eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Przebudowa drogi ul. Lubawskiej w Kamiennej Górze (2)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi ul. Lubawskiej w Kamiennej Górze (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kamienna Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821316

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzi 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kamiennagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi ul. Lubawskiej w Kamiennej Górze (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dbccb6b-456b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039388/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa ul. Lubawskiej w Kamiennej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381210/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIF.271.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi ul. Lubawskiej w Kamiennej Górze w formule „zaprojektuj i wybuduj” poprzez sporządzenie dokumentacji projektowej i realizację prac zgodnie z uzyskaną prawomocną decyzją zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
W ramach niniejszego zamówienia, na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla przebudowy drogi ulicy Lubawskiej w Kamiennej Górze, stanowiącego załącznik do OPZ, przewiduje się:
A. W zakresie opracowań dokumentacji projektowej:
1) uzyskanie aktualnych map, oraz wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów, jeśli będą konieczne,
2) uzyskanie/uzupełnienie opinii geotechnicznej, jeśli załączona dokumentacja geologiczna będzie niewystarczająca; w celu zgodnej wyceny ofert należy przyjąć, że na odcinku od 0+000,00 do 0+924,45 km warstwy podłoża są zbieżne z wynikami badań dla otworu nr 1 w załączonym raporcie z badań geotechnicznych,
3) wykonanie i zatwierdzenie projektu wymaganych podziałów działek ewidencyjnych/nieruchomości nr 208/2, 208/3, 221/8 i 221/15 obr. 0005,
4) przyjęcie rozwiązań technicznych dla drogi klasy Z – zbiorcza (obowiązujący MPZP dla tej części miasta, określa klasę drogi w ul. Lubawskiej na G- główna (pozostałość planistyczna z czasu, gdy droga była w zarządzie GDDKiA); ze względu na brak możliwości zachowania parametrów dla tej klasy (ograniczenia terenowe) założono przeprowadzenie procedury ZRiD, zaprojektowanie drogi i dostosowanie jej parametrów do klasy Z – zbiorcza),
5) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, która winna być sporządzona zgodnie z postanowieniami odpowiednich przepisów prawa i zawierać:
a) projekt zagospodarowania terenu (PZT), projekt architektoniczno – budowlany (PAB) oraz projekt techniczny (PT) w branżach wymaganych zakresem projektu,
b) projekt techniczny ma szczegółowo określać parametry jakościowe i dane techniczne zastosowanych materiałów, urządzeń,
c) projekt techniczny usunięcia kolizji jeśli zajdzie taka konieczność, wraz z uzgodnieniem odpowiednich właścicieli i gestorów sieci,
d) opracowanie dotyczące gospodarki zielenią, w tym:
- inwentaryzację istniejącej zieleni i projekt planowanej wycinki lub korekty drzew i krzewów,
- opracowanie projektu nowych nasadzeń, pasów zieleni, skwerków itp.;
e) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadkach, gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów;
f) projekt stałej organizacji ruchu z zatwierdzeniem – oznakowanie pionowe i poziome dróg,
g) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 29 grudnia 2021 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458) w 2 egzemplarzach;
h) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egzemplarzach;
i) wersję elektroniczną na płycie CD w 1 egz. w formatach: dla plików tekstowych *doc oraz dla plików nieedytowalnych w formacie *pdf, a także w formacie grafiki wektorowej *dwg lub pokrewnym oraz w formacie plików kosztorysowych *zuz lub pokrewnym.
6) uzyskanie wymaganych przepisami opinii, zgód, uzgodnień, pozwoleń i zwolnień, decyzji, zgód wodno-prawnych itd. jeśli zajdzie taka konieczność (np. decyzja środowiskowa, raport oddziaływania na środowisko, operat wodnoprawny, decyzja/zgłoszenie wodnoprawne),
7) uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do uzyskania przez Wykonawcę zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) wraz z decyzją o podziale i zmianie użytku działek ewidencyjnych,
8) złożenie wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej i uzyskanie zatwierdzenia projektu budowlanego oraz prawomocnej decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID),
9) prowadzenie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego, wykonywanego na podstawie dokumentacji projektowej.
B. W zakresie realizacji robót budowlanych, wykonanie prac zgodnie ze sporządzonym projektem budowlanym i uzyskanym zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej, w tym:
1) wykonanie prac przygotowawczych poprzez odtworzenie trasy drogi i punktów wysokościowych, wycinkę zakrzaczeń i drzew wzdłuż drogi, ścięcie poboczy do szer. 1,0 m,
2) sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
3) profilowanie i zagęszczenie podłoża z uzupełnieniem podbudowy kruszywem łamanym,
4) odmulenie, oczyszczenie i profilowanie rowów przydrożnych,
5) wykonanie przepustów z umocnieniem wlotów i wylotów oraz montażem ścianek czołowych,
6) rozbiórkę istniejących nawierzchni jezdni, chodników, zatok, zjazdów,
7) przebudowę sieci infrastruktury podziemnej na podstawie uzgodnień branżowych:
a) deszczowej w zakresie odwodnienia drogi oraz podłączeń rur spustowych z istniejących budynków,
b) wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, w przypadkach konieczności likwidacji kolizji,
c) teletechnicznych, elektroenergetycznych i gazowych w przypadkach konieczności likwidacji kolizji,
8) przebudowę oświetlenia ulicznego w zakresie zmiany lokalizacji istniejących słupów oświetleniowych w przypadku kolizji z projektowany układem komunikacyjnym;
9) regulacja istniejących urządzeń obcych z wymianą zniszczonych lub nieodpowiednich pokryw/włazów i naprawą/wymianą górnych części istniejących studni w sytuacjach wymaganych ze względu na ich stan techniczny;
10) wykonanie robót ziemnych pod warstwy konstrukcyjne wszystkich elementów drogi i zagospodarowania terenu,
11) wykonanie nowych konstrukcji nośnych jezdni i nawierzchni asfaltowych,
12) wykonanie nowych konstrukcji nośnych chodników i nawierzchni z kostki betonowej,
13) wykonanie konstrukcji zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej barwionej,
14) wykonanie nowych konstrukcji nośnych ścieżki rowerowej i nawierzchni asfaltowej,
15) wykonanie zieleńców i nasadzeń,
16) sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania drogi według tego projektu,
17) odmulenie, oczyszczenie i profilowanie rowów przydrożnych, wymianę istniejących przepustów pod zjazdami oraz zabudowa części rowu przydrożnego,
18) roboty porządkowe terenu wzdłuż jezdni,
19) naprawę/odtworzenie miejsc uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót,
20) wykonanie pozostałych robót wynikających z dokumentacji projektowej.
Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
- przygotowanie i wdrożenie zastępczej (czasowej) organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych (wykonanie projektu, jego zatwierdzenie oraz wykonanie oznakowania tymczasowego),
- zabezpieczenie urządzeń istniejących sieci podziemnych pod nadzorem właścicieli sieci,
- ręczne wykonywanie wykopów w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego pod nadzorem ich dysponentów,
- zagospodarowanie lub utylizacja nadmiaru ziemi i gruntu z wykopów,
- zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- wykonanie innych obowiązków i czynności określonych w Projektowanych postanowieniach umowy.
UWAGA:
1. Zamawiający wyraża zgodę na odstąpienie od konieczności projektowania i budowy kanału technologicznego, w myśl pisma z dnia 26 sierpnia 2022 roku (znak: DT-WUKE.714.5.2022(1)) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, dotyczącego zmiany przepisów w zakresie obowiązku budowy kanału technologicznego w drogach publicznych (w załączeniu).
2. Do OPZ załączono projekt tymczasowej i docelowej organizacji ruchu, celem wykorzystania tych materiałów do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji oznakowania drogowego na czas prowadzenia robót i wykonania stałej organizacji ruchu.
3. Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac należy zapewnić dostęp służbom Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Kamiennej Górze celem kontroli prac jako właściciela i zarządzającego miejską siecią wodno-kanalizacyjną oraz wykonania prac modernizacyjnych sieci wodno – kanalizacyjnej.
4. Materiały, takie jak: włazy żeliwne kanalizacji deszczowej i sanitarnej, kraty wpustowe, kostka betonowa i brukowa, nadające się do użytku, pochodzące z rozbiórki pozostają własnością Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie złożenie tych materiałów na palety i przewiezienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce składowania odległe max. 2,0 km od placu budowy. Za zagospodarowanie/ utylizację pozostałych materiałów rozbiórkowych w tym niebezpiecznych odpowiada Wykonawca.
Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z programem funkcjonalno - użytkowym oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty.
Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi:
1. Program funkcjonalno – użytkowy dla przebudowy drogi ul. Lubawskiej w Kamiennej Górze.
2. Raport z badań geotechnicznych, Rozpoznania konstrukcji nawierzchni dla zadania: Przebudowa i remont drogi ulicy Lubawskiej w Kamiennej Górze
3. Dokumentacja dotycząca zabudowy rowu przydrożnego, złożona do wniosku o pozwolenie wodnoprawne wraz z decyzją nr WR.ZUZ.3.4210.30.2022.MB z dnia 28 marca 2022r. udzielająca pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie przebudowy istniejącego rowu poprzez zarurowanie, wydane przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
4. Decyzja nr IOŚ.7230.2.2022 z 10.03.2022 zezwalająca na przebudowę zjazdu z drogi gminnej ul. Lubawska do nieruchomości nr 222/4.
5. Pismo Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 sierpnia 2022 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12897244,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12897244,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne i Handlowe COM-D Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jeleniogórskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6950001773

7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 25

7.3.4) Miejscowość: Jawor

7.3.5) Kod pocztowy: 59-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane w zakresie przebudowy drogi, opracowanie dokumentacji projektowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12897244,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.