eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego - 2 trąbki, flet piccolo, instrumenty perkusyjne.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego – 2 trąbki, flet piccolo, instrumenty perkusyjne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokolska 2

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-084

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 351 1719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia-slaska.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia-slaska.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego – 2 trąbki, flet piccolo, instrumenty perkusyjne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa17e763-6a4e-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011910/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https:/www.platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_slaska

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_slaska.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest posiadać konto na Platformie zakupowej. Rejestracja i utrzymanie konta oraz korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie na www.platformazakupowa.pl.
Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty wynosi 150 MB.
Do złożenia oferty, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp oraz innych oświadczeń i dokumentów obowiązkowa jest forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Szczegółowe informacje o ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZENIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ znajdują się w Rozdziale 9 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 19 ust.1 uPzp Zamawiający określił obowiązki informacyjne w Rozdziale 23. SWZ: OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy i osobom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych w sprawie naruszenia przepisów RODO dotyczących:
a) prawa do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawa sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/ZP/AT/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 227000,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trąbki Schagerl model Berlin Heavy Conical lub równoważne, 2 sztuki posiadająca niżej opisane parametry:
• strój B
• popychacz dźwigniowy dla 1 i 3 krąglika
• instrument mistrzowski ręcznie wykonywany
• wentyle obrotowe (system niemiecki)
• menzura: ML/heavy
• średnica czary głosowej: 132 mm
• czara głosowa: złoty mosiądz
• rurka ustnikowa : złoty mosiądz
• grubość blachy: 0,45 mm
• wykończenie posrebrzane
• futerał Schagerl lub równoważny

Jeżeli w opisie przedmiotu Zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, czy też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części, należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 101 ust. 4 uPzp).

4.2.5.) Wartość części: 38000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37312100-9 - Trąbki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:
a) ceny (C) - 40%
b) jakości (J) - 60%

Zasady przyznawania punktów:

a) Punktacja za zaproponowaną cenę (C):
C = (min. cena zaproponowana w ofertach / cena badanej oferty)* 100 pkt

Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych. Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej.

b) Punktacja za „jakość” (J) obejmuje następujące elementy:

i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej.
Do 10 centów 20 pkt
Od 10 do 25 centów 10 pkt
Powyżej 25 centów 0 pkt
Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25

ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.
wyrównany 40 pkt
średnio wyrównany 20 pkt
niewyrównany 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.

iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem.
ciepła 0 - 4 pkt
czysta 0 - 4 pkt
głęboka 0 - 4 pkt
jasna 0 - 4 pkt
nośna 0 - 4 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.

iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.
Maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt
średnia precyzja mechaniki 10 pkt
brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.

Ocena za jakość dokonywana w pełnych punktach.
Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv

Ocena końcowa oferty zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%
gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty
C - wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem w pkt a)
J - wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem w pkt b)
Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Flet piccolo klasy profesjonalnej z dolną klapą C – 1 sztuka – o następujących parametrach:
• strój A-444Hz,
• ręcznie kute srebrne klapy,
• wybór ręcznie robionych główek wykonanych z różnych rodzajów drewna oraz o różnym kształcie, minimum 5 główek do wyboru
• mechanizm ze srebra próby 925,
• korpus z drzewa Grenadilla, minimum 2 korpusy do wyboru
Wymagamy oświadczenia producenta odnośnie sezonowania drewna minimum 14 lat.

Jeżeli w opisie przedmiotu Zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, czy też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części, należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 101 ust. 4 uPzp).

4.2.5.) Wartość części: 39000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37314320-1 - Flety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:
a) ceny (C) - 40%
b) jakości (J) - 60%

Zasady przyznawania punktów:

a) Punktacja za zaproponowaną cenę (C):
C = (min. cena zaproponowana w ofertach / cena badanej oferty)* 100 pkt

Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych. Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej.

b) Punktacja za „jakość” (J) obejmuje następujące elementy:

i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej.
Do 10 centów 20 pkt
Od 10 do 25 centów 10 pkt
Powyżej 25 centów 0 pkt
Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25

ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.
wyrównany 40 pkt
średnio wyrównany 20 pkt
niewyrównany 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 20.

iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem.
ciepła 0 - 4 pkt
czysta 0 - 4 pkt
głęboka 0 - 4 pkt
jasna 0 - 4 pkt
nośna 0 - 4 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.

iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.
Maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt
średnia precyzja mechaniki 10 pkt
brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.

Ocena za jakość dokonywana w pełnych punktach.
Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv

Ocena końcowa oferty zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%
gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty
C - wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem w pkt a)
J - wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem w pkt b)
Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zestaw tom-tomów koncertowych Pearl Philharmonic lub równoważnych o następujących parametrach.
• rozmiary 6" x 8", 8" x 8", 10" x 10", 10" x 12", 11" x 13", 12" x 14", 14" x 15", 14" x 16"
• 6-warstwowe korpusy z mahoniu afrykańskiego z pierścieniami wzmacniającymi z klonu
• wykończone lakierem Matte Walnut lub równoważnym,
• 2,3 mm Super Hoop II lub równoważny
• tomy dwumembranowe wyposażone w Remo Renaissance Ambassador i Renaissance Diplomat lub równoważne.
• system mocowania OptiMount liub równoważny.
• w komplecie ze statywami, pokrowcami oraz skrzynią hardcase porducenta.

2. Statyw do krotali, skala 2 oktawy F6-F8 Paiste lub równoważny – 1 sztuka

3. Zestaw 5 częściowy ze statywem Tempelblock Gewa lub równoważny
• 5 bloków w różnych strojach
• materiał – drewno naturalne
• w komplecie pałki i statyw

4. Frusta Peitsche Kolberg lub równoważne z uchwytami skórzanymi
• długość 40 cm
• materiał: solidna, powlekana żywicą sklejka brzozowa

5. Triangle Sabian 4” 7” 10” seria HH B8 lub równoważny
• materiał – brąz
• centralnie młotkowany

6. Stojak kombi na 5 trójkątów, klasyczny Kolberg lub równoważny
Stojak łączony na 5 trójkątów w zawieszeniu klasycznym (kąt otwarty trójkąta skierowany w bok)
• model 2110K lub równoważny
• kombinowana podstawa stojaka, składana 134
• włóż rurkę 166
• 2 x pierścień regulacyjny 160
• rura poprzeczna 226
• 5 x kwadratowy pierścień nastawczy w kształcie litery U z otworem poprzecznym 115U
• 5 x uchwyt trójkątny 242
• wszystkie elementy stojaka kombinowanego wykonane są z wysokiej jakości stali i chromowane na wysoki połysk.

7. Stojak kombi na 1 trójkąt, uniwersalny Kolberg lub równoważny
• kombinowana podstawa stojaka, składana 136
• włóż rurkę 166
• 2 x pierścień regulacyjny 160
• uchwyt podstawowy 240
• trójkątny uchwyt na palec 247 ze skórzaną osłoną (do zawieszania trójkąta na uchwycie podstawowym lub do gry z ręki)
• wszystkie elementy stojaka kombinowanego wykonane są z wysokiej jakości stali i chromowane na wysoki połysk

8. Statyw koncertowy pod werbel - Pearl S1030L lub równoważny
• podwójne nogi zakończone gumą
• kompatybilny z werbli od 10" - 16"
• Air Suspension Rubber Tips dla lepszego rezonansu
• Butterfly Nut ułatwiające regulację koszyka

9. Statyw koncertowy pod werbel - Pearl S1030
• regulacja kątów GyroLock
• Air Suspension izolacja kosza werblowego
• wielopłaszczyznowa regulacja
• wysuwane kolce stabilizacyjne
• antypoślizgowe gumy na podwójnych nogach
• regulowany kosz werblowy
• kompatybilny z werblami od 10" - 16"
• zakres wysokości 47 cm – 66 cm

Jeżeli w opisie przedmiotu Zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, czy też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części, należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 101 ust. 4 uPzp).

4.2.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

37321500-9 - Akcesoria do instrumentów perkusyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:
a) ceny (C) - 40%
b) jakości (J) - 60%

Zasady przyznawania punktów:

a) Punktacja za zaproponowaną cenę (C):
C = (min. cena zaproponowana w ofertach / cena badanej oferty)* 100 pkt

Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych. Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej.

b) Punktacja za „jakość” (J) obejmuje następujące elementy:

i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej.
Do 10 centów 20 pkt
Od 10 do 25 centów 10 pkt
Powyżej 25 centów 0 pkt
Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25

ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.
wyrównany 40 pkt
średnio wyrównany 20 pkt
niewyrównany 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 20.

iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem.
ciepła 0 - 4 pkt
czysta 0 - 4 pkt
głęboka 0 - 4 pkt
jasna 0 - 4 pkt
nośna 0 - 4 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.

iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.
Maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt
średnia precyzja mechaniki 10 pkt
brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.

Ocena za jakość dokonywana w pełnych punktach.
Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv

Ocena końcowa oferty zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%
gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty
C - wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem w pkt a)
J - wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem w pkt b)
Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla 2 części zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia certyfikatu lub oświadczenia Wykonawcy, że korpus wykonano z drzewa Grenadilla sezonowanego co najmniej 14 lat

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 uPzp, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału lub uwierzytelnionej kopii pełnomocnictwa.

Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamwienia składa oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy pod warunkiem, że ich wprowadzenie nie spowoduje konieczności zmiany treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz jest zgodne z art. 455 uPzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-01 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia-slaska

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-01 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.