eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Remont drogi powiatowej nr 2596N ul. Krasickiego i drogi powiatowej nr 1320N ul. Sikorskiego w Górowie Iławeckim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 2596N ul. Krasickiego i drogi powiatowej nr 1320N ul. Sikorskiego w Górowie Iławeckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowa 56A

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 897642002

1.5.8.) Numer faksu: +48 897642002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpdabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdpdabrowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/8afc596f-e47e-49ad-9e44-8ca05aed8cf5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej nr 2596N ul. Krasickiego i drogi powiatowej nr 1320N ul. Sikorskiego w Górowie Iławeckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54472a15-1dfb-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010740/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Część 2 - Remont drogi powiatowej nr 2596N ul. Krasickiego i drogi powiatowej nr 1320N ul. Sikorskiego w Górowie Iławeckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316015/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DT.3430.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2616414,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz remont drogi powiatowej nr 2596N ul. Krasickiego i drogi powiatowej nr 1320N ul. Sikorskiego w Górowie Iławeckim o długości ok. 1,360 km zgodnie z warunkami przyjętymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.
W zakresie dokumentacji projektowej wymagane jest opracowanie i uzyskanie odpowiednich uzgodnień, zezwoleń i decyzji, w tym:
1. Inwentaryzacja stanu istniejącego.
2. Projekt koncepcji remontu drogi.
3. Projekt budowlany.
4. Projekty branżowe wykonawcze w podziale na etapy realizacyjne wg. projektu budowlanego.
5. Projekt stałej organizacji ruchu.
6. Projekt czasowej organizacji ruchu na etapie realizacji robót budowlanych.
7. Operaty wodnoprawne z prawomocną decyzją wodnoprawną / zgłoszenie (jeśli wymagane).
8. Decyzje, opinie, uzgodnienia, pozwolenia, itp.
10. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
11. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych bez zastrzeżeń zgodnie z Prawem Budowlanym oraz uzyskanie prawomocnej decyzji / zgłoszenia wodnoprawnego (jeżeli wymagane), wraz ze wszystkimi załącznikami oraz dokonaniem niezbędnych uzupełnień i poprawek całej dokumentacji wynikłych w trakcie uzyskiwania decyzji, zgłoszeń i pozwoleń.
Zakres prac projektowych i remontu musi uwzględniać niezbędne elementy jakie zostały określone we wniosku o dofinansowanie do których należy:
 wykonanie nowych nawierzchni jezdni, zjazdów, ciągów pieszych i rowerowych,
 lokalizacja min. 2 przystanków wyposażonych w perony,
 zastosowanie wyniesionego skrzyżowania,
 zastosowanie w organizacji ruchu oznakowania aktywnego lub sygnalizacji ostrzegawczej na przejściu dla pieszych lub przejeździe dla rowerów oraz zastosowanie znaków B- 33.
Docelowe parametry techniczne drogi objętej przedmiotem zamówienia
 klasa techniczna – Z (zbiorcza)
 prędkość projektowa – Vp = 30 km/h
 liczba jezdni – 1
 liczba pasów ruchu: – 2
 szerokość pasa ruchu – zmienna zależnie od warunków terenowych
 szerokość jezdni – zmienna zależnie od warunków terenowych
 szerokość chodnika – zmienna zależnie od warunków terenowych
 kategoria ruchu – KR 3
 obciążenie nawierzchni – 115 kN/oś.
Należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą, uwzględniając różnice wysokościowe.
W przypadku niemożności zaprojektowania remontu drogi zgodnie z Rozporządzeniem projektant musi uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy. Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 180 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3433663,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3933527,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3433663,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 743-17-29-488

7.3.3) Ulica: Olsztyńska

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmińsk

7.3.5) Kod pocztowy: 11-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3433663,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.