niezbędnego wyposażenia, tj.: wykładzin PCV, glazury i terakoty, grzejników, umywalek, zlewów, misek ustępowych, pisuarów, pochwytów i poręczy dla osób niepełnosprawnych, natrysków i brodzików (natryski wyposażone w siedziska ścienne składane), paneli medycznych nadłóżkowych, baterii prysznicowych, wpustów podłogowych prysznicowych, bidetów, kranów, opraw oświetleniowych, włączników i gniazd elektrycznych.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznikach nr 4.1 – 4.13 oraz 5.1 – 5.11 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ, z zastrzeżeniem postanowień pkt 5. Przedmiary robót stanowiące załączniki nr 6.1 – 6.3 do SWZ traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 895000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1161475,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 895000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIVA BARTOSZ KOSTRZĘBSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 741-195-44-14
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 41
7.3.4) Miejscowość: Morąg
7.3.5) Kod pocztowy: 14-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- roboty w branży budowlanej i instalacyjnej - Paszkiewicz Firma Budowlana Sp. z o. o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 895000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda w 2024 r.
- "Dostawa drzew dla Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2024"
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych do apteki szpitalnej - postępowanie nr 2.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. "Budowę Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie - Etap III."
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul oraz miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2024
- Przebudowa drogi gminnej nr 153130N oraz 153131N wraz z budową oświetlenia w m. Nowe Siedlisko
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji - COS/Osuchów, w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię"
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.