eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przebudowa części niskiego parteru bloku A dla potrzeb sal seminaryjno - dydaktycznych wraz z częścią sanitarną oraz socjalną w formule "Zaprojektuj i wybuduj".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części niskiego parteru bloku A dla potrzeb sal seminaryjno – dydaktycznych wraz z częścią sanitarną oraz socjalną w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.samek@usk.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://usk-opole.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części niskiego parteru bloku A dla potrzeb sal seminaryjno – dydaktycznych wraz z częścią sanitarną oraz socjalną w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beeb9eb7-4ed0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023351/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa pomieszczeń USK na potrzeby Centrum Dydatktyczno-Seminaryjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398202/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/118/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część przed inwestycyjna (faza projektowa, dokumentacyjna)
• Aktualizacja programu funkcjonalno-użytkowego do obowiązujących przepisów oraz wytycznych Zamawiającego;
• Wykonanie na koszt Wykonawcy jeżeli będą wymagane: ekspertyz, analiz, uzgodnień, charakterystyk i uzyskanie poprzedzających decyzji administracyjnych w tym uzgodnień z rzeczoznawcami (do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, do spraw sanitarnohigienicznych), decyzji środowiskowych, zgód instytucji zewnętrznych, itd.;
• Wykonanie wg potrzeb i na koszt Wykonawcy inwentaryzacji budynków/pomieszczeń przeznaczonych do przebudowy w niezbędnym zakresie;
• Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego (PAB) oraz projektów technicznych wielobranżowych (PT o szczegółowości PW) w 3 egzemplarzach papierowych oraz wersji edytowalnej, zwanej dalej dokumentacją techniczną;
• Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót budowlanych w 2 egz. wersja papierowa i edytowalna;
• Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz. wersja papierowa i edytowalna;
• Wykonanie innych projektów, jeżeli z uwagi na konieczność należytego wykonania przedmiotu umowy wystąpi taka konieczność lub konieczność taka będzie wynikała z przepisów powszechnie obowiązującego prawa - jeżeli będą wymagane;
• Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę;
• Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa aktów administracyjnych niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych (PIBNB, PSP, PSSE oraz innych służb zewnętrznych jeżeli wymagane);
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. wersja papierowa i edytowalna

W zakresie przedmiotu zamówienia oczekuje się zaprojektowania i wykonania branż, instalacji, robót (ogólnie) w podziale na (przebudowa istniejącego budynku obejmująca):
BRANŻA BUDOWLANA / ARCHITEKTURA / KONSTRUKCJA
• Roboty przygotowawcze, organizacja placu budowy;
• Roboty wyburzeniowe;
• Wykonanie elementów konstrukcyjnych budynku jeżeli będą wymagane
• Montaż stolarki drzwiowej
• Wykonanie ścian działowych, montaż stolarki drzwiowej
• Wykończenie wnętrz
BRANŻA ELEKTRYCZNA
• Instalacje elektryczne wewnętrzne;
• Instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego
• Instalacja uziemiająca / połączeń wyrównawczych
• Instalacja siły, gniazd wtykowych i zasilania urządzeń pozostałych branż (sanitarnej, niskoprądowej, itd.)
• Instalacja tras kablowych
• Wewnętrzne linie zasilające jeżeli będzie wymagana ich modernizacja do nowego układu;
• Rozdzielnice obiektowe modernizacja;
BRANŻA TELETECHNICZNA/NISKOPRĄDOWA
• Sieci zew /wew (światłowodowe i telefoniczne);
• Sieć LAN
• Instalacja SSP Systemu Sygnalizacji Pożaru
• Instalacja telefoniczna
• Instalacja kontroli dostępu
• Instalacja kamer dozorowych CCTV
• Instalacja systemu przyzywowego dla łazienek/sanitariatów przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami
BRANŻA SANITARNA
• Sieci wewnętrzne – woda;
• Sieci wewnętrzne – kanalizacja;
• Sieci wewnętrzne – woda do celów pożarowych/hydrantowa;
• Sieci wewnętrzne – kanalizacja deszczowa;
• Instalacja klimatyzacji
• Instalacja wentylacji grawitacyjnej / mechanicznej
• Instalacja wodno-kanalizacyjna
• Zabezpieczenie instalacji gazów medycznych jeśli występuję w obszarze przebudowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 1.350.000,00 zł, natomiast wartość oferty najkorzystniejszej wynosi 2.580.000,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.