eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › "Zwiększenie konkurencyjności terenów inwestycyjnych poprzez rozbudowę infrastruktury drogowej w Nadnoteckim Parku Przemysłowym w Paterku" - opracowanie PFU.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zwiększenie konkurencyjności terenów inwestycyjnych poprzez rozbudowę infrastruktury drogowej w Nadnoteckim Parku Przemysłowym w Paterku” – opracowanie PFU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zwiększenie konkurencyjności terenów inwestycyjnych poprzez rozbudowę infrastruktury drogowej w Nadnoteckim Parku Przemysłowym w Paterku” – opracowanie PFU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47132aa4-4611-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024548/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Zwiększenie konkurencyjności terenów inwestycyjnych poprzez rozbudowę infrastruktury drogowej w Nadnoteckim Parku Przemysłowym w Paterku” – opracowanie PFU.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382572/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 141921,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48536,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
• Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) na podstawie ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego(Dz. U. z 2021 r., poz. 2454) dla zadania pod nazwą: „Zwiększenie konkurencyjności terenów inwestycyjnych poprzez rozbudowę infrastruktury drogowej w Nadnoteckim Parku Przemysłowym w Paterku”
• Ustalenie kosztów prac projektowych
• Ustalenie kosztów robót budowlanych

I. Zakres przedmiotu zamówienia

Program Funkcjonalno – Użytkowy dla przedsięwzięcia obejmującego swym zakresem:

I ODCINEK:
1. Budowę nowego fragmentu drogi na odcinku ok. 470 m - od zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 241 poprzez parking przy ZNTK – do odnogi ulicy Przemysłowej, z uwzględnieniem wszystkich uwarunkowań terenowych. Droga stanowić będzie dojazd do terenów przemysłowych. Włączenie do drogi wojewódzkiej poprzez skrzyżowania zwykłe.

2. Skrzyżowanie (zjazd) z drogi wojewódzkiej na drogę,

Parametry wymagane przez Zamawiającego dla odcinka I:
• budowę jezdni o nawierzchni asfaltowej szerokości 6,00 m (jezdnia dwupasowa dwukierunkowa);
• budowę jednostronnego ciągu pieszego o nawierzchni z kostki betonowej,
• pobocze nieutwardzone
• budowę odwodnienia systemu otwartego poprzez rowy odparowujące,
• budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej / tłocznej,
• budowę sieci wodociągowej
• budowę oświetlenia ulicznego na skrzyżowaniach z innymi drogami,
• budowę kanału technologicznego
• przebudowę / budowę sieci i urządzeń infrastruktury technicznej kolidującej z planowanym przedsięwzięciem (jeżeli zajdzie taka konieczność).
• projektowana konstrukcja ma zapewnić osiągnięcie 3 kategorii ruchu – KR3.
• postępowanie będzie należało wykonać w procedurze ZRID z wydzieleniem pasa drogowego o szerokości 12,00 m z podziałem działek oraz wyniesieniem i stabilizacją punktów granicznych)
• przewidywane działki do zagospodarowania – działka o nr ewid. 375 i 111 obręb Paterek– droga wojewódzka, działka nr 110/3, 110/2, 110/5, 110/4 obręb Paterek + działki przyległe na potrzeby poszerzenia drogi – procedura ZRID.


ODCINEK II:
Budowa drogi z terenu Parku Przemysłowego do projektowanej drogi z ODCINEKA I o długości ok. 460 m.
• budowę jezdni o nawierzchni asfaltowej szerokości 6,00 m (jezdnia dwupasowa dwukierunkowa);
• budowę jednostronnego ciągu pieszego o nawierzchni z kostki betonowej,
• budowę odwodnienia systemu otwartego poprzez rowy odparowujące,
• budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej / tłocznej,
• budowę sieci wodociągowej
• budowę oświetlenia ulicznego na skrzyżowaniach z innymi drogami,
• budowę kanału technologicznego
• przebudowę / budowę sieci i urządzeń infrastruktury technicznej kolidującej z planowanym przedsięwzięciem (jeżeli zajdzie taka konieczność).
• projektowana konstrukcja ma zapewnić osiągnięcie 3 kategorii ruchu – KR3.
• postępowanie należy wykonać w procedurze pozwolenia na budowę. Zamawiający jest właścicielem terenu przeznaczonego pod drogę o szerokości 12,00 m.
• przewidywane działki do zagospodarowania – działka o nr ewid. 107/1, 107/2, 103/4, 102/4, 103/6 obręb Paterek
ODCINEK III:
Wykonanie remontu ulicy Przemysłowej w Paterku, polegającej na:
• ułożeniu na istniejącej nawierzchni asfaltowej 2 warstw asfaltowych gr. 3 cm każda,
• lokalnej naprawy podbudowy,
• Na części drogi jest wykonany chodnik o nawierzchni betonowej, na którym Zamawiający zamierza ułożyć warstwę asfaltu gr. ok. 2 cm,
• Przedmiotowa droga stanowi dojazd dla firm posiadających swoje siedziby i prowadzące działalność przy ulicy Przemysłowej w Paterku,
• Długość planowanej drogi do remontu wynosi około 680,0 m + 300,0 m = około 980,0 m,
• Przewidywane działki do zagospodarowania – działka o nr ewid. 370/56, 370/53, 370/51, 320/5,308/8, 306/2, 302/11 obręb Paterek oraz 370/60, 370/63 – połączenie do odcinka I.
Wymagania dla wszystkich odcinków:
− zastosowania elementów bezpieczeństwa ruchu: elementy spowolnienia ruchu, oznakowanie, słupki, tablice i inne konieczne,
− ograniczenie ingerencji w środowisko w minimalnym stopniu.
- Określenie planowanych kosztów prac projektowych, kosztów robót budowlanych, nadzoru. Koszty te należy ująć w tabeli wyceny przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik do PFU.
- należy przewidzieć wykonanie m.in.:
• Mapy orientacyjnej,
• Mapy sytuacyjno – wysokościowej (zasadniczej)
• Zamawiający wymaga aby w dokumentacji zostało ujęte wymiana lub montaż zestawów naprawczych. Dostawa i montaż zestawów naprawczych na studniach kanalizacyjnych: demontaż istniejącego włazu, montaż zestawu naprawczego płyty z betonu C35/45 oraz włazu żeliwno-betonowego klasy D400.
Montaż pokryw na studniach PVC systemowych.
Rozwiązanie polega na demontażu teleskopu z włazem z istniejących studniach i zabudowę (montaż) na istniejącej rurze wznośnej pokrywy betonowej Dn 800 z otworem na zagęszczonej podsypce betonowej. Dopiero na niej zamontowanie odpowiedniego włazu.
Rura wznośna musi być wprowadzona do otworu w płycie betonowej pod powierzchnię terenu. W przypadku zbyt krótkiej rury wznośnej należy dokonać jej przedłużenia. Przestrzeń pomiędzy otworem a korpusem rury należy wypełnić materiałem trwale plastycznym (zaprawa plastyczna), która zabezpieczy przed penetracją wody do podłoża gruntowego.
II. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu umowy:

1) W trakcie całego procesu opracowania PFU Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym.
2) W trakcie postępowania przetargowego w formule zaprojektuj/wybuduj Wykonawca będzie zobowiązany do udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące treści opracowanego PFU.
3) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania usług objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami:
• Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
• Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane
• ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
• Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie
• Ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2022 poz. 1710)
• Inne akty prawne niezbędne do prawidłowego wykonania umowy.
III. Zakres i forma PFU zgodnie z obowiązującymi przepisami:

PFU powinno być wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z umową, a także obowiązującymi przepisami i normami.
Program funkcjonalno-użytkowy powinien zawierać:
• nazwę nadaną zamówieniu przez Zamawiającego;
• adres obiektu budowlanego, którego dotyczy program funkcjonalno-użytkowy,
• w zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia - nazwy i kody, grupy, kody i kategorię robót,
• imię i nazwisko lub nazwę Zamawiającego oraz jego adres;
• imiona i nazwiska osób opracowujących program funkcjonalno-użytkowy;
• spis zawartości programu funkcjonalno-użytkowego.
• charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych;
• aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia;
• szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe wyrażone we wskaźnikach powierzchniowo-kubaturowych ustalone zgodnie z przepisami i normami;
• inne powierzchnie, jeśli nie są pochodną powierzchni użytkowej opisanych wcześniej wskaźników,
• określenie wielkości możliwych przekroczeń lub pomniejszenia przyjętych parametrów powierzchni i kubatur lub wskaźników, o ile wystąpią,
• cechy obiektu dotyczące rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 7, w związku z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz.1710 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na „Zwiększenie konkurencyjności terenów inwestycyjnych poprzez rozbudowę infrastruktury drogowej w Nadnoteckim Parku Przemysłowym w Paterku” – opracowanie PFU, w związku z tym, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.