Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00380099/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw i przyległego boiska na terenie SP nr 354 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Północ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kłopotowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-708
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 443-80-(50 lub 47)
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppn.zampubl@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/221584/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw i przyległego boiska na terenie SP nr 354 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e968e8e9-d826-49be-9934-8955cfcf9f28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00678507/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw na terenie SP nr 354 ul. Otwocka 3 w Warszawie, w formule "zaprojektuj i wybuduj:.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380099
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VII-WZP.271.26.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw i przyległego boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 354 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie w formule "zaprojektuji wybuduj”.
1) Zakres dokumentacji projektowej:
a) projekt budowlany, na który składa się: projekt zagospodarowania terenu,
projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny;
b) projekt wykonawczy - uszczegółowienie projektu architektoniczno-budowlanego (zakres modernizacji placu zabaw i przyległego boiska, zwanego dalej placem zabaw: wymiana nawierzchni, wymiana zabawek z rozmieszczeniem poszczególnych elementów);
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) spełniająca wymagania określone w ustawie Pzp;
d) przedmiary robót spełniające wymagania określone w ustawie Pzp oraz w przepisach wykonawczych;
e) kosztorysy inwestorskie spełniające wymagania określone w ustawie Pzp oraz w przepisach wykonawczych, wykonane w układzie branżowym, jako oddzielne opracowania dla poszczególnych rodzajów robót;
f) uzyskanie wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym:
- uzgodnienie projektu budowlanego ze Stołecznym Konserwatorem Zabytków,
- pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku nieruchomym,
- decyzji o pozwoleniu na budowę/zaświadczenia o potwierdzeniu przyjęcia robót budowlanych.
Uwaga: Budynek Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 354 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie został wpisany do rejestru zabytków pod nr A-1452, decyzja z dnia 09.10.2018 r.
2) Zakres robót budowlanych
a) Wykonanie robót budowlanych, zwanych dalej robotami budowlanymi, na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej w zakresie realizacyjnym:
- wykonanie wszystkich robót związanych z modernizacją placu zabaw;
- opracowanie dokumentacji powykonawczej.
3) Pełnienie nadzoru autorskiego, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 3 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia określają:
a) Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami – załącznik nr 6 do SWZ
b) Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikiem – załącznik nr 7 do SWZ
c) Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU) wraz z załącznikami - załącznik nr 8 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 413150,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 886620,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413150,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elajo Sp. z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223044126
7.3.3) Ulica: Skoroszewska 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413150,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Zagórna 14 m 13, część nr 2: gen. W. Andersa 13 m 106
- Dostawa stołów operacyjnych - 2 szt..
- Sukcesywna dostawa materiałów remontowo-budowlanych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Kredytowa 2 m. 40 część nr 2: al. "Solidarności" 78 m. 89
- Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych w podziale na pakiety
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa budynku kuchni dla ZS w Dąbrowie Chełmińskiej, oraz budowa 2 wind dla szkół podstawowych w miejscowościach Dąbrowa Chełmińska i Ostromecko
- ,,Remont drogi gminnej nr 305007T Nieskurzów Nowy w km 2+584 do km 3+512"
- Termomodernizacja gminnego budynku użyteczności publicznej - OSP w Rogowie.
- Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R2)
- "Rewitalizacja Zabytkowego Dworu Obronnego i Parku w Siemkowicach"
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 4782 S - Goląsza Górna - Brzękowice Górne
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





