Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00432096/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup ratowniczego zestawu hydraulicznego o napędzie spalinowym” dla Komendy Powiatowej PSP w Nisku w ramach projektu: „Wzmocnienie potencjału podmiotów ... w ramach OLiOC Powiatu Niżańskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nisku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 42
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpnisko@podkarpacie.straz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kppsp-nisko
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc7a5629-a736-4161-a2e3-27437e5967d91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup ratowniczego zestawu hydraulicznego o napędzie spalinowym” dla Komendy Powiatowej PSP w Nisku w ramach projektu: „Wzmocnienie potencjału podmiotów ... w ramach OLiOC Powiatu Niżańskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc7a5629-a736-4161-a2e3-27437e5967d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00407104/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z dostawą spalinowego zestawu ratowniczego narzędzi hydraulicznych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nisku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432096
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup ratowniczego zestawu hydraulicznego o napędzie spalinowym” dla Komendy Powiatowej PSP w Nisku
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43328100-9 - Urządzenia hydrauliczne
43329000-5 - Zestawy sprzętu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178861,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178861,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178861,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA SERVICE SP. Z. O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251093241
7.3.3) Ulica: Marecka 66
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178861,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z NISKA
- Budowa windy osobowej z szybem zewnętrznym samonośnym przy budynku dydaktycznym w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Rudniku nad Sanem
- Nadzór inwestorski - branża drogowa przy realizacji zadania pn.: "Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku ..."
- Zakup i dostawa komputerów, sprzętu elektronicznego, monitorów interaktywnych i rzutników dla LO w Nisku i ZS w Jeżowem w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału kształcenia ogólnego w Powiecie
- Dostawa owoców i warzyw, mrożonek i ryb oraz jajek do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Zakup dodatkowego wyposażenia (sprzęt elektroniczny IT) dla potrzeb placówki edukacyjnej Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyki w Nisku realizowane w ramach projektu pn. "Utworzenie ...
- USŁUGA CATERINGU DLA WYCHOWANKÓW INTERNATU REGIONALNEGO CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ W NISKU W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2026 R. DO 30 CZERWCA 2026 R.
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odtworzenie zużytego sprzętu i doposażenie OSP w dodatkowy sprzęt do prowadzenia działań ratowniczych w związku z działaniami ratowniczymi na terenie BPN - dla OSP na terenie Gminy Dąbrowa Biał.
- "Zakup wyposażenia i odzieży specjalistycznej oraz wykonanie ekspertyzy na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Ząbkowice Śląskie (2025-2026)"- zamówienie podzielone na 8 części.
- Świadczenie usługi przeglądu technicznego oraz konserwacji i naprawy, a także wymiany drobnego sprzętu ppoż.. w budynkach Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy"
- "Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i zapewnienia ciągłości dostaw" określonych w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Dostawa sprzętu ratowniczego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





