eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wymiana pokrycia dachowego Budynku mieszkalnego w Leśniczówka, nr inw. 8_165I, dz 23/10 Buszyce, powiat brzeski, woj. opolskie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego Budynku mieszkalnego w Leśniczówka, nr inw. 8_165I, dz 23/10 Buszyce, powiat brzeski, woj. opolskie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77/4000-900

1.5.8.) Numer faksu: 77/4000-950

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego Budynku mieszkalnego w Leśniczówka, nr inw. 8_165I, dz 23/10 Buszyce, powiat brzeski, woj. opolskie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e2f8fad-18ad-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034659/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowy remont pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym w Leśniczówce, nr inw. 8_165I, obręb Buszyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302970/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.13.2022.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99565,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek mieszkalny w miejscowości Leśniczówka, dz. nr 23/10 obr. Buszyce. Zakres prac obejmuje wymianę pokrycia wraz z ewentualnymi pracami związanymi oraz naprawę konstrukcji więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu w części papowej.
KATEGORIA OBIEKTU BUDOWLANEGO: W oparciu o Prawo budowlane, ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 art. 5 ust. 1 z późn. zmianami) obiekt budowlany zakwalifikowano do kategorii: I.
2) Ogólny zakres robót

DACH – POKRYCIE DACHÓWKĄ
 demontaż istniejącego pokrycia dachowego,
 ocena stanu technicznego konstrukcji dachowej,
 ewentualne wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej np. poprzez nabicie obustronne desek o gr. 32mm grubości,
 wymiana łacenia oraz wykonanie folii wstępnego krycia,
 wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki w kolorze ceglastym z blachy stalowej powlekanej,
 przemurowanie kominów do wysokości połaci dachowej na cegłę ceramiczną pełną na zaprawie cementowo wapiennej,
 istniejące naświetla wymienić na nowe wyłazy dachowe typu zimnego o wym. 45x76mm,
 wykonać nowe obróbki blacharskie – obróbkę komina, obróbkę połączenia połaci dachowej z bryłą wyższą, wykonać pasy nadrynnowe (blacha stalowa ocynkowana o gr. 0,55mm),
 montaż nowych rynien półokrągłych o średnicy 120mm i nowych rur spustowych o średnicy 100mm (na każdą połać przypadać powinny min. 4 rury spustowe),
 wykonanie od strony wejścia do budynku (elewacja ogrodowa) płotków śniegowych,
 wykonanie wejścia na kominy poprzez zamontowanie od strony szosy stopni kominiarskich od okapu do komina, a następnie montaż przy kominie ławy kominiarskiej (projektuje się wejście na połać dachową z drabiny, z poziomu terenu do okapu, a następnie systemem komunikacji dachowej),

DACH – POKRYCIE PAPĄ
 zerwanie pokrycia dachowego z papy na całej powierzchni dachu,
 dokonanie ponownej oceny stanu technicznego odkrytego deskowania oraz konstrukcji więźby dachowej (wstępnie zakłada się konieczność wymiany 25% deskowania oraz 25% wymiany konstrukcji więźby dachowej na nową),
 wymiana rynien na nowe, półokrągłe z blachy stalowej ocynkowanej o średnicy 120mm i nowych rur spustowych o średnicy 100mm,
 wykonanie nowego wyłazu dachowego do dachów płaskich,
 remont komina – przemurowanie na wysokości powyżej połaci dachowej z cegłę ceramiczną pełną na zaprawie cementowo-wapiennej,
 wykonanie nowych obróbek blacharskich – na połączeniu komina i połaci dachowej oraz wykonanie nowych pasów nadrynnowych, ,
 wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej w dwóch warstwach (na welonie, SBS).

3) Szczegółowy zakres robót został opisany w:
 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 6 do swz,
 projekcie budowlanym - załącznik nr 7 do swz,

Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawarte zostały w:
 przedmiarze robót, który jest jedynie elementem pomocniczym - załącznik nr 8 do swz,
 w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do swz,
4) Przedmiot zamówienia obejmuje również:
 wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172867,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany „BUD-MAX” Wojciech Cież

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371897293

7.3.3) Ulica: Pcim 316

7.3.4) Miejscowość: Pcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-432

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172867,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.