eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudy › Remont drogi leśnej Myśliwskiej (dojazd do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy) oraz drogi leśnej Barachowskiej (Etap I)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi leśnej Myśliwskiej (dojazd do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy) oraz drogi leśnej Barachowskiej (Etap I)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rogera 1

1.5.2.) Miejscowość: Rudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-430

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rudy@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudy-raciborskie.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-rudy-raciborskie/zamowienia-publiczne2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi leśnej Myśliwskiej (dojazd do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy) oraz drogi leśnej Barachowskiej (Etap I)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4478e145-4492-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00206441/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi leśnej Myśliwskiej (dojazd do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy) oraz drogi leśnej Barachowskiej (Etap I)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378554/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3699777,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi leśnej Myśliwskiej (dojazd do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy)

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań częściowych, przy czym jednak, nie może on składać oferty na to samo zadanie częściowe jednocześnie jako konsorcjant i jako Wykonawca samodzielny albo konsorcjant w kilku różnych konsorcjach. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji Zamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone z udziałem tego Wykonawcy/konsorcjanta w danym zadaniu częściowym.
Oferta złożona na dane zadanie częściowe musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tego zadania.

Szczegółowy opis robót budowlanych dla każdego z zadań częściowych zawarty jest w:
1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR)
(załącznik nr 10 do SWZ)
2. Projekcie budowlanym (załącznik nr 11 do SWZ)
3. Przedmiarach robót (załącznik nr 12 do SWZ)

Wykonawca zobowiązany będzie używać do realizacji zamówienia dostarczone przez siebie materiały (min. kruszywo) wyłącznie o parametrach technicznych i jakościowych zgodnych z projektem i dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi. Wykonawca ma obowiązek posiadania dokumentów potwierdzających pozwolenie na zastosowanie używanych materiałów i urządzeń w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości itp.). Przedstawiciele Zamawiającego mają prawo do wglądu w materiały budowlane, które zostaną użyte do zabudowy na każdym etapie prowadzonych robót, a także prawo do żądania w dowolnym momencie przedstawienia stosownych dokumentów przez Wykonawcę.

5.11 Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 3 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane. W przypadku braku wskazania okresu udzielonej gwarancji w formularzu oferty Zamawiający uzna, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 3 lat. W przypadku wskazania okresu gwarancji poniżej 3 lat Zamawiający odrzuci ofertę jako nie zgodną z SWZ.

Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (jeśli już są znane). Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę i dalszych Podwykonawców wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

Zgodnie art. 95 ust 1. PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy w wymiarze adekwatnym do powierzonych zadań wszystkich pracowników fizycznych realizujących czynności z zakresu robót budowlanych oraz ochrony, operatorów sprzętu i kierowców (prowadzących maszyny i pojazdy wykorzystywane przy realizacji zamówienia), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 719639,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi leśnej Barachowskiej
(Etap I)”.

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań częściowych, przy czym jednak, nie może on składać oferty na to samo zadanie częściowe jednocześnie jako konsorcjant i jako Wykonawca samodzielny albo konsorcjant w kilku różnych konsorcjach. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji Zamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone z udziałem tego Wykonawcy/konsorcjanta w danym zadaniu częściowym.
Oferta złożona na dane zadanie częściowe musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tego zadania.

Szczegółowy opis robót budowlanych dla każdego z zadań częściowych zawarty jest w:
1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR)
(załącznik nr 10 do SWZ)
2. Projekcie budowlanym (załącznik nr 11 do SWZ)
3. Przedmiarach robót (załącznik nr 12 do SWZ)


Wykonawca zobowiązany będzie używać do realizacji zamówienia dostarczone przez siebie materiały (min. kruszywo) wyłącznie o parametrach technicznych i jakościowych zgodnych z projektem i dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi. Wykonawca ma obowiązek posiadania dokumentów potwierdzających pozwolenie na zastosowanie używanych materiałów i urządzeń w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości itp.). Przedstawiciele Zamawiającego mają prawo do wglądu w materiały budowlane, które zostaną użyte do zabudowy na każdym etapie prowadzonych robót, a także prawo do żądania w dowolnym momencie przedstawienia stosownych dokumentów przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 3 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane. W przypadku braku wskazania okresu udzielonej gwarancji w formularzu oferty Zamawiający uzna, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 3 lat. W przypadku wskazania okresu gwarancji poniżej 3 lat Zamawiający odrzuci ofertę jako nie zgodną z SWZ.

Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (jeśli już są znane). Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę i dalszych Podwykonawców wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

Zgodnie art. 95 ust 1. PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy w wymiarze adekwatnym do powierzonych zadań wszystkich pracowników fizycznych realizujących czynności z zakresu robót budowlanych oraz ochrony, operatorów sprzętu i kierowców (prowadzących maszyny i pojazdy wykorzystywane przy realizacji zamówienia), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2980138,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685249,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1180800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 685249,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 685249,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2861489,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3394800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2861489,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391005245

7.3.3) Ulica: Adamczyka 12

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2861489,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

zad 1
wartość umowy brutto 685249,11 zł
wartość umowy netto 557113,10 zł
zad 2
wartość umowy brutto 2 861 489,21 zł
wartość umowy netto 2 326 413,99 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.