eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Inżynier Kontraktu dla zadania Scena Atelier przy Teatrze St.I.Witkiewicza w Zakopanem .



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inżynier Kontraktu dla zadania Scena Atelier przy Teatrze St.I.Witkiewicza w Zakopanem .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Stanisława Ignacego Witkiewicza

1.3.) Oddział zamawiającego: Teatr Witkacy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490006939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chramcówki 15

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 00 660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorotaj@witkacy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witkacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99ef1b07-3fe8-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inżynier Kontraktu dla zadania Scena Atelier przy Teatrze St.I.Witkiewicza w Zakopanem .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99ef1b07-3fe8-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00133706/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Inżynier Kontraktu dla zadania Scena Atelier przy Teatrze St.I.Witkiewicza w Zakopanem wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: Scena Atelier przy Teatrze St.I.Witkiewicza w Zakopanem dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego Na Lata 2014-2020, 6 Oś Priorytetowa Dziedzictwo Regionalne, Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.3. Rozwój instytucji kultury oraz udostępnianie dziedzictwa kulturowego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372138/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 270000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach inwestycji pn.: Inżynier Kontraktu dla zadania Scena Atelier przy Teatrze St.I.Witkiewicza w Zakopanem dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego Na Lata 2014-2020, 6 Oś Priorytetowa Dziedzictwo Regionalne, Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.3. Rozwój instytucji kultury oraz udostępnianie dziedzictwa kulturowego.
2. Przedmiot zamówienia, w szczególności obejmuje:
1) Inwentaryzację i weryfikację kompletności dokumentacji technicznej będącej w posiadaniu Zamawiającego oraz będącej w trakcie opracowania dla Inwestycji.
2) Analizy i weryfikacje zaproponowanych przez Projektanta rozwiązań projektowych (w tym dokumentacji technicznej, projektu budowlanego i wykonawczego), również pod kątem kosztów realizacji i kosztów eksploatacji Inwestycji.
3) Przygotowanie, opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji przetargowych oraz zgodnie z harmonogramem prac (planem postępowań o udzielenie zamówienia) Zamawiającego. Dokumentacja przetargowa winna zawierać m.in. Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz niezbędnymi załącznikami oraz projektami umów dla realizacji Inwestycji sporządzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) .
4) Przeprowadzenie postępowań przetargowych o udzielenie zamówienia dla Inwestycji w imieniu Zamawiającego, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, udzielanie wyjaśnień Wykonawcom, przygotowanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań (w tym protokół z postępowania, korespondencja z Wykonawcami), przekazanie Zamawiającemu pełnej i kompletnej dokumentacji z przeprowadzonych postępowań przetargowych na wybór Wykonawcy i doprowadzenie do podpisania umowy.
5) Przygotowanie, organizację i realizację Inwestycji, zarządzanie realizacją robót budowlanych, oraz pełnienie funkcji doradczo – konsultacyjnej w czasie od podpisania umowy do rozpoczęcia robót budowlanych a także w trakcie ich wykonywania.
6) Monitoring zgodności zastosowanych rozwiązań organizacyjnych, budowlanych i materiałowych z postanowieniami umowy zawartej z Wykonawcą Inwestycji.
7) Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji Inwestycji.
8) Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot.
9) Reprezentacja, wsparcie Zamawiającego i zastępstwo procesowe w występowaniu przed sądami powszechnymi w sprawach dotyczących zobowiązań umownych wszystkich uczestników Inwestycji. Powyższe obowiązki Wykonawca zobowiązany jest wykonywać do czasu prawomocnego zakończenia wszystkich ewentualnych postępowań sądowych.
10) Inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 9 do SWZ.
11) Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do monitorowania przebiegu realizacji i całkowitego rozliczenia (rzeczowego i finansowego) projektu pn. Scena Atelier przy Teatrze St.I.Witkiewicza w Zakopanem, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, procedurami wdrażania RPO WM na lata 2014-2020 oraz obowiązującymi zasadami rozliczania projektu.
12) Do obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie także w okresie trwałości projektu udzielanie wszelkich wyjaśnień i informacji, a w przypadku wezwania przez Zamawiającego, branie udziału w kontroli inwestycji.
3. Wymagania dotyczące zakresu obowiązków Wykonawcy zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik Nr 9 do SWZ.
4. Zgodnie z art. 310 pkt 1 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
6. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów:
Zadanie będące przedmiotem zamówienia zawiera element, których rozdzielenie nie jest możliwe ze względów organizacyjnych, ekonomicznych i technicznych.
Poprzez podział zamówienia na części koordynacja pracy poszczególnych inspektorów nadzoru znacznie utrudniłaby wykonywanie zadania, podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia.
Zamawiający działając racjonalnie, poprzez uzyskanie najlepszych efektów z poniesionych nakładów nie może dopuścić do rozdzielenia zamówienia z uwagi na fakt, że podział zamówienia na części mógłby pociągnąć za sobą negatywne skutki dla Zamawiającego.
Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty Wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

66171000-9 - Doradztwo finansowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397225,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SPDV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SAP - KONSTRUKCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363712469

7.3.3) Ulica: ul. Kamienna 2-4

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-001

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.