eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWykonanie systemu klimatyzacji precyzyjnej w części pomieszczń archiwum zakładowego w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim



Ogłoszenie z dnia 2025-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie systemu klimatyzacji precyzyjnej w części pomieszczń archiwum zakładowego w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Skłodowskiej-Curie 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialystok.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98fd1cc9-0f32-4405-8ae7-d96bd3cd2196

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie systemu klimatyzacji precyzyjnej w części pomieszczń archiwum zakładowego w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98fd1cc9-0f32-4405-8ae7-d96bd3cd2196

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137397/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie klimatyzacji precyzyjnej w części pomieszczeń archiwum zakładowego Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360257

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.261.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu systemów: klimatyzacji precyzyjnej oraz wykrywania wycieków w pomieszczeniach nr 0/9, 0/10, 0/11, 0/12 Archiwum Zakładowego w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ul. 3 Maja 7, 17-100 Bielsk Podlaski, zwanego dalej Użytkownikiem.
3. Wykonanie systemu klimatyzacji oraz systemu detekcji wycieków nie wymaga zgłoszenia ani decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.). Całość robót budowalnych objętych przygotowaną dokumentacją pn. „Remont z przebudową części budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim wraz ze zmianą zagospodarowania terenu i infrastrukturą [rozbiórką zewnętrznych studzienek podokiennych, budową doziemnej zewnętrznej instalacji drenażu opaskowego i przyłączem kanalizacji deszczowej do sieci kanalizacji deszczowej w ul. 3 Maja” podlegała procedurze zgłoszenia zgodnie z art. 30 ustawy Prawo budowlane. Zgłoszenia dokonał Użytkownik w dniu 20 lutego 2024 r.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawa urządzeń spełniających wymagania określone w dokumentacji projektowej (załączniku nr 1b do SWZ) oraz załączniku nr 1a do SWZ – szczegółowych wymaganiach Zamawiającego..
2) Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia.
3) Montaż urządzeń klimatyzacyjnych.
4) Wykonanie instalacji chłodniczej dla systemu klimatyzacji.
5) Wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin.
6) Montaż konstrukcji wsporczych i osłonowych dla agregatu zewnętrznego.
7) Wykonanie przebić w ścianach i stropach z zabezpieczeniem izolacyjnym otworów.
8) Zabezpieczenie istniejącego wyposażenia w pomieszczeniach w trakcie montażu instalacji.
9) Uruchomienie i wykonanie prób funkcjonalnych, próby ciśnieniowej dla czynnika chłodniczego oraz próby szczelności instalacji odprowadzania skroplin,
10) Wykonanie instalacji detekcji wycieku zintegrowanej z monitoringiem wilgotności powietrza zgodnie z projektem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej

31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

31681300-6 - Obwody elektryczne

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

44322300-6 - Ciągi kablowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530253,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 744150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530253,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIG Głowaccy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050585591

7.3.3) Ulica: Elewatorska 29a

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-620

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 530253,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.