eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ociczno-Tartak › Przygotowanie i dostarczenie posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Lotników Polskich w P³ocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w P³ocicznie-Tartak



Og³oszenie z dnia 2022-11-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Przygotowanie i dostarczenie posi³ków do Szko³y Podstawowej
im. Lotników Polskich w P³ocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego
w P³ocicznie-Tartak

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. LOTNIKÓW POLSKICH W P£OCICZNIE-TARTAK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001145166

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ociczno-Tartak

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 563 90 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.plociczno@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szkola-plociczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostarczenie posi³ków do Szko³y Podstawowej
im. Lotników Polskich w P³ocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego
w P³ocicznie-Tartak

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8f8a6d16-700e-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00466210

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00448101/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Przygotowanie i dostarczenie posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Lotników Polskich w P³ocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w P³ocicznie-Tartak

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz
udostêpnionego przez miniPortal, przy zastrze¿eniu, ¿e skuteczne z³o¿enie oferty mo¿e nast±piæ wy³±cznie przy u¿yciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal . Sposób z³o¿enia oraz sk³adania oferty zosta³ opisany w pkt.
12 SWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacje z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: przetargi.plociczno@wp.pl
przy zastrze¿eniu, ¿e skuteczne z³o¿enie oferty mo¿e nast±piæ wy³±cznie przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/porta

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Dokumenty elektroniczne, sk³adane
s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ
sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazane powy¿ej adresy email. Sposób sporz±dzenia
dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie oraz
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.2.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w
niniejszym postêpowaniu, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych
formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz
informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej
(ePUAP).4.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5.Za datê przekazania oferty, wraz z za³±cznikami,
przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.6.Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych,
o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na
ePUAP.7.Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania drog± elektroniczn±. Korespondencjê uwa¿a
siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. 8.Dane postêpowanie mo¿na
wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z
zak³adki Postêpowania.9.Zaleca siê, ¿eby we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i
Wykonawcy pos³ugiwali siê numerem postêpowania.10.Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp w postêpowaniu o udzielenie zamówienia ofertê
oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie danych .txt, .rtf, .pdf, .ods, .odp, .xls, .ppt,
.doc, .docx, .xlsx, .pptx, .xps, .odt., csv. W przypadku zastosowania innego formatu Zamawiaj±cy mo¿e nie mieæ mo¿liwo¶ci
zapoznania siê z ofert±, co mo¿e spowodowaæ jej odrzucenie. 11.Przed z³o¿eniem podpisanej oferty Wykonawca musi j±
zaszyfrowaæ. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu w
szczegó³ach postêpowania. 12.Wykonawca sk³ada zaszyfrowan±
ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na
miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie
korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.13. O¶wiadczenia, podmiotowe ¶rodki dowodowe, zobowi±zanie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, powinny byæ sporz±dzone w postaci elektronicznej, w
formatach danych .txt, .rtf, .pdf, .ods, .odp, .xls, .ppt, .doc, .docx, .xlsx, .pptx, .xps, .odt., csv i opatruje siê kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 23. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest w Szko³a Podstawowa im. Lotników Polskich w P³ocicznie-Tartak - Dyrektor Szko³y, P³ociczno-Tartak 16, 16-402 Suwa³ki, tel. 87 5639027, email sekretariat@szkola-plociczno.pl ;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w P³ocicznie-Tartak jest Pani Katarzyna ¯uk, tel. 698032972 email, k.zuk.iod@gmail.com ;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postepowaniem o udzielenia zamówienia publicznego pn. Przygotowanie i dostarczenie posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Lotników Polskich w P³ocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w P³ocicznie-Tartak w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO w zwi±zku z zawarciem oraz wykonaniem Umowy, rozliczeniem umowy, realizacj± i rozliczeniem dofinansowania, monitoringiem i ewaluacj± projektu, sprawozdawczo¶ci± oraz kontrol± organów zewnêtrznych, której Pañstwo s± stron± w zwi±zku z wype³nieniem obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz w zwi±zku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Cd. RODO
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych ( tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, przepisy ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 902 z pó¼n. zm.) , przepisy w³a¶ciwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiaj±cego;
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postepowania o udzielenie zamówienia, w sposób
gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejszej. Okres przechowywania danych mo¿e zostaæ ka¿dorazowo przed³u¿ony o okres przedawnienia roszczeñ, je¿eli przetwarzanie danych bêdzie niezbêdne do dochodzenia roszczeñ lub do obrony przed takimi roszczeniami przez administratora danych. Ponadto okres przechowywania danych mo¿e zostaæ przed³u¿ony na okres potrzebny do przeprowadzenia archiwizacji;
7) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO przy czym skorzystanie z ww. uprawnieñ nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postepowania o udzielnie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp;
10) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP.261.13.2022.AP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posi³ków dla dzieci uczêszczaj±cych do Punktu Przedszkolnego w P³ocicznie-Tartak (zwanego dalej PP) i Szko³y Podstawowej im. Lotników Polskich w P³ocicznie-Tartak, (zwanej dalej SP) w 2023 roku, w dniach w których pracuje PP i SP.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie i dostarczenie posi³ków dla dzieci uczêszczaj±cych do
PP w 2023 roku, w dniach w których pracuje PP w nastêpuj±cych szacunkowych ilo¶ciach:
25 dzieci x 219 dni = 5 475 szt.
2) przygotowanie i dostarczenie posi³ków dla dzieci uczêszczaj±cych do
SP w 2023 roku, w dniach w których pracuje SP w nastêpuj±cych szacunkowych ilo¶ciach:
56 dzieci x 197 dni = 11 032 szt.
3.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany ilo¶ci posi³ków w zale¿no¶ci od potrzeb. Rozliczenie nastêpowaæ bêdzie za faktycznie dostarczone posi³ki wed³ug ceny jednostkowej za jeden posi³ek podanej w Formularzu ofertowym. W przypadku zlecenia zmniejszonego zakresu ni¿ wskazany w przedmiocie zamówienia, Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o zlecenie niewykonanej czê¶ci zamówienia.

3.4. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie z produktów w³asnych, dostawê w³asnym transportem i wydanie osobom upowa¿nionym przez Zamawiaj±cego w PP i SP posi³ków zgodnie z Zaleceniami i Normami ¯ywienia Instytutu ¯ywno¶ci i ¯ywienia.

3.5. Posi³ek musi byæ gor±cy (w przypadku obiadów) o jako¶ci i warto¶ci od¿ywczej i kalorycznej zgodnej z wymogami obowi±zuj±cymi w ¿ywieniu dzieci i m³odzie¿y.

3.6. Przez pojêcie posi³ek nale¿y rozumieæ przygotowanie i dostarczenie posi³ków dla dzieci.

3.7. Wynagrodzenie Wykonawcy za tzw. „wsad do kot³a” tj. koszt zakupu produktów u¿ytych do przygotowania jednego posi³ku musi stanowiæ nie mniej ni¿ 60 % wynagrodzenia za przygotowanie jednego posi³ku.

3.8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz Za³±cznik nr 6 do SWZ - Lista produktów u¿ywanych w ¿ywieniu zbiorowym, SWZ i jej za³±czniki.

3.9. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Podzia³ na czê¶ci spowodowa³by nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz powa¿ne trudno¶ci w skoordynowaniu dzia³añ ró¿nych Wykonawców co skutkowa³oby nieprawid³ow± realizacj± zamówienia. Dzielenie zamówienia na czê¶ci mog³oby skutkowaæ zwiêkszeniem nak³adów finansowych po stronie Zamawiaj±cego w celu realizacji zadania.

3.10. Kody CPV:
G³ówny:
55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
Uzupe³niaj±ce:
55523100-3 – Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych
55524000-9 – Us³ugi dostarczania posi³ków szkolnych
55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków

3.11. Wymagania jako¶ciowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, Zamawiaj±cy szczegó³owo opisa³ w opisie przedmiotu zamówienia i za³±cznikach do SWZ.

3.12. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracê w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.) wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia bêd± wykonywaæ czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcê lub Podwykonawcê - polegaj±ce na:
1) gotowaniu, krojeniu i konfekcji posi³ków
Powy¿szy wymóg dotyczy wy³±cznie osób wykonuj±cych bezpo¶rednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kieruj± wykonywaniem ww. prac przez inne osoby lub samozatrudnionych. Obowi±zek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te bêd± wykonywaæ samodzielnie i osobi¶cie osoby fizyczne prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy. Wyj±tkiem od powy¿szej zasady bêdzie osobiste wykonanie zamówienia przez osobê fizyczn±, w tym równie¿ przedsiêbiorcê prowadz±cego indywidualn± dzia³alno¶æ gospodarcz±.

Zatrudnienie, o którym mowa w powy¿ej powinno trwaæ przez ca³y okres realizacji zamówienia.
Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnieñ Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, szczegó³owo okre¶lone zosta³y w Projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych

55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³

55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1 Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych
kryteriów oceny ofert:
18.2 W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert przypisuj±c im odpowiedni± wagê
procentow±:
Kryterium Cena -C Waga 100 %
Sposób oceny
C = (C minimalna/C badana) x 100 punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium – 100 pkt.
Punkty za kryterium Cena (C) zostan± obliczone zgodnie z poni¿szym wzorem:
£±czna cena ofertowa (brutto) najtañszej oferty
C = ------------------------------------------------------------------------------ x 100 pkt
£±czna cena ofertowa (brutto) oferty ocenianej
W kryterium Cena (C), oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê punktów -100 punktów- a pozosta³e oferty po
matematycznych przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Przy czym 1% odpowiada 1 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zanych w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego 1),2) (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 pkt 2 ustawy Pzp dotycz±ce:
6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku,
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
1) dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania aktualnej decyzji w³a¶ciwego miejscowo Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie przygotowywania i transportu ¿ywno¶ci w ¿ywieniu zbiorowym.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku,
6.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
6.2. Ocena spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 6.1 SWZ, zostanie dokonana w oparciu o podmiotowe ¶rodki dowodowe. Z tre¶ci dokumentów musi jednoznacznie wynikaæ, ¿e stawiane warunki Wykonawca spe³ni³.
6.3. Oferta Wykonawcy, który nie wyka¿e, i¿ spe³nia wszystkie warunki okre¶lone w pkt 6.1 SWZ zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
6.4. Zgodnie z art. 110 ust 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy mo¿e wykluczyæ Wykonawcê na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
6.5. Do przeliczenia wszystkich warto¶ci finansowych, a wystêpuj±cych w innych walutach ni¿ PLN Wykonawca zastosuje ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiaj±cego. ¦rednie kursy walut dostêpne s± na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod nastêpuj±cym adresem: http://www.nbp.pl/

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy na odrêbne wezwanie obejmuj±:
odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokumenty zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.
9.2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 8.5.1 SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
9.3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których powy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
9.4. Dokumenty, o których mowa powy¿ej powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed ich z³o¿eniem.
9.5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy na odrêbne wezwanie obejmuj±:
decyzji w³a¶ciwego miejscowo Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie przygotowywania i transportu ¿ywno¶ci w ¿ywieniu zbiorowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
10.2. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
10.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
10.5. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zawieraæ:
1) wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
2) Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz
4) zakres jego umocowania.
10.6. Pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Je¿eli Pe³nomocnictwo, zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - mocodawcy, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
10.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zanych w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego 1),2) (Dz.U. z 2022 r. poz. 835)
10.8. W odniesieniu do warunku dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest on spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
10.9. W przypadku, o którym mowa w pkt. 10.8, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
10.10. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
10.11. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

21.1. Istotne postanowienia umowy zawarte zosta³y w Za³±czniku nr 4 do SWZ.
21.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ oraz
pkt. 21. SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-07 16:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na mini Portalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-07 17:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-01

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.