Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00398202/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części niskiego parteru bloku A dla potrzeb sal seminaryjno – dydaktycznych wraz z częścią sanitarną oraz socjalną w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.samek@usk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://usk-opole.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części niskiego parteru bloku A dla potrzeb sal seminaryjno – dydaktycznych wraz z częścią sanitarną oraz socjalną w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beeb9eb7-4ed0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023351/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa pomieszczeń USK na potrzeby Centrum Dydatktyczno-Seminaryjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398202/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/118/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część przed inwestycyjna (faza projektowa, dokumentacyjna)
• Aktualizacja programu funkcjonalno-użytkowego do obowiązujących przepisów oraz wytycznych Zamawiającego;
• Wykonanie na koszt Wykonawcy jeżeli będą wymagane: ekspertyz, analiz, uzgodnień, charakterystyk i uzyskanie poprzedzających decyzji administracyjnych w tym uzgodnień z rzeczoznawcami (do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, do spraw sanitarnohigienicznych), decyzji środowiskowych, zgód instytucji zewnętrznych, itd.;
• Wykonanie wg potrzeb i na koszt Wykonawcy inwentaryzacji budynków/pomieszczeń przeznaczonych do przebudowy w niezbędnym zakresie;
• Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego (PAB) oraz projektów technicznych wielobranżowych (PT o szczegółowości PW) w 3 egzemplarzach papierowych oraz wersji edytowalnej, zwanej dalej dokumentacją techniczną;
• Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót budowlanych w 2 egz. wersja papierowa i edytowalna;
• Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz. wersja papierowa i edytowalna;
• Wykonanie innych projektów, jeżeli z uwagi na konieczność należytego wykonania przedmiotu umowy wystąpi taka konieczność lub konieczność taka będzie wynikała z przepisów powszechnie obowiązującego prawa - jeżeli będą wymagane;
• Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę;
• Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa aktów administracyjnych niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych (PIBNB, PSP, PSSE oraz innych służb zewnętrznych jeżeli wymagane);
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. wersja papierowa i edytowalna
W zakresie przedmiotu zamówienia oczekuje się zaprojektowania i wykonania branż, instalacji, robót (ogólnie) w podziale na (przebudowa istniejącego budynku obejmująca):
BRANŻA BUDOWLANA / ARCHITEKTURA / KONSTRUKCJA
• Roboty przygotowawcze, organizacja placu budowy;
• Roboty wyburzeniowe;
• Wykonanie elementów konstrukcyjnych budynku jeżeli będą wymagane
• Montaż stolarki drzwiowej
• Wykonanie ścian działowych, montaż stolarki drzwiowej
• Wykończenie wnętrz
BRANŻA ELEKTRYCZNA
• Instalacje elektryczne wewnętrzne;
• Instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego
• Instalacja uziemiająca / połączeń wyrównawczych
• Instalacja siły, gniazd wtykowych i zasilania urządzeń pozostałych branż (sanitarnej, niskoprądowej, itd.)
• Instalacja tras kablowych
• Wewnętrzne linie zasilające jeżeli będzie wymagana ich modernizacja do nowego układu;
• Rozdzielnice obiektowe modernizacja;
BRANŻA TELETECHNICZNA/NISKOPRĄDOWA
• Sieci zew /wew (światłowodowe i telefoniczne);
• Sieć LAN
• Instalacja SSP Systemu Sygnalizacji Pożaru
• Instalacja telefoniczna
• Instalacja kontroli dostępu
• Instalacja kamer dozorowych CCTV
• Instalacja systemu przyzywowego dla łazienek/sanitariatów przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami
BRANŻA SANITARNA
• Sieci wewnętrzne – woda;
• Sieci wewnętrzne – kanalizacja;
• Sieci wewnętrzne – woda do celów pożarowych/hydrantowa;
• Sieci wewnętrzne – kanalizacja deszczowa;
• Instalacja klimatyzacji
• Instalacja wentylacji grawitacyjnej / mechanicznej
• Instalacja wodno-kanalizacyjna
• Zabezpieczenie instalacji gazów medycznych jeśli występuję w obszarze przebudowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 1.350.000,00 zł, natomiast wartość oferty najkorzystniejszej wynosi 2.580.000,00 zł.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
- Wykonanie badań laboratoryjnych na zadaniach inwestycyjnych realizowanych na drogach wojewódzkich w 2024 r.
- "Naprawy bieżące urządzeń dźwigowych marki Hiab i urządzeń samo-załadowczych marki Multilift"
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 451 na odcinku Pielgrzymowice-Wilków od km 20+069 do km 21+346
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.