eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz PGW WP RZGW w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz PGW WP RZGW w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r19311,Swiadczenie-uslug-kompleksowej-i-biezacej-obslugi-prawnej-na-rzecz-PGW-WP-RZGW-w.html?sid=5cc4466bca34d105635820868aaec543

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz PGW WP RZGW w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10f3b210-06dd-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.122 Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz PGW WP RZGW w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308359

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.36.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz PGW WP RZGW w Krakowie - Zarząd Zlewni Kielce

Przez „bieżącą obsługę prawną” rozumie się świadczenie pomocy prawnej na rzecz Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy o radcach prawnych lub ustawy Prawo o adwokaturze, w tym w szczególności poprzez:
1. udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz sporządzanie opinii prawnych w powierzonym zakresie, a w szczególności z zakresu prawa wodnego, prawa cywilnego, zamówień publicznych, prawa administracyjnego i zagadnień finansowych, o dostępie do informacji publicznej, opiniowanie, sporządzanie, weryfikowanie projektów wszelkich umów, porozumień, ugód, decyzji i współpraca w tym zakresie z Zarządem Zlewni oraz Nadzorami Wodnym obrębu –
- Zarządu Zlewni Kielce (część I),
- Zarządu Zlewni w Żywcu (część II),
- Zarząd Zlewni Sandomierz (część III)
2. występowanie w charakterze pełnomocnika RZGW Kraków przed wszelkimi urzędami i organami władzy publicznej, sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, organami egzekucyjnymi, organami ścigania.
3. sporządzanie w szczególności pism procesowych, odwołań od decyzji, skarg do sądów administracyjnych i odpowiedzi na skargi sądów administracyjnych zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa,
4. stałe wsparcie w bieżącej działalności, w tym udzielanie porad prawnych,
5. uczestnictwo w prowadzonych przez daną jednostkę organizacyjną RZGW w Krakowie m.in. w negocjacjach, spotkaniach, naradach, mediacjach, rozprawach administracyjnych oraz oględzinach, jeżeli zaistnieje taka konieczność.
6. wykonywanie innych dyspozycji Zamawiającego w zakresie świadczenie kompleksowej obsługi prawnej i doradztwa prawnego.


Miejsce i zakres świadczenia usługi w zakresie część I - Zarząd Zlewni Kielce:
Miejsce realizacji obsługi prawnej: ul. Robotnicza 5, 25-662 Kielce
➢ Czynności wynikające z zamówienia (kompleksowa bieżąca obsługa prawna) Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania Zarządu Zlewni w Kielcach, w zakresie i miejscu gwarantującym należyte reprezentowanie interesów Zleceniodawcy, z zastrzeżeniem, iż Zleceniobiorca zobowiązany będzie do świadczenia usługi (w formie dyżurów) bezpośrednio w siedzibie Zarządu Zlewni w Kielcach, w wymiarze co najmniej 20 godzin tygodniowo,
➢ w pozostałe dni tygodnia i godziny, inne niż określone powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie pozostawać w dyspozycji Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania ZZ), i zapewnić możliwość kontaktu telefonicznego lub /e-mail,
➢ czas świadczenia kompleksowej bieżącej obsługi prawnej nie obejmuje czasu potrzebnego do przygotowania się do rozpraw oraz czasu reprezentowania przed sądami, organami administracji publicznej oraz organami ścigania, lub innymi instytucjami publicznymi i prywatnymi,
➢ obsługa prawna może być wykonywana jedynie przez radcę prawnego lub adwokata, wskazanego w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 74860,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz PGW WP RZGW w Krakowie - Zarząd Zlewni Żywiec

Przez „bieżącą obsługę prawną” rozumie się świadczenie pomocy prawnej na rzecz Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy o radcach prawnych lub ustawy Prawo o adwokaturze, w tym w szczególności poprzez:
1. udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz sporządzanie opinii prawnych w powierzonym zakresie, a w szczególności z zakresu prawa wodnego, prawa cywilnego, zamówień publicznych, prawa administracyjnego i zagadnień finansowych, o dostępie do informacji publicznej, opiniowanie, sporządzanie, weryfikowanie projektów wszelkich umów, porozumień, ugód, decyzji i współpraca w tym zakresie z Zarządem Zlewni oraz Nadzorami Wodnym obrębu –
- Zarządu Zlewni Kielce (część I),
- Zarządu Zlewni w Żywcu (część II),
- Zarząd Zlewni Sandomierz (część III)
2. występowanie w charakterze pełnomocnika RZGW Kraków przed wszelkimi urzędami i organami władzy publicznej, sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, organami egzekucyjnymi, organami ścigania.
3. sporządzanie w szczególności pism procesowych, odwołań od decyzji, skarg do sądów administracyjnych i odpowiedzi na skargi sądów administracyjnych zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa,
4. stałe wsparcie w bieżącej działalności, w tym udzielanie porad prawnych,
5. uczestnictwo w prowadzonych przez daną jednostkę organizacyjną RZGW w Krakowie m.in. w negocjacjach, spotkaniach, naradach, mediacjach, rozprawach administracyjnych oraz oględzinach, jeżeli zaistnieje taka konieczność.
6. wykonywanie innych dyspozycji Zamawiającego w zakresie świadczenie kompleksowej obsługi prawnej i doradztwa prawnego.


Miejsce i zakres świadczenia usługi w zakresie część II - Zarządu Zlewni Żywiec:
Miejsce realizacji obsługi prawnej: ul. Armii Krajowej 10, 34-300 Żywiec
➢ czynności wynikające z zamówienia (kompleksowa bieżąca obsługa prawna) Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania Zarządu Zlewni w Żywcu, w zakresie i miejscu gwarantującym należyte reprezentowanie interesów Zleceniodawcy, z zastrzeżeniem, iż Zleceniobiorca zobowiązany będzie do świadczenia usługi (w formie dyżurów) bezpośrednio w siedzibie Zarządu Zlewni w Żywcu, w wymiarze co najmniej 20 godzin tygodniowo,
➢ W pozostałe dni tygodnia i godziny, inne niż określone powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie pozostawać w dyspozycyjności Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania ZZ), i zapewnić możliwość fizycznej obecności swojego przedstawiciela w siedzibie ZZ lub kontaktu telefonicznego lub e-mail,
➢ czas świadczenia kompleksowej bieżącej obsługi prawnej nie obejmuje czasu potrzebnego do przygotowania się do rozpraw oraz czasu reprezentowania przed sądami, organami administracji publicznej oraz organami ścigania, lub innymi instytucjami publicznymi i prywatnymi,
➢ obsługa prawna może być wykonywana jedynie przez radcę prawnego lub adwokata, wskazanego w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 54808,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz PGW WP RZGW w Krakowie Zarząd Zlewni Sandomierz

Przez „bieżącą obsługę prawną” rozumie się świadczenie pomocy prawnej na rzecz Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy o radcach prawnych lub ustawy Prawo o adwokaturze, w tym w szczególności poprzez:
1. udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz sporządzanie opinii prawnych w powierzonym zakresie, a w szczególności z zakresu prawa wodnego, prawa cywilnego, zamówień publicznych, prawa administracyjnego i zagadnień finansowych, o dostępie do informacji publicznej, opiniowanie, sporządzanie, weryfikowanie projektów wszelkich umów, porozumień, ugód, decyzji i współpraca w tym zakresie z Zarządem Zlewni oraz Nadzorami Wodnym obrębu –
- Zarządu Zlewni Kielce (część I),
- Zarządu Zlewni w Żywcu (część II),
- Zarząd Zlewni Sandomierz (część III)
2. występowanie w charakterze pełnomocnika RZGW Kraków przed wszelkimi urzędami i organami władzy publicznej, sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, organami egzekucyjnymi, organami ścigania.
3. sporządzanie w szczególności pism procesowych, odwołań od decyzji, skarg do sądów administracyjnych i odpowiedzi na skargi sądów administracyjnych zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa,
4. stałe wsparcie w bieżącej działalności, w tym udzielanie porad prawnych,
5. uczestnictwo w prowadzonych przez daną jednostkę organizacyjną RZGW w Krakowie m.in. w negocjacjach, spotkaniach, naradach, mediacjach, rozprawach administracyjnych oraz oględzinach, jeżeli zaistnieje taka konieczność.
6. wykonywanie innych dyspozycji Zamawiającego w zakresie świadczenie kompleksowej obsługi prawnej i doradztwa prawnego.

Miejsce i zakres świadczenia usługi w zakresie część III : Zarządu Zlewni Sandomierz:
Miejsce realizacji obsługi prawnej: ul. Długosza 4a, 27-600 Sandomierz
➢ czynności wynikające z zamówienia (kompleksowa bieżąca obsługa prawna) Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania Zarządu Zlewni w Żywcu, w zakresie i miejscu gwarantującym należyte reprezentowanie interesów Zleceniodawcy, z zastrzeżeniem, iż Zleceniobiorca zobowiązany będzie do świadczenia usługi (w formie dyżurów) bezpośrednio w siedzibie Zarządu Zlewni w Sandomierzu, w wymiarze co najmniej 12 godzin tygodniowo,
➢ w pozostałe dni tygodnia i godziny, inne niż określone powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie pozostawać w dyspozycyjności Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania ZZ), i zapewnić możliwość fizycznej obecności swojego przedstawiciela w siedzibie ZZ lub kontaktu telefonicznego lub e-mail,
➢ czas świadczenia kompleksowej bieżącej obsługi prawnej nie obejmuje czasu potrzebnego do przygotowania się do rozpraw oraz czasu reprezentowania przed sądami, organami administracji publicznej oraz organami ścigania, lub innymi instytucjami publicznymi i prywatnymi,
➢ obsługa prawna może być wykonywana jedynie przez radcę prawnego lub adwokata, wskazanego w ofercie

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 64166,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Karolina Nowakowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572554872

7.3.3) Ulica: J.J. Śniadeckich 24/26 lok. 26

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-366

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego „FIDES” Janusz Cybula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541179015

7.3.3) Ulica: Lubuska 10/25

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-219

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Paweł Kochowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641627783

7.3.3) Ulica: Prosta 24a

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.