eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA MIASTA GORLICE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA MIASTA GORLICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA MIASTA GORLICE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae30bd1f-6f06-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024778/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA MIASTA GORLICE

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/696122

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/696122 2) adres poczty elektronicznej: e-mail: zampub@um.gorlice.pl - w sytuacjach
awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne: 1) Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.: a) platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwanej platformą zakupową, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/689012 .Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. b) poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl - w sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione. 2) Dokumenty przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej. 3) Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia udostępniane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/696122. 4) Regulamin, warunki, zasady, instrukcje i szczegółowe informacje dotyczące korzystania z platformy zakupowej, wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej dostępne są na stronie platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl .2. Złożenie oferty: 1) Wykonawca składa ofertę wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/696122 .2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim i złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w celu złożenia zamawiającemu oferty wybiera polecenie „Złóż ofertę” dostępne na platformie zakupowej przedmiotowego postępowania. Sposób złożenia oferty opisany został w instrukcji dla wykonawców dostępnej na stronie platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl .3. Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert – ust 4.2. SWZ): 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami np. składanie dokumentów, oświadczeń, zawiadomień, zapytań, innych informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/696122 i formularza „Wyślij wiadomość”. 2) W sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione zamawiający dopuszcza również komunikowanie się pomiędzy zamawiającym a wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl .4. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa się w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Gorlice, z siedzibą: Urząd Miejski w Gorlicach, Rynek 2, 38- 300 Gorlice. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Gorlicach jest Pani Katarzyna Walczy, tel. 18 35 51 228, e-mail: walczy@um.gorlice.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Gorlice, z siedzibą: Urząd Miejski w Gorlicach, Rynek 2, 38- 300 Gorlice. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Gorlicach jest Pani Katarzyna Walczy, tel. 18 35 51 228, e-mail: walczy@um.gorlice.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.51.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu dzieci
i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałych na terenie Miasta Gorlice z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Szymbarku (zwanego dalej: SOSW) oraz ich odwożenia do miejsc zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2023 roku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy ze wskazaniem liczby osób objętych transportem, wykaz ulic, ilości wykonywanych kursów dziennie zawiera załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Części I,
3) Warunki udziału w postępowaniu dla tej części;

Część I -

Określenie warunków udziału w postępowaniu:

1. Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

1) Zamawiający wymaga udowodnienia posiadania aktualnego zezwolenia/licencji na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – Ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.

2. Zdolność techniczna lub zawodowa

Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu w zakresie tej części :

2) wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje minimum jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres obejmujący co najmniej 10 miesięcy (dopuszcza się okres roku szkolnego - umowy zawarte z różnicą do 10 dni od dat początku i końca roku szkolnego uznawane są za pełny okres roku szkolnego).
3) wykonawca winien dysponować w czasie realizacji zamówienia co najmniej jednym kierowcą spełniającym warunki określone w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2140),oraz:
a) posiadającym odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym, określone w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 341)
b) posiadającym zaświadczenie o niekaralności;
c) pełnoletnim,
d) sprawnym fizycznie,
e) posiadającym aktualne przeszkolenia BHP i p.poż.,
4) wykonawca winien dysponować w czasie realizacji zamówienia co najmniej jednym opiekunem posiadającym co najmniej 10 miesięcy doświadczenia polegającego na opiece nad osobami niepełnosprawnymi, spełniającym wymagania :
osoba pełnoletnia,
a) sprawna fizycznie,
b) posiadająca umiejętność wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w pojeździe,
c) posiadająca aktualne przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
d) posiadająca aktualne przeszkolenia BHP i p.poż.,
e) posiadająca aktualne zaświadczenie o niekaralności.
f) posiadająca aktualne zaświadczenie o niekaralności z zakresu danych o skazaniu za przestępstwa na tle seksualnym,

Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby w roli kierowcy i opiekuna.
5) wykonawca winien dysponować co najmniej jednym pojazdem, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającymi następujące wymogi:
a) pojazd przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, sprawny technicznie, nie starszy niż wyprodukowany przed 2010r., który posiada aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego oraz obowiązkowe ubezpieczenia komunikacyjne OC i NNW, przystosowany do przewozu dzieci w liczbie minimum 24 osób (SOSW w Szymbarku)
b) Pojazd będzie spełniał warunki określone w :
- § 22 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016r. poz.2022, z późn. zm.);
- § 36 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. poz. 2355 oraz z 2018 r. poz. 893, z późn. zm).
c) Będzie wyposażony w pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera.
d) Będzie posiadał wyposażenie miejsc dla dzieci mających mniej niż 150 cm wzrostu w foteliki bezpieczeństwa lub inne urządzenia przytrzymujące dzieci, zgodne z masą i wzrostem dziecka oraz właściwymi warunkami technicznymi określonymi w przepisach Unii Europejskiej lub w regulaminach EKG ONZ dotyczących urządzeń przytrzymujących dla dzieci w pojeździe, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r., poz. 450, 463).
e) Winien być oznakowany zgodnie z art. 57 ust. 1 oraz art. 58 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450, 463).
Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do realizacji więcej niż 1 części Zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.

Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:

1) Kryterium – cena - 60%

(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:

Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.

Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Pod uwagę przy ocenie będzie brany oferowany zryczałtowany koszt przewozu wszystkich osób na danej trasie w skali tej części zamówienia, wskazany w formularzu ofertowym.
2) Kryterium - wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia – 10%
Wykonawca wskaże w formularzu oferty rok produkcji pojazdu/pojazdów. Zamawiający przyzna punkty biorąc pod uwagę wiek najstarszego pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia w tej części w przypadku wskazania więcej niż 1 pojazdu.
a) za wskazanie pojazdu wyprodukowanego od 2017 r. – oferta otrzyma 10 punktów
b) za wskazanie pojazdu wyprodukowanego od 2010 r do 2016r. (włącznie) – oferta otrzyma 5 punktów
Z uwagi na fakt, iż wiek pojazdu podlega ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana pojazdu będzie dopuszczalna pod warunkiem, że rok produkcji zmienionego pojazdu będzie mieścił się w przedziale, wskazanym w formularzu oferty, na podstawie którego dokonano wyboru oferty.
3) Kryterium - doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi – 15%
Wykonawca wskaże w formularzu oferty osoby które będą pełniły opiekę nad niepełnosprawnymi w czasie realizacji usługi . Zamawiający przyzna punkty w kryterium biorąc pod uwagę najniższą wartość doświadczenia w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby.
a) za wskazanie powyżej 24 miesięcznego doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia, oferta otrzyma 15 punktów
b) za wskazanie doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia w przedziale od 18 miesięcy 23 miesięcy - oferta otrzyma 10 punktów,
c) za wskazanie doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia w przedziale od 11 miesięcy do 17 miesięcy – oferta otrzyma 5 punktów
d) za wskazanie minimalnego 10-cio miesięcznego doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia - oferta otrzyma 0 punktów,

Potencjał kadrowy podmiotu trzeciego będzie uwzględniony przy ocenie w ramach kryterium tylko wówczas jeżeli osoba udostępniona przez ten podmiot będzie faktycznie pełniła funkcję opiekuna w ramach niniejszego zamówienia.
Doświadczenie opiekuna wskazuje wykonawca w formularzu oferty.
Z uwagi na fakt, iż kwalifikacje opiekuna podlegają ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana tej osoby w trakcie realizacji umowy będzie co do zasady niedopuszczalna, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych we wzorze umowy.
4) Kryterium - komfort przejazdu rozumiany jako wyposażenie pojazdu w klimatyzację – 15%
Wykonawca wskaże w formularzu oferty czy pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia będą wyposażone w klimatyzację. Jeśli wykonawca wpisze TAK oferta otrzyma 15 punktów, jeśli wskaże „NIE” oferta otrzyma 0 punktów w tym kryterium.
Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: komfort przejazdu rozumiany jako wyposażenie pojazdu w klimatyzację

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu dzieci
i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałych na terenie Miasta Gorlice z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Kobylance (zwanego dalej: SOSW w Kobylance) oraz ich odwożenia do miejsc zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2023 roku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy ze wskazaniem liczby osób objętych transportem, wykaz ulic, ilości wykonywanych kursów dziennie zawiera załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Części II,

3. Warunki udziału w postępowaniu dla tej części:

Część II -

Określenie warunków udziału w postępowaniu:

1. Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

1) Zamawiający wymaga udowodnienia posiadania aktualnego zezwolenia/licencji na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – Ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.

2. Zdolność techniczna lub zawodowa

Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu w zakresie tej części :
2) wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje minimum jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres obejmujący co najmniej 10 miesięcy (dopuszcza się okres roku szkolnego - umowy zawarte z różnicą do 10 dni od dat początku i końca roku szkolnego uznawane są za pełny okres roku szkolnego).
3) wykonawca winien dysponować w czasie realizacji zamówienia co najmniej jednym kierowcą spełniającym warunki określone w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2140),oraz:
a) posiadającym odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym, określone w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 341)
b) posiadającym zaświadczenie o niekaralności;
c) pełnoletnim,
d) sprawnym fizycznie,
e) posiadającym aktualne przeszkolenia BHP i p.poż.,

4) wykonawca winien dysponować w czasie realizacji zamówienia co najmniej jednym opiekunem , posiadającym co najmniej 10 miesięcy doświadczenia polegającego na opiece nad osobami niepełnosprawnymi spełniającym wymagania :
a) osoba pełnoletnia,
b) sprawna fizycznie,
c) posiadająca umiejętność wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w pojeździe,
d) posiadająca aktualne przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
e) posiadająca aktualne przeszkolenia BHP i p.poż.,
f) posiadająca aktualne zaświadczenie o niekaralności.
g) posiadająca aktualne zaświadczenie o niekaralności z zakresu danych o skazaniu za przestępstwa na tle seksualnym,
Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby w roli kierowcy i opiekuna.
Zamawiający nie dopuszcza wskazania tych samych osób dla różnych części zamówienia.
5) wykonawca winien dysponować co najmniej jednym pojazdem, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającymi następujące wymogi:
a) pojazd przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, sprawny technicznie, nie starszy niż wyprodukowany przed 2010r., który posiada aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego oraz obowiązkowe ubezpieczenia komunikacyjne OC i NNW, przystosowany do przewozu dzieci w liczbie minimum 4 osób (SOSW w Kobylance)
b) Pojazd będzie spełniał warunki określone w :
- § 22 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016r. poz.2022, z późn. zm.);
- § 36 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. poz. 2355 oraz z 2018 r. poz. 893, z późn. zm).
c) Będzie wyposażony w pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera.
d) Będzie posiadał wyposażenie miejsc dla dzieci mających mniej niż 150 cm wzrostu w foteliki bezpieczeństwa lub inne urządzenia przytrzymujące dzieci, zgodne z masą i wzrostem dziecka oraz właściwymi warunkami technicznymi określonymi w przepisach Unii Europejskiej lub w regulaminach EKG ONZ dotyczących urządzeń przytrzymujących dla dzieci w pojeździe, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r., poz. 450, 463).
e) Winien być oznakowany zgodnie z art. 57 ust. 1 oraz art. 58 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450, 463).

Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do realizacji więcej niż 1 części Zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.

Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:

1) Kryterium – cena - 60%

(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:

Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.

Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Pod uwagę przy ocenie będzie brany oferowany zryczałtowany koszt przewozu wszystkich osób na danej trasie w skali tej części zamówienia, wskazany w formularzu ofertowym.
2) Kryterium - wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia – 10%
Wykonawca wskaże w formularzu oferty rok produkcji pojazdu/pojazdów. Zamawiający przyzna punkty biorąc pod uwagę wiek najstarszego pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia w tej części w przypadku wskazania więcej niż 1 pojazdu.
a) za wskazanie pojazdu wyprodukowanego od 2017 r. – oferta otrzyma 10 punktów
b) za wskazanie pojazdu wyprodukowanego od 2010 r do 2016r. (włącznie) – oferta otrzyma 5 punktów
Z uwagi na fakt, iż wiek pojazdu podlega ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana pojazdu będzie dopuszczalna pod warunkiem, że rok produkcji zmienionego pojazdu będzie mieścił się w przedziale, wskazanym w formularzu oferty, na podstawie którego dokonano wyboru oferty.
3) Kryterium - doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi – 15%
Wykonawca wskaże w formularzu oferty osoby które będą pełniły opiekę nad niepełnosprawnymi w czasie realizacji usługi . Zamawiający przyzna punkty w kryterium biorąc pod uwagę najniższą wartość doświadczenia w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby.
a) za wskazanie powyżej 24 miesięcznego doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia, oferta otrzyma 15 punktów
b) za wskazanie doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia w przedziale od 18 miesięcy 23 miesięcy - oferta otrzyma 10 punktów,
c) za wskazanie doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia w przedziale od 11 miesięcy do 17 miesięcy – oferta otrzyma 5 punktów
d) za wskazanie minimalnego 10-cio miesięcznego doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia - oferta otrzyma 0 punktów,

Potencjał kadrowy podmiotu trzeciego będzie uwzględniony przy ocenie w ramach kryterium tylko wówczas jeżeli osoba udostępniona przez ten podmiot będzie faktycznie pełniła funkcję opiekuna w ramach niniejszego zamówienia.
Doświadczenie opiekuna wskazuje wykonawca w formularzu oferty.
Z uwagi na fakt, iż kwalifikacje opiekuna podlegają ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana tej osoby w trakcie realizacji umowy będzie co do zasady niedopuszczalna, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych we wzorze umowy.
4) Kryterium - komfort przejazdu rozumiany jako wyposażenie pojazdu w klimatyzację – 15%
Wykonawca wskaże w formularzu oferty czy pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia będą wyposażone w klimatyzację. Jeśli wykonawca wpisze TAK oferta otrzyma 15 punktów, jeśli wskaże „NIE” oferta otrzyma 0 punktów w tym kryterium.
Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: komfort przejazdu rozumiany jako wyposażenie pojazdu w klimatyzację

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu dzieci
i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałych na terenie Miasta Gorlice z miejsca zamieszkania do Domu Rehabilitacyjno-opiekuńczego „Caritas” ul. Marii Konopnickiej 21 w Gorlicach (zwanego dalej: DRO Caritas) oraz ich odwożenia do miejsc zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2023 roku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy ze wskazaniem liczby osób objętych transportem, wykaz ulic, ilości wykonywanych kursów dziennie zawiera załącznik nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Części III,

3. Warunki udziału w postępowaniu dla tej części:

Część III -

Określenie warunków udziału w postępowaniu:

1. Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

1) Zamawiający wymaga udowodnienia posiadania aktualnego zezwolenia/licencji na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – Ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.

2. Zdolność techniczna lub zawodowa

Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu w zakresie tej części :
2) wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje minimum jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres obejmujący co najmniej 10 miesięcy (dopuszcza się okres roku szkolnego - umowy zawarte z różnicą do 10 dni od dat początku i końca roku szkolnego uznawane są za pełny okres roku szkolnego).
3) wykonawca winien dysponować w czasie realizacji zamówienia co najmniej jednym kierowcą spełniającym warunki określone w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2140),oraz:
a) posiadającym odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym, określone w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 341)
b) posiadającym zaświadczenie o niekaralności;
c) pełnoletnim,
d) sprawnym fizycznie,
e) posiadającym aktualne przeszkolenia BHP i p.poż.,

4) wykonawca winien dysponować w czasie realizacji zamówienia co najmniej jednym opiekunem , posiadającym co najmniej 10 miesięcy doświadczenia polegającego na opiece nad osobami niepełnosprawnymi spełniającym wymagania :
a) osoba pełnoletnia,
b) sprawna fizycznie,
c) posiadająca umiejętność wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w pojeździe,
d) posiadająca aktualne przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
e) posiadająca aktualne przeszkolenia BHP i p.poż.,
f) posiadająca aktualne zaświadczenie o niekaralności.
g) posiadająca aktualne zaświadczenie o niekaralności z zakresu danych o skazaniu za przestępstwa na tle seksualnym,

Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby w roli kierowcy i opiekuna.
Zamawiający nie dopuszcza wskazania tych samych osób dla różnych części zamówienia.
5) wykonawca winien dysponować co najmniej jednym pojazdem, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającymi następujące wymogi:
a) Pojazd przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, sprawny technicznie, nie starszy niż wyprodukowany przed 2010r., który posiada aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego oraz obowiązkowe ubezpieczenia komunikacyjne OC i NNW, przystosowany do przewozu dzieci w liczbie minimum 3 osób (DRO Caritas w Gorlicach).
b) W przypadku części III przewóz dzieci na wózkach inwalidzkich, pojazd musi być wyposażony w elektryczną windę bądź najazdy, posiadające odpowiednie atesty, stacjonarne montowanie wózków oraz pasy służące do mocowania wózków.
c) Pojazd będzie spełniał warunki określone w :
- § 22 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016r. poz.2022, z późn. zm.);
- § 36 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. poz. 2355 oraz z 2018 r. poz. 893, z późn. zm).
d) Będzie wyposażony w pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera.
e) Będzie posiadał wyposażenie miejsc dla dzieci mających mniej niż 150 cm wzrostu w foteliki bezpieczeństwa lub inne urządzenia przytrzymujące dzieci, zgodne z masą i wzrostem dziecka oraz właściwymi warunkami technicznymi określonymi w przepisach Unii Europejskiej lub w regulaminach EKG ONZ dotyczących urządzeń przytrzymujących dla dzieci w pojeździe, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r., poz. 450, 463).
f) Winien być oznakowany zgodnie z art. 57 ust. 1 oraz art. 58 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450, 463).

Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do realizacji więcej niż 1 części Zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.

Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:

1) Kryterium – cena - 60%

(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:

Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.

Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Pod uwagę przy ocenie będzie brany oferowany zryczałtowany koszt przewozu wszystkich osób na danej trasie w skali tej części zamówienia, wskazany w formularzu ofertowym.
2) Kryterium - wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia – 10%
Wykonawca wskaże w formularzu oferty rok produkcji pojazdu/pojazdów. Zamawiający przyzna punkty biorąc pod uwagę wiek najstarszego pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia w tej części w przypadku wskazania więcej niż 1 pojazdu.
a) za wskazanie pojazdu wyprodukowanego od 2017 r. – oferta otrzyma 10 punktów
b) za wskazanie pojazdu wyprodukowanego od 2010 r do 2016r. (włącznie) – oferta otrzyma 5 punktów
Z uwagi na fakt, iż wiek pojazdu podlega ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana pojazdu będzie dopuszczalna pod warunkiem, że rok produkcji zmienionego pojazdu będzie mieścił się w przedziale, wskazanym w formularzu oferty, na podstawie którego dokonano wyboru oferty.
3) Kryterium - doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi – 15%
Wykonawca wskaże w formularzu oferty osoby które będą pełniły opiekę nad niepełnosprawnymi w czasie realizacji usługi . Zamawiający przyzna punkty w kryterium biorąc pod uwagę najniższą wartość doświadczenia w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby.
a) za wskazanie powyżej 24 miesięcznego doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia, oferta otrzyma 15 punktów
b) za wskazanie doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia w przedziale od 18 miesięcy 23 miesięcy - oferta otrzyma 10 punktów,
c) za wskazanie doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia w przedziale od 11 miesięcy do 17 miesięcy – oferta otrzyma 5 punktów
d) za wskazanie minimalnego 10-cio miesięcznego doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia - oferta otrzyma 0 punktów,

Potencjał kadrowy podmiotu trzeciego będzie uwzględniony przy ocenie w ramach kryterium tylko wówczas jeżeli osoba udostępniona przez ten podmiot będzie faktycznie pełniła funkcję opiekuna w ramach niniejszego zamówienia.
Doświadczenie opiekuna wskazuje wykonawca w formularzu oferty.
Z uwagi na fakt, iż kwalifikacje opiekuna podlegają ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana tej osoby w trakcie realizacji umowy będzie co do zasady niedopuszczalna, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych we wzorze umowy.
4) Kryterium - komfort przejazdu rozumiany jako wyposażenie pojazdu w klimatyzację – 15%
Wykonawca wskaże w formularzu oferty czy pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia będą wyposażone w klimatyzację. Jeśli wykonawca wpisze TAK oferta otrzyma 15 punktów, jeśli wskaże „NIE” oferta otrzyma 0 punktów w tym kryterium.
Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: komfort przejazdu rozumiany jako wyposażenie pojazdu w klimatyzację

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu osób niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Gorlice z miejsca zamieszkania do Środowiskowego Domu Samopomocy (zwanego dalej: ŚDS) oraz ich odwożenia do miejsc zamieszkania , wraz z opiekunem zapewnionym przez ŚDS w czasie przewozu w 2023 roku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy ze wskazaniem liczby osób objętych transportem, wykaz ulic, ilości wykonywanych kursów dziennie zawiera załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Części IV

3. Warunki udziału w postępowaniu dla tej części:
Część IV -

Określenie warunków udziału w postępowaniu:

1. Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

1) Zamawiający wymaga udowodnienia posiadania aktualnego zezwolenia/licencji na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – Ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.

2. Zdolność techniczna lub zawodowa

Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu w zakresie tej części :
2) wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje minimum jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres obejmujący co najmniej 10 miesięcy (dopuszcza się okres roku szkolnego - umowy zawarte z różnicą do 10 dni od dat początku i końca roku szkolnego uznawane są za pełny okres roku szkolnego).
3) wykonawca winien dysponować w czasie realizacji zamówienia co najmniej jednym kierowcą spełniającym warunki określone w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2140),oraz:
a) posiadającym odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym, określone w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 341)
b) posiadającym zaświadczenie o niekaralności;
c) pełnoletnim,
d) sprawnym fizycznie,
e) posiadającym aktualne przeszkolenia BHP i p.poż.,

Zamawiający nie dopuszcza wskazania tych samych osób dla różnych części zamówienia.
4) wykonawca winien dysponować co najmniej jednym pojazdem, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającymi następujące wymogi:
a) Pojazd przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, sprawny technicznie, nie starszy niż wyprodukowany przed 2010r., który posiada aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego oraz obowiązkowe ubezpieczenia komunikacyjne OC i NNW, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w liczbie minimum 15 osób (ŚDS w Gorlicach)
b) W przypadku części IV przewóz dzieci na wózkach inwalidzkich, pojazd musi być wyposażony w elektryczną windę bądź najazdy, posiadające odpowiednie atesty, stacjonarne montowanie wózków oraz pasy służące do mocowania wózków.
c) Pojazd będzie spełniał warunki określone w :
- § 22 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016r. poz.2022, z późn. zm.);
- § 36 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. poz. 2355 oraz z 2018 r. poz. 893, z późn. zm).
d) Będzie wyposażony w pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera.
e) Winien być oznakowany zgodnie z art. 57 ust. 1 oraz art. 58 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450, 463).

Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do realizacji więcej niż 1 części Zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.

Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:

1) Kryterium – cena - 60%

(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:

Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.

Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Pod uwagę przy ocenie będzie brany oferowany zryczałtowany koszt przewozu wszystkich osób na danej trasie w skali tej części zamówienia, wskazany w formularzu ofertowym.
2) Kryterium - wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia – 20%
Wykonawca wskaże w formularzu oferty rok produkcji pojazdu/pojazdów. Zamawiający przyzna punkty biorąc pod uwagę wiek najstarszego pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia w tej części w przypadku wskazania więcej niż 1 pojazdu.
a) za wskazanie pojazdu wyprodukowanego od 2017 r. – oferta otrzyma 20 punktów
b) za wskazanie pojazdu wyprodukowanego od 2010 r do 2016r. (włącznie) – oferta otrzyma 10 punktów
Z uwagi na fakt, iż wiek pojazdu podlega ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana pojazdu będzie dopuszczalna pod warunkiem, że rok produkcji zmienionego pojazdu będzie mieścił się w przedziale, wskazanym w formularzu oferty, na podstawie którego dokonano wyboru oferty.
3) Kryterium - komfort przejazdu rozumiany jako wyposażenie pojazdu w klimatyzację – 20%
Wykonawca wskaże w formularzu oferty czy pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia będą wyposażone w klimatyzację. Jeśli wykonawca wpisze TAK oferta otrzyma 20 punktów, jeśli wskaże „NIE” oferta otrzyma 0 punktów w tym kryterium.
Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: komfort przejazdu rozumiany jako wyposażenie pojazdu w klimatyzację

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Ze względu na ograniczoną ilość znaków w niniejszym polu Zamawiający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 9 SWZ dla każdej z 4 części zamówienia zamieścił w sekcji "4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia" niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga
złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:

- potwierdzających posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

1) aktualnego zezwolenia/licencji na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – Ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.

- potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej

2) Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane z wykorzystaniem wzoru wykazu stanowiącego zał. nr 17 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
3) Dowody określające, czy usługi zamieszczone w „Wykazie usług” zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane lub są wykonywane , a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru wykazu stanowiącego zał. nr 18 do SWZ.
5) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy (samochodów) w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami z wykorzystaniem wzoru wykazu stanowiącego zał. nr 19 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 13 do SWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy,
2) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru formularza stanowiącego zał. nr 14 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3) Jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
4) Jeżeli dotyczy - Wykonawca, który na podstawie art. 118 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może wykorzystać wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowiący zał. nr 15 do SWZ.
5) Jeżeli dotyczy - W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (treść art. określona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) dołączą do oferty oświadczenie określone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawca może wykorzystać wzór formularza stanowiący zał. nr 16 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości
Dla Części I - 1000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc 00/100),
Dla Części II – 1000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc 00/100),
Dla Części III – 300,00 zł (słownie zł: trzysta 00/100),
Dla części IV – 700,00 zł (słownie zł: siedemset 00/100).
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299).
Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 w tytule przelewu oznaczając części na które wpłacane jest wadium

W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty
należy dołączyć pełnomocnictwo w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia umocowali jeden
podmiot do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). 2. W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli dotyczy - W przypadku, o którym mowa w
art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (treść art. określona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) dołączą do oferty oświadczenie określone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z
którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy określony został w projektowanych postanowieniach umowy - wzorach umów, stanowiących
zał. nr 5 - nr 8 do SWZ, odpowiednio dla każdej części zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-06 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/696122

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-06 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.