Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00363532/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
- 2025/BZP 00374078/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa części zamiennych akumulatorów i ogumienia do eksploatowanych samochodów – w podziale na 17 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 20
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833434068
1.5.8.) Numer faksu: 833443706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pogotowiebp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowiebp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11552251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa części zamiennych akumulatorów i ogumienia do eksploatowanych samochodów – w podziale na 17 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf6136bb-fbe3-48bb-a420-6d78489b760f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00363532
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZP.3520.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 253292,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa części zamiennych (20 pozycji) do samochodu m-ki Renault Master 2,3 dci rok prod. 20124.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 10105,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa części zamiennych (32 pozycji) do samochodu m-ki Renault Master 2,3 dci rok prod. 20134.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 33347,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa części zamiennych (21 pozycji) do samochodu m-ki Volkswagen Crafter 2,0 tdi rok prod. 20154.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 11794,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa części zamiennych (13 pozycji) do samochodu m-ki Renault Master 2,3 dci rok prod. 20174.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 11364,73 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa części zamiennych (15 pozycji) do samochodu m-ki Renault Trafic rok 20094.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 4830,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa części zamiennych (14 pozycji) do samochodu m-ki Renault Master 2,3 dci rok prod. 2019 oraz 2rok. prod. 20204.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 24435,41 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa części zamiennych (19 pozycji) do samochodu m-ki Fiat Doblo 1,6 cdti rok prod. 20134.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 11827,47 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa części zamiennych (19 pozycji) do samochodu m-ki Fiat Doblo 2,0 cdti rok prod. 20124.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 8657,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa części zamiennych (18 pozycji) do samochodu m-ki Ford 1,5 tdci 20174.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 3116,73 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa części zamiennych (14 pozycji) do samochodu m-ki Renault Master 2,3 dci rok prod. 20224.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 14109,71 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa części do samochodów m-ki Mercedes Benz ATEGO 815 ( 13 pozycji formularza asortymentowo cenowego); 4249; 112kW; rok 2000 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 9849,33 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa części do samochodów m-ki DAF LF 55.220 ; 6693; 163kW; rok 2012 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 10641,13 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa części do samochodów m-ki Renault Master 2,3 150dci; 92kW rok 2011r.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 6959,85 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa części do samochodów m-ki Renault Master 2,5 dci; 107kW; rok 2009r. (VIN:4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 5953,09 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa akumulatorów ( 7 pozycji formularza).4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 28747,96 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa ogumienia : opony ( 10 pozycji formularza).4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 46336,67 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa ogumienia : opony ( 3 pozycje formularza).4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 11215,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12101,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12101,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12101,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter Cars S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014992887
7.3.3) Ulica: Powsińska 64
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12101,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-18 do 2026-09-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40610,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40610,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40610,41 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014992887
7.3.3) Ulica: POWSIŃSKA 64
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40610,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-18 do 2026-09-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13990,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13990,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13990,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014992887
7.3.3) Ulica: POWSIŃSKA 64
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13990,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-18 do 2026-09-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13705,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13705,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13705,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014992887
7.3.3) Ulica: POWSIŃSKA 64
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13705,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-18 do 2026-09-18Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5781,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5781,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5781,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014992887
7.3.3) Ulica: POWSIŃSKA 64
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5781,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-18 do 2026-09-18Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29992,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29992,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29992,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014992887
7.3.3) Ulica: POWSIŃSKA 64
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29992,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-29 do 2026-09-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14135,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14135,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14135,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014992887
7.3.3) Ulica: POWSIŃSKA 64
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14135,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-18 do 2026-09-18Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10386,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10386,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10386,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014992887
7.3.3) Ulica: POWSIŃSKA 64
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10386,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-29 do 2026-09-28Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3747,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3747,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3747,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014992887
7.3.3) Ulica: POWSIŃSKA 64
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3747,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-18 do 2026-09-18Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17183,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17183,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17183,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014992887
7.3.3) Ulica: POWSIŃSKA 64
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17183,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-18 do 2026-09-18Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9371,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9371,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9371,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014992887
7.3.3) Ulica: POWSIŃSKA 64
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9371,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-18 do 2026-09-18Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest przepis art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. Zgodnie z treścią tego przepisu: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Okoliczności wymienione w powołanym przepisie występują w niniejszym postępowaniu.
Wszystkie złożone oferty w zakresie części nr 12 zostały odrzucone. Uzasadnienie odrzucenia ofert:
P.W. MAX-AUTO z siedzibą w Białej Podlaskiej (ul. Narutowicza 8a, 21-500 Biała Podlaska) została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Wykonawca w zakresie części nr 12: w poz. 16 formularza asortymentowo-cenowego Zamawiający wymagał zaoferowania rolki napinacza. Natomiast Wykonawca zaoferował kompletny napinacz. W konsekwencji oferta Wykonawcy jest niezgodna z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, co skutkowało odrzuceniem oferty
Inter Cars S.A. z siedzibą w Warszawie (ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa). została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
w poz. 4 formularza asortymentowo-cenowego Zamawiający wymagał zaoferowania filru przeciw pyłkowego. Wykonawca zaoferował filtr przeciw pyłkowy producenta Filtron o nr K1186 który nie pasuje do modelu auta wskazanego w formularzu asortymentowo- cenowym.
W konsekwencji oferta Wykonawcy jest niezgodna z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, co skutkowało odrzuceniem oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6787,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6787,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6787,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014992887
7.3.3) Ulica: POWSIŃSKA 64
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6787,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-18 do 2026-09-18Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest przepis art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. Zgodnie z treścią tego przepisu: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Okoliczności wymienione w powołanym przepisie występują w niniejszym postępowaniu.
Wszystkie złożone oferty w zakresie części nr 14 zostały odrzucone. Uzasadnienie odrzucenia ofert:
P.W. MAX-AUTO z siedzibą w Białej Podlaskiej (ul. Narutowicza 8a, 21-500 Biała Podlaska) została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Wykonawca w zakresie części nr 14 dnia 04.09.2025r. został wezwany do złożenia wyjaśnień dotyczących powziętej wątpliwości co do określenia w ofercie jakości proponowanych części. Wykonawcę w kolumnie „Symbolu kategorii części zamiennej którą oferuje (O, Q, P lub Z)” wskazanych jakość części która została określona jako Q, z informacji posiadanych przez Zamawiającego części te nie spełniają parametrów jakościowych dla części kategorii Q. Odpowiedź Wykonawcy na wezwanie do wyjaśnień z dnia 09.09.2025r. została udzielona w sposób nie wystarczający aby moc przyjąć, iż zaoferowane części przez Wykonawcę w zakresie pozycji 8 jest Częścią „Q” - części oryginalne nie oznaczone logo producenta pojazdu, produkowane zgodnie ze ściśle określoną specyfikacją producenta pojazdu, jednak nie posiadającą jego logo, a jedynie logo producenta części (podwykonawcy) i są oznaczone jego numerem katalogowym, a nie numerem katalogowym producenta pojazdu. Poza brakiem logo producenta pojazdu, części te nie różnią się niczym pod względem konstrukcji, walorów technicznych i estetycznych, jak i jakości od części dostępnych w oficjalnej sprzedaży producenta pojazdów.
Inter Cars S.A. z siedzibą w Warszawie (ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa). została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Wykonawca w formularzu asortymento-cenowym nie podał numerów katalogowych dla oferowanych części. W konsekwencji Zamawiający nie miał możliwości sprawdzenia czy oferowany przez Wykonawcę przedmiot spełnia wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
W konsekwencji oferta Wykonawcy jest niezgodna z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, co skutkowało odrzuceniem oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19015,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19015,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19015,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014992887
7.3.3) Ulica: POWSIŃSKA 64
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19015,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-18 do 2026-09-18Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41281,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55551,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41281,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANDLOPEX SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690103056
7.3.3) Ulica: POŁONIŃSKA 29
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 35-082
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41281,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-18 do 2026-09-18Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13006,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13006,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13006,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO BUDREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008382834
7.3.3) Ulica: GRUNWALDZKA 291
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 85-438
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13006,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-18 do 2026-09-18INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw zamawianych na potrzeby warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im Komisji Edukacji Narodowej w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa ryb zamawianych na potrzeby warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych zamawianych na potrzeby warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Białej Podlaskiej
- Usługi pocztowe na rzecz Urzędu Miasta Biała Podlaska w 2026 roku
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Realizacja usługi w zakresie przygotowania, wydawania i dowozu posiłków świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony na potrzeby RZGW w Gdańsku
- Przeglądy techniczne, naprawy wynikające z awarii i eksploatacji, okresowa obsługa, remonty główne, wymiana części i mat. eksploatacyjnych do pojazdów, ciągników, naprawy urządzeń hakowych i bramowych
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





