eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Utrzymanie w schronisku zwierząt bezdomnych z terenu Gminy Barlinek i zapobieganie bezdomności zwierząt

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie w schronisku zwierząt bezdomnych z terenu Gminy Barlinek
i zapobieganie bezdomności zwierząt

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957465540

1.5.8.) Numer faksu: 957461704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@barlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie w schronisku zwierząt bezdomnych z terenu Gminy Barlinek
i zapobieganie bezdomności zwierząt

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcb65601-6f05-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030797/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom odłowionym z terenu Gminy Barlinek w roku 2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Osobą uprawnioną do kontaktu z
Wykonawcami jest: : Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Janusz Mickiewicz tel. 95/7465580.
2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania strony platformazakupowa.pl, zamawiający dopuszcza komunikację za
pomocą ePUAP na adres umbarlinek/skrytka, a w ostateczności – za pomocą poczty elektronicznej na adres: umig@barlinek.pl
UWAGA: powyższe nie dotyczy składania ofert!
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zalecenia
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z
podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania
wybranej metody podpisania plików oferty.
9) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do
zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
10) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
11) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i
zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24
godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
12) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
13) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
14) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
15) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to
skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Gmina Barlinek
ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek
Tel.: 95 746 55 58, Fax.: 95 746 17 04, e-mail: umig@barlinek.pl
2. Administratorem danych osobowych w Gminie Barlinek jest:
Dariusz Zieliński – Burmistrz Barlinka
kontakt: umig@barlinek.pl, tel.: 95 746 55 41

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły dotyczące RODO zawiera rozdział XX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RK.IV.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymywaniu w schronisku zwierząt bezdomnych z terenu Gminy Barlinek, również tych odebranych właścicielom na podstawie decyzji Burmistrza Barlinka wydanej zgodnie z art. 7 ustawy o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2022 r., poz. 572).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia:
1. wyłapywanie i umieszczanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Barlinek na telefoniczne zgłoszenie osób uprawnionych do tego przez gminę;
2. przyjęcie i utrzymanie (zapewnienie pobytu) zwierząt w schronisku, w tym m.in. wykonanie wymaganych szczepień profilaktycznych (przeciwko wściekliźnie) i koniecznych zabiegów weterynaryjnych oraz dostarczanie karmy w odpowiedniej ilości i stałego dostępu do wody zdatnej do picia, do czasu:
a) wydania do adopcji,
b) konieczności uśpienia (eutanazji) w przypadku zwierząt niebezpiecznie agresywnych lub chorych, gdzie moralnym obowiązkiem człowieka staje się skrócenie ich cierpienia;
3. dostarczanie w ciągu 7 dni od dnia przyjęcia zwierzęcia do schroniska drogą mailową na adres podajlape@barlinek.pl kopii karty przyjęcia zwierzęcia do schroniska wraz ze zdjęciem pełnej sylwetki zwierzęcia, pozwalającym na jego
identyfikację. Karta powinna zawierać nr ewidencyjny, opis zwierzęcia (wiek, uwagi do stanu zwierzęcia w dniu przyjęcia);
4. weryfikację odłowionych z terenu Gminy Barlinek zwierząt pod kątem posiadania mikroczipa oraz odszukanie w dostępnych rejestrach właściciela w celu oddania zwierzęcia;
5. o ile nie znajdzie się właściciel, po 14 dniach kwarantanny, wykonanie zabiegów sterylizacji, kastracji, trwałego znakowania podskórnego poprzez wszczepienie mikroczipu elektronicznego oraz prowadzenie bazy danych bezdomnych zwierząt;
6. zapewnienie bezdomnym zwierzętom opieki lekarza weterynarii w celu zabezpieczenia ich przed zagrożeniem dla ich życia i zdrowia, a także podejmowania zabiegów pielęgnacyjnych i medycznych;
7. eutanazję nieuleczalnie chorych zwierząt oraz ślepego miotu;
8. przekazywanie martwych zwierząt do zakładu utylizacji. Wykonawca ma obowiązek posiadać aktualną umowę na odbiór i utylizację zwłok zwierzęcych lub ich części z podmiotem posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części;
9. prowadzenie szczegółowej dokumentacji z pobytu zwierzęcia w schronisku, w tym dokumentacji medycznej z uwzględnieniem użytych leków i materiałów;
10. przygotowanie zwierząt do adopcji i podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania dla zwierząt nowych właścicieli, m.in. poprzez zamieszczanie ich zdjęć na stronie schroniska oraz ocenę predyspozycji osób chętnych do adopcji i udzielanie tym osobom informacji o danym zwierzęciu, zasadach opieki, jego potrzebach, nawykach i zwyczajach;
11. umieszczanie i aktualizowanie na swojej stronie internetowej listy psów dostarczonych z Gminy Barlinek wraz ze zdjęciami i krótką informacją umożliwiającą identyfikację zagubionych zwierząt przez ich właścicieli lub ułatwienie adopcji;
12. współpracę pomiędzy schroniskiem a wolontariuszami/organizacjami pozarządowymi (mającymi w statucie ochronę praw zwierząt), które zgłosiły chęć odwiedzin schroniska. Zaangażowanie wolontariuszy i organizacji pozarządowych miałoby na celu socjalizację, spacery i promocję zwierząt umieszczonych w schronisku z terenu Gminy Barlinek;
13. przekazywanie zwierząt osobom zainteresowanym ich posiadaniem i zdolnym do zapewnienia im należytej opieki w domach/miejscach oddalonych od schroniska nie dalej niż 300 km. Odległość taka pozwoli na przeprowadzenie przez Wykonawcę kontroli poadopcyjnej;
14. Wykonawca winien dysponować obiektem schroniska oraz odpowiednim zapleczem kadrowym i technicznym zdolnym do utrzymania wszystkich zwierząt bezdomnych zgłoszonych przez Zamawiającego.
15. Teren, na którym jest zlokalizowane schronisko, powinien być utwardzony i ogrodzony.
16. W schronisku dla zwierząt powinny być wyodrębnione pomieszczenia przeznaczone do: wykonywania zabiegów leczniczych i chirurgicznych, izolowania zwierząt chorych lub podejrzanych o chorobę, utrzymywania zwierząt zdrowych, w tym osobne dla samców, samic, samic z oseskami, młodych oddzielonych od matek, przechowywania produktów leczniczych weterynaryjnych, wyrobów medycznych, karmy, środków dezynfekcyjnych, celów socjalnych, prac administracyjno biurowych i przechowywania dokumentacji.
17. W schronisku dla zwierząt, prowadzonym przez Wykonawcę, powinny znajdować się: wyodrębnione pomieszczenia lub boksy przeznaczone na kwarantannę, pomieszczenie przeznaczone dla wydawania zwierząt ze schroniska, wyodrębnione pomieszczenia lub boksy zapewniające separację zwierząt agresywnych.
18. Wykonawca ma obowiązek posiadania odpowiedniego sprzętu i środków do wyłapywania i transportu zwierząt, które nie będą stwarzać zagrożenia dla ich życia i zdrowia.
19. Wykonawca winien posiadać stosowne uprawnienia zgodne z:
Ustawą z 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt ( Dz. U. z 2022 r., poz. 572);
Ustawą z 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt ( Dz. U. z 2020 r., poz. 1421); Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt ( Dz. U. z 2004 r., poz. 1657); Ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r., poz. 1297).
20. Zabiegi sterylizacji i kastracji mogą być wykonywane wyłącznie przez osoby z tytułem lekarza weterynarii i z ważnym prawem do wykonywania zawodu.
21. Jeżeli w związku z udzieleniem zamówienia Wykonawcy, zaistnieje konieczność przetransportowania zwierząt z dotychczasowego miejsca pobytu do miejsca, w którym zostaną umieszczone w związku z realizacją usługi, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał transport na własny koszt, według wskazań i terminów Zamawiającego posługując się odpowiednim środkiem transportu dla zwierząt żywych.
22. Zamawiający szacuje, że Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia będzie utrzymywał w schronisku ok. 80 zwierząt oraz wyłapie, dostarczy do schroniska i wykona zabiegi sterylizacji i kastracji ok. 60 zwierząt. Uwaga: Podane wyżej wielkości mają charakter szacunkowy i zostały przywołane z uwzględnieniem najlepszej wiedzy Zamawiającego w celu przygotowania oferty przez Wykonawcę oferty. Rzeczywista liczba zwierząt dla każdej z usług może
się zwiększyć lub zmniejszyć. Wykonawca nie będzie miał prawa ubiegania się o żadne zmiany ceny ofertowej ze względu na rzeczywistą liczbę zwierząt dla każdej usługi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji od zgłoszenia przez Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jeśli wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada zezwolenie wydane przez Burmistrza Barlinka, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami;
b) posiada zezwolenie na prowadzenie schroniska dla zwierząt wydane na podstawie art. 7 ust 1 pkt. 4 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U. 2022 r. poz. 1297), wraz z decyzją o nadaniu schronisku weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego zgodnie z art. 5 ust. 9 ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1421).
3) Zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w szczególności dotyczący wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie: co najmniej jedną usługę̨ polegającą̨ na prowadzeniu schroniska lub inną usługę̨ polegającą̨ na całodobowej opiece nad zwierzętami o liczebności minimum 50 zwierząt, przez okres co najmniej 6 miesięcy.
b) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w szczególności dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli wykaże, że dysponuje: co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje lekarza weterynarii;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jeśli wynika to z odrębnych przepisów.
1) kopię aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami wydane przez Burmistrza Barlinka;
2) kopię aktualnej decyzji administracyjnej o rejestracji schroniska dla zwierząt oraz nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego zgodnie z art. 5 ust 9 ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2020 r. poz. 1421).
Zdolności technicznej lub zawodowej.
3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z dowodami
określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed pomiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, są wykonywane. Jeśli w przypadku uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać takich dokumentów Wykonawca może złożyć stosowne
oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia posiadających kwalifikacje lekarza weterynarii - Załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 uwzględniające regulacje „sankcyjne” – załącznik nr 3, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy załącznik nr 7 do SWZ (dotyczy także spółek cywilnych)
Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np.: oferta, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
• zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
• określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
• czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia .

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Podstawa przewidzianych zmian obejmuje co najmniej jedną z okoliczności
wymienionych poniżej:
1) zmiana sposobu spełnienia świadczenia będzie możliwa w przypadku zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu niniejszej Umowy – w takim przypadku sposób świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
2) na skutek działania siły wyższej.
2. Wniosek Wykonawcy w sprawie zmiany postanowień Umowy musi zwierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne wraz z odpowiednimi dowodami i wskazanie podstaw prawnych proponowanej zmiany.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w ofercie, na podstawie której zawarta zostanie Umowa w następujących przypadkach:
1) Zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zaistnienia powyższej okoliczności Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek musi zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy.
2) Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w pkt 1), na zmianę wynagrodzenia umownego należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmian Umowy przez Zamawiającego.
4. Zmiany treści Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do Umowy podpisanego przez obie Strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl na stronie internetowej prowadzonego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-06 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.