eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu K-K w sezonie zimowym 22÷23, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy K-K

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu K-K w sezonie zimowym 22÷23, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy K-K

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu K-K w sezonie zimowym 22÷23, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy K-K

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68b125ef-3f10-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456403

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013780/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego, w tym na terenie Gmin: Kędzierzyn-Koźle, Cisek, Pawłowiczki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368546/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.262.59.2022.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 272051,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w sezonie zimowym 2022÷2023, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy: Kędzierzyn-Koźle
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach)
na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego z zachowaniem standardu V oraz chodników i ścieżek rowerowych
w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu w sezonie zimowym 2022÷2023.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• zimowe utrzymanie dróg powiatowych pozamiejskich poprzez odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu środków sprzętowo-transportowych
• zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie
3. Zamówienie podzielono na trzy części:
1) CZĘŚĆ NR 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pawłowiczki w sezonie zimowym 2022÷2023;
2) CZĘŚĆ NR 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Cisek w sezonie zimowym 2022÷2023.
3) CZĘŚĆ NR 3: Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich
na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w sezonie zimowym 2022÷2023.
4. Opis części zamówienia:
CZĘŚĆ NR 1 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pawłowiczki w sezonie zimowym 2022÷2023
1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach)
na terenie Gminy Pawłowiczki z zachowaniem standardu V.
2) Zamówienie obejmuje: zimowe utrzymanie dróg powiatowych poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo transportowych:
• nośnik samochodowy z napędem na minimum dwie osie, o ładowności powyżej 8 ton, dostosowany
do montażu piaskarko–solarki i pługa ciężkiego – 3 szt.;
• piaskarko-solarka o pojemności co najmniej 3 m3 – 3 szt.;
• pług ciężki – 3 szt. (pługi odśnieżne powinny mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym);
• ładowarka (do odśnieżania) – 2 szt.;
• ładowarka (do załadunku) – 1 szt.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w/w jednostek sprzętowych sprawnych technicznie.
3) Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem (odśnieżaniem) wynosi – 68,8 km; długość odcinków do posypywania – 25,1 km.
Odcinki do posypywania: skrzyżowania, łuki, przejazdy kolejowe, odcinki wzdłuż przystanków autobusowych i przed przejściami dla pieszych, odcinki dróg o znacznych spadkach podłużnych, obiekty mostowe.
Szczegółowa lokalizacja odcinków dróg powiatowych objętych odśnieżaniem i usuwaniem gołoledzi została podana w Wykazie dróg powiatowych pozamiejskich objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023 Gmina Pawłowiczki.
4) Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres usług określają:
• wykazy dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem;
• standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych;
• „specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” (STWiOR);
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
5) Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
• zapewnienie, zakupienie, składowanie, dysponowanie i stosowanie materiałów chemicznych koniecznych do zwalczania śliskości zimowej i uszorstniania jezdni, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960);
• przygotowywanie mieszanki piaskowo – solnej min. 20%;
• załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg;
• zabezpieczenie „dyżurnego” do dysponowania sprzętem, podawania informacji o stanie dróg do ośrodka dyspozycyjnego akcji zimowej (Jednostka organizacyjna);
• prowadzenie dokumentacji technicznej zimowego utrzymania dróg (dokumentacja przebiegu zimowego utrzymania dróg, załączniki do faktur);
• zapewnienie stałej łączności telefonicznej z „dyżurnymi”, kierowcami, operatorami sprzętu przy użyciu telefonów komórkowych i stacjonarnych;
• uzgodnienie oznakowania pojazdów;
• wykonanie i stosowanie oznakowania w trakcie prowadzenia usługi;
• załadunek i wywóz śniegu z poboczy dróg w wyznaczone miejsce;
• uczestniczenie Wykonawcy wraz z przedstawicielem Jednostki organizacyjnej w kontroli stanu zimowego utrzymania jezdni, na każde żądanie Jednostki organizacyjnej.
6) Jednostka organizacyjna wymaga aby sprzęt Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana był zaopatrzony w lokalizatory GPS, celem kontroli pracy sprzętu.
7) Jednostka organizacyjna wymaga, aby zimowe utrzymanie dróg wykonywane było w całości przez jednostki (piaskarko-solarka, pług, ładowarka do odśnieżania) wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami, umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych.
8) Wykonawca gwarantuje sprawność i serwis sprzętu GPS/GPRS przez cały okres trwania umowy. Wymagane jest zapewnienie efektywnej reakcji serwisowej w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii Jednostce organizacyjnej.
9) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Jednostce organizacyjnej dostęp/podgląd w formie elektronicznej np. przez stronę www do danych telemetrycznych pokazujących ruch pojazdów w czasie rzeczywistym oraz dostęp do historii danych przez okres min. 3 miesięcy od dnia zakończenia świadczenia usługi.
10) Zakres przesyłania danych musi obejmować w szczególności następujące informacji:
- rzeczywiste położenie pojazdów z okresowym odczytem nie dłuższym niż co 60 sek. na podstawie systemu GPS,
- prędkość pojazdów,
- droga przebyta przez pojazdy [km],
- czas pracy pojazdów.
11) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Jednostce organizacyjnej awarii odbiornika GPS telefonicznie a następnie potwierdzenie tego faktu na piśmie lub faksem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 145515,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w sezonie zimowym 2022÷2023, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy: Kędzierzyn-Koźle
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach)
na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego z zachowaniem standardu V oraz chodników i ścieżek rowerowych
w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu w sezonie zimowym 2022÷2023.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• zimowe utrzymanie dróg powiatowych pozamiejskich poprzez odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu środków sprzętowo-transportowych
• zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie
3. Zamówienie podzielono na trzy części:
1) CZĘŚĆ NR 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pawłowiczki w sezonie zimowym 2022÷2023;
2) CZĘŚĆ NR 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Cisek w sezonie zimowym 2022÷2023.
3) CZĘŚĆ NR 3: Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich
na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w sezonie zimowym 2022÷2023.
4. Opis części zamówienia:
CZĘŚĆ NR 2 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Cisek w sezonie zimowym 2022÷2023
1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach)
na terenie Gminy Cisek z zachowaniem standardu V.
2) Zamówienie obejmuje: zimowe utrzymanie dróg powiatowych poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo transportowych:
• nośnik samochodowy z napędem na minimum dwie osie, o ładowności powyżej 6 ton, dostosowany do montażu piaskarko–solarki i pługu średniego – 2 szt.;
• pług średni – 2 szt. (pługi odśnieżne powinny mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym);
• ładowarka (do odśnieżania) – 1 szt.;
• ładowarka (do załadunku) – 1 szt.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w/w jednostek sprzętowych sprawnych technicznie.
3) Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem (odśnieżaniem) wynosi – 34,3 km; długość odcinków
do posypywania – 10,1 km.
Odcinki do posypywania: skrzyżowania, łuki, przejazdy kolejowe, odcinki wzdłuż przystanków autobusowych i przed przejściami dla pieszych, odcinki dróg o znacznych spadkach podłużnych, obiekty mostowe.
Szczegółowa lokalizacja odcinków dróg powiatowych objętych odśnieżaniem i usuwaniem gołoledzi została podana w Wykazie dróg powiatowych pozamiejskich objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023 Gmina Cisek.
4) Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres usług określają:
• wykazy dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem;
• standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych;
• „specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” (STWiOR);
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
5) Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
• zapewnienie, zakupienie, składowanie, dysponowanie i stosowanie materiałów chemicznych koniecznych do zwalczania śliskości zimowej i uszorstniania jezdni, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960);
• przygotowywanie mieszanki piaskowo – solnej min. 20%;
• załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg;
• zabezpieczenie „dyżurnego” do dysponowania sprzętem, podawania informacji o stanie dróg do ośrodka dyspozycyjnego akcji zimowej (Jednostka organizacyjna);
• prowadzenie dokumentacji technicznej zimowego utrzymania dróg (dokumentacja przebiegu zimowego utrzymania dróg, załączniki do faktur);
• zapewnienie stałej łączności telefonicznej z „dyżurnymi”, kierowcami, operatorami sprzętu przy użyciu telefonów komórkowych i stacjonarnych;
• uzgodnienie oznakowania pojazdów;
• wykonanie i stosowanie oznakowania w trakcie prowadzenia usługi;
• załadunek i wywóz śniegu z poboczy dróg w wyznaczone miejsce;
• uczestniczenie Wykonawcy wraz z przedstawicielem Jednostki organizacyjnej w kontroli stanu zimowego utrzymania jezdni, na każde żądanie Jednostki organizacyjnej.
6) Jednostka organizacyjna wymaga aby sprzęt Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana był zaopatrzony
w lokalizatory GPS, celem kontroli pracy sprzętu.
7) Jednostka organizacyjna wymaga, aby zimowe utrzymanie dróg wykonywane było w całości przez jednostki (piaskarko-solarka, pług, ładowarka do odśnieżania) wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami, umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych.
8) Wykonawca gwarantuje sprawność i serwis sprzętu GPS/GPRS przez cały okres trwania umowy. Wymagane jest zapewnienie efektywnej reakcji serwisowej w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii Jednostce organizacyjnej.
9) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Jednostce organizacyjnej dostęp/podgląd w formie elektronicznej np. przez stronę www do danych telemetrycznych pokazujących ruch pojazdów w czasie rzeczywistym oraz dostęp do historii danych przez okres min. 3 miesięcy od dnia zakończenia świadczenia usługi.
10) Zakres przesyłania danych musi obejmować w szczególności następujące informacji:
- rzeczywiste położenie pojazdów z okresowym odczytem nie dłuższym niż co 60 sek. na podstawie systemu GPS,
- prędkość pojazdów,
- droga przebyta przez pojazdy [km],
- czas pracy pojazdów.
11) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Jednostce organizacyjnej awarii odbiornika GPS telefonicznie a następnie potwierdzenie tego faktu na piśmie lub faksem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 81484,97 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w sezonie zimowym 2022÷2023, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy: Kędzierzyn-Koźle.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach) na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego z zachowaniem standardu V oraz chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu w sezonie zimowym 2022÷2023.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• zimowe utrzymanie dróg powiatowych pozamiejskich poprzez odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu środków sprzętowo-transportowych
• zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie.
3. Zamówienie podzielono na trzy części:
1) CZĘŚĆ NR 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pawłowiczki w sezonie zimowym 2022÷2023;
2) CZĘŚĆ NR 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Cisek w sezonie zimowym 2022÷2023.
3) CZĘŚĆ NR 3: Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich
na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w sezonie zimowym 2022÷2023.
4. Opis części zamówienia:
CZĘŚĆ NR 3 - Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w sezonie zimowym 2022÷2023
1) Zamówienie obejmuje: zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie.
UWAGA!
Ścieżka rowerowa znajdująca się w pozycji nr 13 w „Wykazie ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich w Kędzierzynie – Koźlu objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023” znajduje się na terenie Gminy Bierawa.
2) Powierzchnia miejsc objętych zimowym utrzymaniem wynosi – 55 806,76 m².
3) Szczegółowa lokalizacja miejsc objętych odśnieżaniem i usuwaniem gołoledzi została podana w „Wykazie chodników w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie - Koźlu objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023” oraz „Wykazie ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich w Kędzierzynie – Koźlu objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023”.
4) Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres usług określają:
• wykaz chodników w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu objętych zimowym utrzymaniem;
• wykaz ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla objętych zimowym utrzymaniem;
• zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi;
• „specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót” (STWiOR);
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
5) Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
• zapewnienie, zakupienie, składowanie, dysponowanie i stosowanie materiałów chemicznych koniecznych
do zwalczania śliskości zimowej i uszorstniania chodników oraz ścieżek rowerowych, zgodnych
z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogąbyć używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960);
• przygotowywanie mieszanki piaskowo – solnej 10%;
• załadunek materiałów do zimowego utrzymania chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu;
• zabezpieczenie „dyżurnego” do łączności z Jednostką organizacyjną;
• prowadzenie dokumentacji technicznej zimowego utrzymania;
• wykonanie i stosowanie oznakowania w trakcie prowadzenia usług;
• oczyszczenie z zanieczyszczeń i pozamiatanie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego
w Kędzierzynie – Koźlu podanych w Wykazach oraz wywóz zgromadzonego urobku na wysypisko po zakończeniu sezonu zimowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 45051,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 904836,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 988896,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 904836,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAN-TRANS SANDRA RUZIK-ANDREJCZUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360968079

7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14

7.3.4) Miejscowość: Polska Cerekiew

7.3.5) Kod pocztowy: 47-260

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 904836,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238183,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268759,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238183,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MAREK DAPA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160331075

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 1

7.3.4) Miejscowość: Pawłowiczki

7.3.5) Kod pocztowy: 47-280

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238183,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83710,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83710,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83710,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J.P.S. Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382625758

7.3.3) Ulica: ul. Portowa 9b

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-205

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83710,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.