eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawDostawa 100 kpl. ubrań specjalnych strażaka - 4częściowych z podziałem na części.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 100 kpl. ubrań specjalnych strażaka - 4częściowych z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110200219

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 576 25 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_krasnystaw@lubelskie.straz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: straz.krasnystaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 100 kpl. ubrań specjalnych strażaka - 4częściowych z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7453cb2b-2145-47f2-99e9-454cd32d0750

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00372133/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa 100 kpl. ubrań specjalnych strażaka - 4częściowych z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373819

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PKT.2370.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 386954 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 333000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 50 kompletów Ubrań specjalnych strażaka – 4częściowych - składających się z: spodni ciężkich, kurtki ciężkiej, spodni lekkich i kurtki lekkiej spełniających wymagania OPZ KG PSP z 09.04.2019 r. Przedmiot zamówienia, obejmujący każdą z części, ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, a także musi spełniać minimalne wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone w Załączniku nr 1 do SWZ. Rok produkcji ubrań - nie wcześniej niż 2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa

4.5.5.) Wartość części: 193477,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 50 kompletów Ubrań specjalnych strażaka – 4częściowych - składających się z: spodni ciężkich, kurtki ciężkiej,
spodni lekkich i kurtki lekkiej spełniających wymagania OPZ KG PSP z 09.04.2019 r. Przedmiot zamówienia, obejmujący
każdą z części, ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, a
także musi spełniać minimalne wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone w Załączniku nr 1 do SWZ. Rok
produkcji ubrań - nie wcześniej niż 2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa

4.5.5.) Wartość części: 193477,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204795,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348899,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204795,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MILENA BIS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-323-58-49

7.3.3) Ulica: Cmentarna 6

7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-025

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204795,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-24

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204795,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348899,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204795,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MILENA BIS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-323-58-49

7.3.3) Ulica: Cmentarna 6

7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-025

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204795,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.