eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa i Wdrożenie Modułu Importu danych z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (moduł importu PZGIK)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i Wdrożenie Modułu Importu danych z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (moduł importu PZGIK)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41-342-18-37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,103170,40d438f3e9c034af30eb66ce5ef22192.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i Wdrożenie Modułu Importu danych z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (moduł importu PZGIK)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3499f016-4948-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032447/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup oprogramowania typu GIS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387094/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.49.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226298,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i Wdrożenie Modułu Importu danych z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (moduł importu PZGIK) w tym:
1) Opracowanie Projektu wdrożenia Modułu IMPORTU PZGIK w infrastrukturze SIPWŚ.
2) Instalacja i wdrożenie Modułu IMPORTU PZGIK na infrastrukturze SIPWŚ zgodnie z Projektem wdrożenia o którym mowa w pkt 1).
3) Przeprowadzenie instruktaży i/lub szkoleń z zakresu funkcjonowania Modułu IMPORTU PZGIK w SIPWŚ, zgodnie z rozdziałem VIII SOPZ.
4) Udzielenie wymaganych licencji na Produkty zamówienia oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego przez okres 12 miesięcy, zgodnie z rozdziałem IX SOPZ.
2. Niniejsze zamówienie jest prowadzone w ramach Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego http://sip.e-swietokrzyskie.pl/.
3. Wykonawca zaprojektuje i wdroży rozwiązanie teleinformatyczne Moduł importu pzgik m.in.: w oparciu o komponenty Modułu SDI 2020 udostępnionego przez GUGIK będącego w posiadaniu Zamawiającego. Wdrożony Moduł importu pzgik ma zastąpić istniejący moduł i umożliwić wymianę danych nieaktualnych zbiorów danych przetworzonych do struktur relacyjnej bazy danych Oracle 11g Enterprise Edition oraz umożliwić ich publikację w węźle wojewódzkim Systemu SIPWŚ. Do publikacji i wizualizacji danych w oparciu o przepisu prawa, o których mowa w rozdziale II mają być wykorzystane komponenty Modułu SDI2020. Późniejsza produkcyjna praca modułu musi umożliwiać cykliczną aktualizację danych pzgik.
4. Zamawiający dysponuje Modułem SDI2020, bazą danych Oracle 11g Enterprise Edition, system operacyjny Windows Serwer 2019. Implementacja Rozwiązania ma zostać zrealizowana w środowisku systemu operacyjnego Windows 2019 po wcześniejszym uzgodnieniu Wykonawcy z Zamawiającym w oparciu zaakceptowany przez Zamawiającego i przygotowany przez Wykonawcę proof-of concept.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38221000-0 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta złożona w postępowaniu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 w związku z powyższym postępowania na podstawie art. 255 pkt. 2 należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.