eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice Murowane › Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Sobianowice oraz budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. ¦widnik Ma³y.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-11-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Sobianowice
oraz budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. ¦widnik Ma³y.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Sobianowice
oraz budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. ¦widnik Ma³y.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d8a37fc8-6fe9-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00465867

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00015465/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.23 Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Sobianowice

1.1.24 Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. ¦widnik Ma³y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Inwestycja wspó³finansowana ze ¶rodków Rz±dowego Programu Polski £ad – Program Inwestycji Strategicznych.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/.

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 2.1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal
2.1.1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu, musi posiadaæ konto na
ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych
formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do
„Formularz do komunikacji”.
2.1.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji
publicznej (ePUAP).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2.1.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji
publicznej (ePUAP).
2.1.3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych
formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz
do komunikacji” wynosi 150 MB.
2.1.4. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem nale¿y
pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym: RI.271.23.2022
2.1.5. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ
oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
2.1.6. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w
miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z
zak³adki Postêpowania.
2.1.7. Wszelkie dokumenty, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez
wykonawcê po otwarciu ofert, powinny byæ przekazywane ze skrzynki ePUAP
Wykonawcy wskazanej w ofercie.
2.2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy
sk³adania ofert).
2.2.1. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do
komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.
2.2.2. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem
„Formularz do komunikacji” jako za³±czniki.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.23.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Sobianowice polegaj±ca na rozbudowie szko³y podstawowej o salê
sportow± z zapleczem i czê¶ci± dydaktyczn± wraz z instalacjami zewnêtrznymi i
wewnêtrznymi.
4.1.1. Wymiary budynku;
- powierzchnia zabudowy 986,04m2,
- powierzchnia u¿ytkowa 1174,83m3,
- kubatura 7802 m3,
- wysoko¶æ 9,77m
- wymiary budynku 43,51x 23,18 m
- kondygnacje: parter, piêtro,
- rodzaj dachu: nad sal± g³ówn± d¼wigary z drewna klejonego i blacha trapezowa, nad
salami dydaktycznymi stropodach ¿elbetowy i papa,
- utwardzenie terenu wokó³ budynku (doj¶cie do budynku, parking na 21 miejsc
parkingowych).
4.1.2. Rodzaje pomieszczeñ: sala gimnastyczna, sale dydaktyczne (5szt), pomieszczenie
biblioteczne, hol wej¶ciowy/szatnia, pomieszczenia zespo³ów szatniowo - sanitarnych
(2szt.), pomieszczenia higieniczno-sanitarne, pomieszczenia techniczne i magazynowe
(w tym kot³ownia z kot³em na pellet).
4.1.3. Instalacje budynku:
- kanalizacja sanitarna (zewnêtrzna i wewnêtrzna),
- kanalizacja deszczowa ze zbiornikami bezodp³ywowymi,
- wodoci±gowa (wewnêtrzna i zewnêtrzna, przy³±cze, hydrant zewnêtrzny),
- wentylacyjna,
- centralnego ogrzewania (w tym kot³ownia z kot³em na pellet),
- elektryczna (w tym: odgromowa, teletechniczna, fotowoltaiczna oraz prze³o¿enie sieci
energetycznej),
- telekomunikacyjna (prze³o¿enie sieci ¶wiat³owodowej),
- d¼wig osobowy (winda).
4.1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje wyposa¿enie pomieszczeñ w podstawowe meble
i przyrz±dy sportowe.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

37400000-2 - Artyku³y i sprzêt sportowy

39160000-1 - Meble szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferowana cena (C). Waga kryterium ceny - 60 %.
W powy¿szym kryterium oceniana bêdzie cena brutto oferty. Maksymaln± ilo¶æ punktów
otrzyma wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê.
Wykonawcy bêd± oceniani wg nastêpuj±cego wzoru:
Najni¿sza cena
------------------------- x 100 pkt
Cena badanej oferty
14.2. Ponadstandardowy okres gwarancji i rêkojmi (G). Waga kryterium - 40%.
W powy¿szym kryterium oceniana bêdzie ilo¶æ pe³nych miesiêcy przez jak± wykonawca
przed³u¿y gwarancjê i rêkojmiê dla przedmiotu zamówienia w stosunku do minimalnej
wymaganej gwarancji wynosz±cej 36 miesiêcy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym
w m. ¦widnik Ma³y polegaj±ca na rozbudowie i przebudowie budynku zespo³u szkolno-przedszkolnego o salê gimnastyczn± wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±.
4.2.1. Wymiary budynku:
- powierzchnia zabudowy 783,76m2,
- powierzchnia u¿ytkowa 1020,36m3,
- kubatura 7553,16 m3,
- wysoko¶æ 11,43m
- wymiary budynku 36,83 x 23,36 m
- kondygnacje: parter, piêtro,
- rodzaj dachu: nad sal± g³ówn± d¼wigary z drewna klejonego i blacha trapezowa, nad
salami wielofunkcyjnymi stropodach ¿elbetowy i papa,
- utwardzenie terenu wokó³ budynku (doj¶cie do budynku, schody terenowe i pochylnie).
4.2.2. Wykaz pomieszczeñ:
Parter:
Sala gimnastyczna 364,00m2,
Komunikacja wewnêtrzna 39,67 m2,
Komunikacja wewnêtrzna 6,76 m2,
Magazyn na sprzêt sportowy 21,09 m2,
Pokój trenera 19,80 m2,
Szatnia trenera 6,43 m2,
Sanitariat trenera 6,20 m2,
WC trenera 2,69 m2,
Szatnia ch³opcy 18,60 m2,
£azienka ch³opcy 6,25 m2,
WC ch³opcy 1,59 m2,
Prysznice ch³opcy 9,45 m2,
Prysznice dziewczêta 9,45 m2,
£azienka dziewczêta 6,25 m2,
WC dziewczêta 1,59 m2,
WC dziewczêta 1,59 m2,
Szatnia dziewczêta 17,88 m2,
£azienka dla niepe³nosprawnych 5,97 m2,
Komunikacja wewnêtrzna 26,46 m2,
Klatka schodowa 20,28 m2,
£±cznik 10,28 m2,
Sala wielofunkcyjna 59,96 m2,
Pomieszczenie gospodarcze 9,45 m2,
Pomieszczenie techniczne (kot³ownia) 9,45 m2,
Szatnia dla niepe³nosprawnych 4,86 m2,
WC ch³opcy 1,59 m2,
Pomieszczenie porz±dkowe 4,73 m2.
Piêtro:
Komunikacja wewnêtrzna 36,82 m2,
Sala wielofunkcyjna 61,10 m2,
Sala wielofunkcyjna 55,98 m2,
Przedsionek ³azienka damska 6,41 m2,
£azienka damska 11,23 m2,
Przedsionek ³azienka mêska 6,35 m2,
£azienka mêska 10,87 m2,
Sala wielofunkcyjna 28,85 m2,
£azienka dla niepe³nosprawnych 4,30 m2,
Klatka schodowa 17,04 m2,
£±cznik 10,28 m2,
Sala wielofunkcyjna 59,96 m2,
Zaplecze sali wielofunkcyjnej 18,85 m2.
4.2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wyposa¿enie pomieszczeñ w podstawowe meble
i przyrz±dy sportowe.
4.2.4. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ przeniesienie istniej±cego placu zabaw
i si³owni napowietrznej w obrêbie tej samej dzia³ki oraz wykonanie odp³ywu kanalizacji
sanitarnej ³azienki przedszkola zlikwidowanego w wyniku budowy ³±cznika miêdzy
sal± gimnastyczn±, a szko³±.
4.3. Przedmiot zamówienia dla wszystkich czê¶ci zamówienia obejmuje równie¿:
- zapewnienie na koszt wykonawcy pe³nej obs³ugi geodezyjnej w zakresie wytyczenia,
pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporz±dzenia
wykazu zmian gruntowych oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy
geodezyjnej;
- wykonawca ponosi równie¿ koszty zwi±zane z odbiorem technicznym robót przez
zarz±dców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcê we w³asnym
zakresie.
4.4. Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi 36 miesiêcy (kryterium oceny ofert).
4.5. Szczegó³owy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji
warunków zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
(STWIORB) oraz we wzorze umowy. Za³±czone do dokumentacji przedmiary robót
maj± charakter wy³±cznie pomocniczy i pozwalaj± jedynie na wstêpn± analizê i wstêpn±
wycenê zamówienia. Wykonawca musi wzi±æ pod uwagê fakt, ¿e rozliczenie przedmiotu
umowy ma charakter rycza³towy, a wiêc przedmiot zamówienia obejmuje równie¿
dodatkowe roboty nieujête w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania
przedmiotu umowy. Udostêpnienie przez zamawiaj±cego przedmiaru robót nie zwalnia
wykonawcy od obowi±zku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje,
umowê jak równie¿ uwzglêdnien

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

37400000-2 - Artyku³y i sprzêt sportowy

39160000-1 - Meble szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferowana cena (C). Waga kryterium ceny - 60 %.
W powy¿szym kryterium oceniana bêdzie cena brutto oferty. Maksymaln± ilo¶æ punktów
otrzyma wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê.
Wykonawcy bêd± oceniani wg nastêpuj±cego wzoru:
Najni¿sza cena
------------------------- x 100 pkt
Cena badanej oferty
14.2. Ponadstandardowy okres gwarancji i rêkojmi (G). Waga kryterium - 40%.
W powy¿szym kryterium oceniana bêdzie ilo¶æ pe³nych miesiêcy przez jak± wykonawca
przed³u¿y gwarancjê i rêkojmiê dla przedmiotu zamówienia w stosunku do minimalnej
wymaganej gwarancji wynosz±cej 36 miesiêcy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ niniejszej umowy w zakresie odnosz±cym siê do ceny jest dopuszczalna w przypadku:
a) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego w stosunku do stawek obowi±zuj±cych w terminie sk³adania oferty,
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê w stosunku do stawek obowi±zuj±cych w terminie sk³adania oferty;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne w stosunku do zasad obowi±zuj±cych w terminie sk³adania oferty,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342) w stosunku do zasad obowi±zuj±cych w terminie sk³adania oferty,
e) zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia na poziomie wynosz±cym co najmniej 3% w stosunku do cen materia³ów lub kosztów obowi±zuj±cych w terminie sk³adania oferty, przy czym za pocz±tkowy termin ustalania zmiany ceny ustala siê datê odleg³± o równe 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy. Ka¿da kolejna waloryzacja jest dopuszczalna po up³ywie 12 miesiêcy od daty poprzedniej waloryzacji. Maksymalna dopuszczalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w ca³ym okresie realizacji zamówienia wynosi 7 % kwoty okre¶lonej w ofercie (za³±cznik do umowy).
2. Zmiany cen o których mowa w pkt. ust. 1 dopuszczalne s± na nastêpuj±cych warunkach:
a) ad lit. a) – w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug stosownie do stawki ustalonej w przepisach prawa obowi±zuj±cego w okresie trwania umowy, pod warunkiem wskazania przez Wykonawcê, ¿e zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia wraz z pe³nym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego
Inwestycja wspó³finansowana ze ¶rodków Rz±dowego Programu Polski £ad
– Program Inwestycji Strategicznych.
18
wzrostu tych cen. Jednocze¶nie Zamawiaj±cemu bêdzie przys³ugiwaæ prawo ¿±dania dalszych wyja¶nieñ wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalno¶ci, zmiany cen jednostkowych;
b) ad lit. b) – w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê stosownie do stawki ustalonej w przepisach prawa obowi±zuj±cego w okresie trwania umowy, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne stosownie do zmiany ustalonej w przepisach prawa obowi±zuj±cego w okresie trwania umowy, pod warunkiem wskazania przez Wykonawcê, ¿e zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia wraz z pe³nym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocze¶nie Zamawiaj±cemu bêdzie przys³ugiwaæ prawo ¿±dania dalszych wyja¶nieñ wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalno¶ci, zmiany cen jednostkowych;
c) ad lit. c) - szczegó³owe informacje zawiera za³±cznik do SWZ wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.