Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00473197/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-02
- 2022/BZP 00492614/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
- 2022/BZP 00504311/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-19
- 2022/BZP 00516679/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-27
- 2023/BZP 00009290/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
- 2023/BZP 00030838/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00038169/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
- 2023/BZP 00103239/01 - Wynik z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Krótkiej z budową chodnika i kanalizacji deszczowej, przebudową oświetlenia, budową kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową skrzyżowania ul. Zdrowej z ul. Agrestową w Kiełczowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Krótkiej z budową chodnika i kanalizacji deszczowej, przebudową oświetlenia, budową kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową skrzyżowania ul. Zdrowej z ul. Agrestową w Kiełczowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d75973d7-6fb9-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030809/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.55 Przebudowa drogi ul. Krótkiej z budową chodnika, kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z przebudową kolidującego oświetlenia i przebudową skrzyżowania ul. Zdrowej z ul. Agrestową w m. Kiełczów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=8353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu Formularzy, o których mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.72.2022.KM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Krótkiej z budową chodnika i kanalizacji deszczowej , przebudową oświetlenia, budową kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową skrzyżowania ul. Zdrowej z ul. Agrestową w Kiełczowie w następującym zakresie:
1) branży drogowej:
a) wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych,
b) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników i poboczy
c) wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów i chodników z kostki betonowej,
d) wykonanie poboczy utwardzonych o nawierzchni z kostki betonowej, płyt ażurowych,
e) wykonanie poboczy z kruszywa,
f) wykonanie krawężników, obrzeży i ścieku na ławie betonowej,
g) umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi,
h) wykonanie ścianki czołowej istniejącego przepustu wraz z zamontowaniem balustrady,
i) regulacja pionowa naziemnej armatury sieci podziemnych,
j) zabezpieczenie istniejących sieci,
k) humusowanie i obsianie trawą,
2) kanalizacji deszczowej:
a) wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych,
b) montaż studni ściekowych, kanalizacyjnych, rewizyjnych oraz wpustów ulicznych,
c) wykonanie kanałów deszczowych wraz z przykanalikami,
d) wykonanie próby szczelności kanałów,
e) wykonanie zabezpieczeń z sieciami,
3) kanalizacji sanitarnej:
a) roboty rozbiórkowe i ziemne,
b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej,
c) budowa studni,
d) wykonanie przyłączy,
e) roboty towarzyszące,
f) przeprowadzenie inspekcji telewizyjnej dla rurociągów grawitacyjnych,
4) przebudowy oświetlenia drogowego:
a) demontaż opraw, słupów oświetleniowych, kabli i przewodów,
b) roboty ziemne,
c) układanie rur osłonowych oraz kabli,
d) montaż słupów i opraw oświetleniowych,
e) roboty towarzyszące, badania i pomiary,
5) organizacji ruchu czasowej i docelowej:
a) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu uwzgledniającego cały zakres robót z podziałem na etapy,
b) wykonanie, utrzymanie i konserwacja czasowej organizacji ruchu na czas budowy w całym niezbędnym zakresie,
c) uzyskanie ponownego zatwierdzenia docelowej organizacji ruchu na podstawie opracowanych przez Zmawiającego projektów z uwzględnieniem ewentualnych uwag zatwierdzającego projekt wynikających ze zmian koniecznych do wprowadzenia.
d) wykonanie docelowej organizacji ruchu na całym zakresie.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz:
1) dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8 do SWZ)
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (Załącznik nr 9 do SWZ),
3) przedmiarze robót (Załącznik nr 10 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71355000-1 - Usługi pomiarowe
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 13. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, tj. na podobne roboty budowlane do wysokości 13,32 % wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kiełczów – ul. Wrocławska i Agrestowa - zadanie I - etap 2 sieć i przyłącza (na podstawie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości Kiełczów, gmina Długołęka sporządzonej w 2013r. przez: ECOTEQ I. Bors, R. Flis Sp.j. z siedzibą przy ul. Wilczyckiej 14, 55-093 Kiełczów - pozwolenie na budowę - decyzja nr 204/2014 z dnia 28.01.2014r.).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
i) 1 robotę obejmującą remont, budowę, przebudowę lub rozbudowę drogi o długości min. 400mb wraz z budową/przebudową oświetlenia ulicznego,
ii) 1 robotę obejmującą budowę lub przebudowę kanalizacji sanitarnej o przepływie grawitacyjnym lub ciśnieniowym z rur minimum Ø 160 o długości min. 400,00m,
- które to roboty zostały wykonane należycie.
Uwaga 1: Zamawiający dopuszcza przedstawienie dowodów dotyczących ww. robót i) oraz ii) łącznie lub odrębnie. W przypadku przedstawienia dowodów odrębnie, muszą one stanowić łącznie spełnienie wymagań określonych w ww. pkt 4 lit. a.
Uwaga 2: W przypadku załączenia referencji zawierającej w swym zakresie nie tylko wykonanie ww. roboty, należy uszczegółowić w Wykazie robót budowlanych (Załącznik nr 6 do SWZ), zakres wykonanej roboty w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikację spełniania warunków zamówienia zawartych w SWZ.
b) dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
i. min. 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert) na co najmniej 1 zadaniu obejmującym remont, budowę, przebudowę lub rozbudowę drogi wraz z budową/przebudową kanalizacji sanitarnej,
ii. min. 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającym doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót/budowy w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert) na co najmniej jednym zadaniu obejmującym budowę lub przebudowę kanalizacji sanitarnej o długości sieci min. 400mb,
iii. min. 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Uwaga 1: Zamawiający dopuszcza możliwość połączenia funkcji kierownika robót w różnych branżach/specjalnościach w przypadku spełnienia przez jedną osobę wszystkich wymagań dla każdej odrębnie (w zakresie doświadczenia i posiadania odpowiednich uprawnień budowlanych).
Uwaga 2: Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadania uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp Wykonawca nie wskazał danych umożliwiających dostęp do tych środków podmiotowych, o których mowa w poniższym ust. 5 – 6 SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
(nr rachunku) 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004, prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Oleśnicy – Oddział w Długołęce, tytułem: Wadium - ZP.271.72.2022.KM – Przebudowa ul. Krótkiej z budową chodnika i kanalizacji deszczowej, przebudową oświetlenia, budową kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową skrzyżowania ul. Zdrowej z ul. Agrestową w Kiełczowie, tak, aby na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ww. ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi czy dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wskazane w Rozdz. VIII ust. 3 pkt 3.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zgodnie z SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-12
INNE PRZETARGI DŁUGOŁĘKA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową Gminnej Biblioteki Publicznej w miejscowości Długołęka
- Usługa utrzymania zieleni przydrożnej w pasie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Długołęka
- Budowa oświetlenia drogowego w m. Wilczyce, ul. Szkolna, Sportowa, na działkach nr 410, 430/4, gm. Długołęka
więcej: przetargi DŁUGOŁĘKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja stacji uzdatniania wody i budowa sieci wodociągowej w gminie Lipka"
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kobylarnia w zasięgu drogi wojewódzkiej nr 254 - etap 2
- "Przebudowa drogi gminnej nr 109916R Boratynówka Husów" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
- Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg gminnych w 2024 roku.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.