Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00373109/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
- 2022/BZP 00381355/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-06
- 2022/BZP 00385441/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymanie czystości w bud. SR Szczecin-Centrum w Sz-nie przy ul.Narutowicza 19,Kaszubskiej 42, Limanowskiego 1,Wyszyńskiego 30,Królowej Korony Polskiej 31, wokół bud. Sądu i utrz. zieleni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320492751
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska 42
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-227
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@szczecin-centrum.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin-centrum.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15d35146-40b2-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe utrzymanie czystości w bud. SR Szczecin-Centrum w Sz-nie przy ul.Narutowicza 19,Kaszubskiej 42, Limanowskiego 1,Wyszyńskiego 30,Królowej Korony Polskiej 31, wokół bud. Sądu i utrz. zieleni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15d35146-40b2-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091652/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach SR Szczecin-Centrum w Szczecinie oraz kompleksowe utrzymanie jego zieleni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373109/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 621418,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19, ul. Kaszubskiej 42, ul. Limanowskiego 1, ul. Wyszyńskiego 30 kompleksowe utrzymanie czystości wokół budynków Sądu przy ul. Narutowicza 19 oraz Królowej Korony Polskiej 31, kompleksowe utrzymanie zieleni wokół budynku Sądu przy ul. Królowej Korony Polskiej 31. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463068,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 804000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463068,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bosy Blask Sp. z o.o. s.k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bosy Blask sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552411059
7.3.3) Ulica: Krasińskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-435
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOSY BLASK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BOSY BLASK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463068,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie lasera okulistycznego YAG/SLT z lampą szczelinową.
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających w lokalizacji GSM Przelewice na potrzeby stanowiska kierowania nowo wybudowanej KPP w Pyrzycach
- Usługa przeniesienia Przychodni Stomatologicznej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Budowa zatoki do kontroli pojazdów w ciągu ul. Szczawiowej w Szczecinie.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Usługi edukacyjno-psychologiczne dla studentów
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Utrzymanie terenów zielonych Gminy i Miasta Lwówek Śląski, z podziałem na części - postępowanie IV
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Teatru Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie
- Pielęgnacja zieleni na terenach cmentarzy komunalnych w Pile
- Usługę sprzątania w budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.