Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00235417/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
- 2025/BZP 00247014/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-26
- 2025/BZP 00250269/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00407445/01 - Wynik z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_wszczete_od_dnia_01012021_r/zam_na_usl_spoleczne_i_inne_szczegolne_uslugi/?p=2025%5ETryb+podstawowy%5Eaktualne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab0578a6-8049-4732-9b0e-77376af62d73
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036368/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.111 Usługi szkolenia grupowe - informatyka, oprogramowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, priorytet FESL.05 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, działanie FESL 05.14 Usługi rozwojowe dla kadr administracji samorządowej, oraz 15% z wkładu budżetu Województwa Śląskiego (dot. części 1-9).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235417
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ-ZP.272.9.6.2025.PG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 278274,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części":1.1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego pn. „Arkusze kalkulacyjne na poziomie podstawowym z egzaminem ECDL/ICDL”;
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ / Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2A (część 1) do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby sale szkoleniowe nie posiadały barier architektonicznych i były dostępne dla wszystkich osób, w tym również dla osób z niepełnosprawnościami.
5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
6. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, priorytet FESL.05 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, działanie FESL 05.14 Usługi rozwojowe dla kadr administracji samorządowej, oraz 15% z wkładu budżetu Województwa Śląskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 48133,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części":1.1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego pn. „Arkusze kalkulacyjne na poziomie zaawansowanym z egzaminem ECDL/ICDL”;
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ / Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2B (część 2) do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby sale szkoleniowe nie posiadały barier architektonicznych i były dostępne dla wszystkich osób, w tym również dla osób z niepełnosprawnościami.
5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
6. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, priorytet FESL.05 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, działanie FESL 05.14 Usługi rozwojowe dla kadr administracji samorządowej, oraz 15% z wkładu budżetu Województwa Śląskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 60266,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części":1.1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego pn. „Użytkowanie baz danych z egzaminem ECDL/ICDL”;
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ / Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2C (część 3) do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby sale szkoleniowe nie posiadały barier architektonicznych i były dostępne dla wszystkich osób, w tym również dla osób z niepełnosprawnościami.
5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
6. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, priorytet FESL.05 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, działanie FESL 05.14 Usługi rozwojowe dla kadr administracji samorządowej, oraz 15% z wkładu budżetu Województwa Śląskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11773,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części":1.1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego pn. „Przetwarzanie tekstów na poziomie podstawowym z egzaminem ECDL/ICDL”;
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ / Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2D (część 4) do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby sale szkoleniowe nie posiadały barier architektonicznych i były dostępne dla wszystkich osób, w tym również dla osób z niepełnosprawnościami.
5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
6. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, priorytet FESL.05 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, działanie FESL 05.14 Usługi rozwojowe dla kadr administracji samorządowej, oraz 15% z wkładu budżetu Województwa Śląskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 32480,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części":1.1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego pn. „E-urzędnik z egzaminem ECDL/ICDL”;
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ / Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2E (część 5) do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby sale szkoleniowe nie posiadały barier architektonicznych i były dostępne dla wszystkich osób, w tym również dla osób z niepełnosprawnościami.
5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
6. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, priorytet FESL.05 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, działanie FESL 05.14 Usługi rozwojowe dla kadr administracji samorządowej, oraz 15% z wkładu budżetu Województwa Śląskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 35200,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części":1.1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego pn. „ITIL® 4 Foundation z egzaminem”;
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ / Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2F (część 6) do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby sale szkoleniowe nie posiadały barier architektonicznych i były dostępne dla wszystkich osób, w tym również dla osób z niepełnosprawnościami.
5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
6. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, priorytet FESL.05 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, działanie FESL 05.14 Usługi rozwojowe dla kadr administracji samorządowej, oraz 15% z wkładu budżetu Województwa Śląskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 22150,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części":1.1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego pn. „MS 55345 Zarządzanie i wdrażanie Windows 11 z przeprowadzeniem procesu walidacji”;
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ / Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2G (część 7) do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby sale szkoleniowe nie posiadały barier architektonicznych i były dostępne dla wszystkich osób, w tym również dla osób z niepełnosprawnościami.
5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
6. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, priorytet FESL.05 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, działanie FESL 05.14 Usługi rozwojowe dla kadr administracji samorządowej, oraz 15% z wkładu budżetu Województwa Śląskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24625,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części":1.1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego pn. „MS 55354 Administracja Office 365” z przeprowadzeniem procesu walidacji;
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ / Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2H (część 8) do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby sale szkoleniowe nie posiadały barier architektonicznych i były dostępne dla wszystkich osób, w tym również dla osób z niepełnosprawnościami.
5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
6. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, priorytet FESL.05 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, działanie FESL 05.14 Usługi rozwojowe dla kadr administracji samorządowej, oraz 15% z wkładu budżetu Województwa Śląskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 29612,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części":1.1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego pn. „Wykorzystywanie standardu WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) w tworzeniu i dostosowywaniu dokumentów cyfrowych z przeprowadzeniem procesu walidacji”;
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ / Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2I (część 9) do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby sale szkoleniowe nie posiadały barier architektonicznych i były dostępne dla wszystkich osób, w tym również dla osób z niepełnosprawnościami.
5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
6. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, priorytet FESL.05 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, działanie FESL 05.14 Usługi rozwojowe dla kadr administracji samorządowej, oraz 15% z wkładu budżetu Województwa Śląskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14033,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PC Open Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7322170013
7.3.3) Ulica: ul. Dowborczyków 30/34 lok. 1.02
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-019
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PC Open Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7322170013
7.3.3) Ulica: ul. Dowborczyków 30/34 lok. 1.02
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-019
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOFTRONIC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9721065862
7.3.3) Ulica: ul. J.H. Dąbrowskiego 79A
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-529
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOFTRONIC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9721065862
7.3.3) Ulica: ul. J.H. Dąbrowskiego 79A
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-529
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1.1. Szkolenia odbędą się w dniach: 22-24 września 2025 r., 29-30 września 2025 r. do 01.10.2025 r. oraz 13-15 października 2025 r.
1.2. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2025 r., z uwzględnieniem terminów pośrednich o których mowa w rozdziale III, pkt 2 OPZ. (dotyczy Części 2).
2.1. Szkolenia odbędą się w dniach: 25-26 września 2025 r., 16-17 września 2025 r., 27-28 października 2025 r.
2.2. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2025 r., z uwzględnieniem terminów pośrednich o których mowa w rozdziale III, pkt 2 OPZ. (dotyczy Części 4).
3.1. Szkolenie odbędzie się w dniach: 7-9 października 2025 r.
3.2. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2025 r., z uwzględnieniem terminów pośrednich o których mowa w rozdziale III, pkt 2 OPZ. (dotyczy Części 6).
4.1. Szkolenia odbędą się w dniach: 15-19 września 2025 r.
4.2. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2025 r., z uwzględnieniem terminów pośrednich o których mowa w rozdziale III, pkt 2 OPZ. (dotyczy Części 4).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa 4 szt. łodzi motorowych do ratownictwa wodnego wraz z silnikiem zaburtowym, specjalistycznym wyposażeniem, dostawa 2 szt. skuterów wodnych.
- Organizacja obozów zimowych dla Studentów AWF Katowice - 2 części zamówienia
- ZAKUP I DOSTAWA CHEMII BASENOWEJ NA OBIEKTY: BASEN BUROWIEC,BASEN BRYNÓW ORAZ BASEN ZADOLE
- Dostawa aparatów telefonii komórkowej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)"
- Certyfikowane szkolenie z zakresu badań nieniszczących materiałów i wyrobów inżynierskich, z uwzględnieniem spoin i spawów
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania, zasilania awaryjnego oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach"
- Certyfikowane szkolenie z zakresu badań nieniszczących materiałów i wyrobów inżynierskich, z uwzględnieniem spoin i spawów
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta w Piechowicach i jednostkach podległych"
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa edukacyjna, badawcza oraz analityczno-planistyczna, w zakresie priorytetowych kierunków rozwoju gospodarki wodnej na obszarach wiejskich woj. warmińsko-mazurskiego.
- Przeprowadzenie kursów na prawo jazdy kat. B wraz z egzaminami w ramach projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych szkół prowadzących kształcenie zawodowe w MOF Biała Podlaska
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





