eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milejów-Osada › Kompleksowa obsługa gastronomiczna dożywianie dzieci i młodzieży oraz w przypadku doraźnych potrzeb zapewnienie gorącego posiłku dla osób dorosłych w zakresie zadań własnych gminy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa gastronomiczna dożywianie dzieci i młodzieży oraz w przypadku doraźnych potrzeb zapewnienie gorącego posiłku dla osób dorosłych w zakresie zadań własnych gminy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzancka 13a

1.5.2.) Miejscowość: Milejów-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-020

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814787610

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://milejow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa gastronomiczna dożywianie dzieci i młodzieży oraz w przypadku doraźnych potrzeb zapewnienie gorącego posiłku dla osób dorosłych w zakresie zadań własnych gminy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fbe2adf-189e-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038795/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowa obsługa gastronomiczna dożywianie dzieci i młodzieży oraz w przypadku doraźnych potrzeb zapewnienie gorącego posiłku dla osób dorosłych w zakresie zadań własnych gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300552/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 399919,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa gastronomiczna dożywianie dzieci i młodzieży oraz w przypadku doraźnych potrzeb zapewnienie gorącego posiłku dla osób dorosłych w zakresie zadań własnych gminy.
4.2. Przez kompleksową obsługę gastronomiczną rozumie się – usługę przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wg ustalonego harmonogramu oraz jadłospisu przygotowanego przez Wykonawcę .
4.3. Szacowana liczba posiłków łącznie 124 384 szt. Rzeczywista ilość posiłków wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania zamawiającego i może ulec zmianie w zależności od ilości osób objętych usługą, przy czym wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość posiłków wynosi: 85575
4.4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia oraz jednostki organizacyjne Gminy Milejów objęte usługą:
a) przygotowanie i gotowanie posiłków - Zespół Kuchenny Przedszkola Publicznego w Milejowie
b) dostarczanie posiłków - Przedszkole Publiczne w Milejowie
Szkoła Podstawowa w Milejowie (2km)
Szkoła Podstawowa w Jaszczowie (3km)
Szkoła Podstawowa w Białce (9km)
Szkoła Podstawowa w Łysołajach (4km)
Żłobek Bajkowa Przystań w Jaszczowie (3km)

4.5. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków dla dzieci i młodzieży oraz w przypadku doraźnych potrzeb zapewnienie gorącego posiłku dla osób dorosłych w zakresie zadań własnych gminy w roku 2022/2023.
4.6. Warunkiem świadczenia usług gastronomicznych jest odpłatne korzystanie z pomieszczeń kuchennych wraz z elementami wyposażenia na zasadach określonych w umowie dzierżawy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ. Wykonawca będzie opłacał czynsz w wysokości 1200 zł netto miesięcznie.
4.7. Wykonawca ma obowiązek świadczenia usług objętych zamówieniem zgodnie z:
− ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021),
− rozporządzeniem z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r., nr 207, poz. 1502)
− ustawie z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. , poz. 2268 ze zm.),
− Księgi Jakości Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Żywności w Stołówce Przedszkola Samorządowego w Milejowie,
− stosownie do zaleceń i wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.
4.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ) stanowił on będzie załącznik do umowy.
4.12 Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej - po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. W celu odbycia wizji lokalnej Wykonawca składa wniosek do Zamawiającego (Załącznik Nr 9 do SWZ). Zamawiający wyznacza termin odbycia wizji lokalnej w terminie wskazanym we wniosku, a jeżeli nie jest to możliwe w innym wskazanym przez Zamawiającego terminie. Wizja lokalna odbędzie się w obecności przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539531,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571842,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539531,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Pełczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631177762

7.3.4) Miejscowość: Ostrówek 143

7.3.5) Kod pocztowy: 21-013

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539531,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy, w terminie od
1) przedszkole – od dnia podpisania umowy do 31.07.2023r.
2) szkoły – od dnia podpisania umowy do 30.06.2023r.
3) żłobek – od dnia podpisania umowy do 31.08.2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.