eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych przy ul. Za Torem 22 oraz w tężniach przy ul. Bulwarowej i ul. Koziej.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych przy ul. Za Torem 22 oraz w tężniach przy ul. Bulwarowej i ul. Koziej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych przy ul. Za Torem 22 oraz w tężniach przy ul. Bulwarowej i ul. Koziej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9afffb81-a498-4af8-bd14-0e66bf213f70

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460656

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045761/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 ochrona osób i mienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409547

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przewidział możliwość udzielenia zamówień podobnych, zgodnie art. 305 pkt 1) i art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w niniejszym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.97.25.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 351917,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie usług w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych przy ul. Za Torem 22 oraz w tężniach przy ul. Bulwarowej i ul. Koziej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
2. Zakres zamówienia obejmuje usługę ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich i grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, a także w tężniach przy ul. Bulwarowej i ul. Koziej w Krakowie.
2.1 Szczegółowy zakres usług i wymagania dotyczące ich realizacji opisany jest w ZiS i jej załącznikach, a w szczególności Załączniku Nr A.
2.2 Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich i grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, tężniach przy ul. Bulwarowej i ul. Koziej.
2.3 Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, od dnia 1 października 2025r. od godz. 00:00 do dnia 30 września 2026r. do godz. 24:00 zgodnie z zapisami Załącznika A do ZiS,
2.4 Wykonawca musi przestrzegać przepisów BHP i p. poż. w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za przestrzeganie tych przepisów.
2.5 Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usług portierskich, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usługi portierskie oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usługami portierskie uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2.6 Wykonawca usług jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
2.7 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją prac lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności, wyposażenie ekip świadczących usługi roboczych.
2.8 Podczas wykonywania usług pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy Wykonawcy.
2.9 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania usług na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania usług.
3. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, a następnie przesłać poprzez pocztę elektroniczną na adres Zamawiającego: przetargi@zzm.krakow.pl lub zgodnie z Instrukcją składania ofert dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w ZiS.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w ZiS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355190,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355190,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FM Integrated Solutions Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992786975

7.3.3) Ulica: Antoniego Słonimskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355190,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-10-01 do 2026-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.