eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozprza › Zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu budowlanego na rok 2023.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu budowlanego na rok 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590318937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Rozprza

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-340

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446158093

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkg.rozprza@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.rozprza.pl/631/159/przetargi-zakladu-gospodarki-komunalnej-w-rozprzy.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi komunalne i wod-kan

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu budowlanego na rok 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea61013f-6bbd-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020830/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa paliwa do pojazdów ZGKG

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, poczty elektronicznej zgkg.rozprza@gmail.com, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal, Adres skrytki ePUAP:. Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy w Rozprzy (/ZGKGRozprza/SkrytkaESP)
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl

2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wszelkie informacje dotyczące podjętych przez zamawiającego czynności w postępowaniu są umieszczane na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w instrukcji użytkowania systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dostępnej pod adresem https://www.uzp.gov.pl/ezamowienia2/miniportal oraz regulaminie ePUAP,
5. Korespondencja w postępowaniu i realizacja umowy prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w języku obcym winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
9. Komunikacja pomiędzy zamawiającym, a wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: Formularz do komunikacji dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
10. Wykonawca nie szyfruje korespondencji przesyłanej za pomocą Formularza do komunikacji.
11. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym sprawy, tj. ZGKG/1538 /2022 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomogą poczty elektronicznej na adres email zgkg.rozprza@gmail.com (z wyłączeniem składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy w Rozprzy, z siedzibą 97-340 Rozprza, ul. Sportowa 7, tel. 44
6158093, adres e-mail: zgkg.rozprza@gmail.com
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
związanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres naszej siedziby lub poprzez e-mail:
iod_zgkg@rozprza.pl
3) Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego i jego archiwizacji,
4) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest niezbędność wypełnienia przez
Administratora obowiązku prawnego, a podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z
ustawą z 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Pzp) (Dz.U.2019.2019),
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Urząd Zamówień
Publicznych prowadzący miniPortal do komunikacji elektronicznej działający pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl,
6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres
niezbędny do realizacji celów przetwarzania - zgodnie z art. 78 Pzp, zamawiający przechowuje protokół
postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia.Okres przechowywania liczony jest od dnia 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy,
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00272194/01 z dnia 2021-11-17
2021-11-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
8) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu, z wyjątkami
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00260800/01 z dnia 2021-11-08
2021-11-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
zastrzeżonymi przepisami prawa, następujące uprawnienia: • na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych jej dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu postępowań oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; • prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez Administratora.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : 9) nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych oraz nie przysługuje prawo do przenoszenia
danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
10) nie przysługuje Pani/Panu na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c,
11) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą przetwarzane w
celu profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGKG / 1538 / 2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu drogowego 2023 roku:
• Benzyny bezołowiowej Pb 95 – szacunkowa ilość 4 000 litrów,
• Oleju napędowego - szacunkowa ilość 70 000 litrów
• Benzyna bezołowiowa Pb 98 - szacunkowa ilość 1 000 litrów
Wyżej określone zamówienia są szacunkowe i mogą ulec zmianom w zakresie +-20% - w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięć ilościowych pomiędzy powyższymi rodzajami paliw, jednak suma cen wszystkich dostarczanych paliw nie może przekroczyć ceny oferty.
2.Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać:
2.1. wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r.
w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 16.12.2008r. nr 221 poz. 1441
z późn. zm.)
2.2. wymogi jakościowe aktualnych edycji Polskich Norm - EN dla Benzyny bezołowiowej Pb 95
i dla oleju napędowego,
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
3.1. tankowanie paliw stanowiących przedmiot zamówienia nastąpi bezpośrednio do zbiorników samochodowych oraz sprzętu i odbywać się będzie sukcesywnie – w zależności od potrzeb w stacjach paliwowych Wykonawcy zlokalizowanych w granicach administracyjnych powiatu piotrkowskiego – w promieniu 3 km od Bazy Zakładu Gospodarki Komunalnej Gminy w Rozprzy w powiecie piotrkowskim. Dopuszczamy możliwość tankowania za pomocą kart paliwowych.


3.2 wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz listę upoważnionych pracowników Zamawiającego do tankowania paliwa na stacjach wykonawcy wyłonionego podczas przetargu Zamawiający przekaże Wykonawcy przed podpisaniem umowy.
3.3. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić świadectwa jakości paliw,
4. Sposób rozliczeń zrealizowanych dostaw:
Rozliczenie zakupionego paliwa nastąpi w okresach co 2 tygodnie fakturami VAT wystawionymi przez Wykonawcę na podstawie zestawienia wszystkich transakcji. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 15 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a Warunek zamawiający uzna za spełniony przypadku, gdy wykonawca przedłoży: aktualną koncesję wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zezwalającą na dystrybucje i obrót paliwami stanowiącymi przedmiot zamówienia.

Ocena spełnienia przez wykonawców warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą oświadczeniach lub dokumentach na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zamawiający uzna za spełniony przypadku, gdy wykonawca wskaże stację paliw w odległości nie większej niż 3 km od siedziby ZGKG ul. Sportowa 7 97-340 Rozprza

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: : 1. Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę wraz z ofertą:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem do SWZ,
2) informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) stanowią wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym
mowa w pkt 1 ppkt 1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenie potwierdza brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu,2) wykaz stacji paliw w promieniu 3 km od siedziby
ZGKG.
4) wykaz stacji paliw w promieniu 3 km od siedziby ZGKG.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zasady składania oferty przez WYKONAWCÓW WSPÓLNIE ubiegających się o udzielenie
zamówienia w tym SPÓŁKI CYWILNE:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna,
konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy;
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wskazują w
formularzu oferty dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i
zawarcia umowy w sprawę zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć to
pełnomocnictwo;
3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do których te zdolności są wymagane;
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani złożyć
oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, określające, które usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy (PKT 9 FORMULARZA OFERTY stanowiącego załącznik do SWZ);
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik do SWZ) składa każdy Wykonawca. Oświadczenie to będzie
potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
6) jeżeli oferta Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie zostanie wybrana,
Zamawiający zażąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy
regulującej współpracę tych wykonawców;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy
1.        Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy.
2.         Dopuszcza się wszelkie nieistotne zmiany, w tym:
a)        zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego) – zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
b)        wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
3.        Strony dopuszczają zmianę istotnych postanowień umowy w przypadku:
a)         zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b)        zaistnienie innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, a skutkująca brakiem możliwości wykonania umowy,
c)       wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wydarzenie lub okoliczność wyjątkową, nagłą, nieuchronną, o charakterze nadzwyczajnym, niezależną od stron, której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub zaradzić, mającą wpływ na realizację umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-05 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-05 08:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.