Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00423576/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zajęć kulturalnych, sportowych i edukacyjnych dla uczestników projektu „Aktywny senior w Gminie Gniezno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNIEZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 424 57 50
1.5.8.) Numer faksu: 61 424 57 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@urzadgminy.gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gniezno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć kulturalnych, sportowych i edukacyjnych dla uczestników projektu „Aktywny senior w Gminie Gniezno”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f38ef533-5c1e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007564/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Prowadzenie zajęć kulturalno-sportowych w ramach projektu Aktywny senior w Gminie Gniezno (WRPO)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 7 Włączenie społeczne, Działanie 7.2 Usługi społeczne i zdrowotne; Poddziałanie 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne; projekty konkursowe oraz pozakonkursowe w zakresie epidemii Covid-192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423576/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GR.271.63.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Zajęcia komputerowe 8 godzin/miesiąc x 2 kluby = 16 godz/miesiącZał. nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zajęcia muzyczno-taneczne 6 godzin/miesiąc x klub_nr 1 = 6 godz/miesiączał. nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Zajęcia muzyczno-taneczne - 6 godzin/miesiąc x klub_nr 2 = 6 godz/miesiączał nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Warsztaty z zakresu profilaktyki zdrowie - 2 godzin/miesiąc x 2 kluby = 4godz/miesiąc
zał nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Warsztaty sportowe ( nordic walking, fitnes dla seniorów) - 8 godzin/miesiąc xklub_nr 1 = 8 godz/miesiąc
zał nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Warsztaty sportowe ( nordic walking, fitnes dla seniorów) - 8 godzin/miesiąc xklub_nr 2 = 8 godz/miesiąc
zał nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Poradnictwo specjalistyczne ( np. prawne, psychologiczne) 2 godzin/miesiąc x2 kluby = 4 godz/miesiąc
zał nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 120 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - Spotkania ze specjalistami z cyklu "W zdrowym ciele zdrowy duch"- 8godzin/miesiąc x 2 kluby = 16 godz/miesiąc
zał nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 100 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą
do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
W postępowaniu wpłynęły cztery oferty na poszczególne części zamówienia. W toku badania ofert Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości porównania ofert przez niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie zgodnie z podstawą prawną wskazaną w uzasadnieniu prawnym
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą
do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
W postępowaniu wpłynęły cztery oferty na poszczególne części zamówienia. W toku badania ofert Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości porównania ofert przez niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie zgodnie z podstawą prawną wskazaną w uzasadnieniu prawnym
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą
do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
W postępowaniu wpłynęły cztery oferty na poszczególne części zamówienia. W toku badania ofert Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości porównania ofert przez niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie zgodnie z podstawą prawną wskazaną w uzasadnieniu prawnym
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą
do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
W postępowaniu wpłynęły cztery oferty na poszczególne części zamówienia. W toku badania ofert Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości porównania ofert przez niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie zgodnie z podstawą prawną wskazaną w uzasadnieniu prawnym
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą
do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
W postępowaniu wpłynęły cztery oferty na poszczególne części zamówienia. W toku badania ofert Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości porównania ofert przez niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie zgodnie z podstawą prawną wskazaną w uzasadnieniu prawnym
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą
do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
W postępowaniu wpłynęły cztery oferty na poszczególne części zamówienia. W toku badania ofert Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości porównania ofert przez niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie zgodnie z podstawą prawną wskazaną w uzasadnieniu prawnym
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą
do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
W postępowaniu wpłynęły cztery oferty na poszczególne części zamówienia. W toku badania ofert Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości porównania ofert przez niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie zgodnie z podstawą prawną wskazaną w uzasadnieniu prawnym
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą
do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
W postępowaniu wpłynęły cztery oferty na poszczególne części zamówienia. W toku badania ofert Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości porównania ofert przez niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie zgodnie z podstawą prawną wskazaną w uzasadnieniu prawnym
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Gniezna
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Gniezno
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie Klubu Seniora przy ul. Sportowej w Gnieźnie
- Budowa sieci wodociągowej w m. Osiniec działki nr 3/1, 57, 66/5, 330/8
- Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych - etap II
- Remont - nakładka bitumiczna z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja aktywności rekreacyjno-sportowych nad Jeziorem Zegrzyńskim w ramach CIVICA Sport and Culture Festival w dniu 15 czerwca 2024 r.
- Sukcesywne świadczenie usług prawnych w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych realizowanych w ramach projektu pn. CUS - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
- Przeprowadzenie warsztatów dla uczestników konkursu ePortfolio
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Sukcesywne świadczenie usług prawnych w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych realizowanych w ramach projektu pn. CUS - Nowe spojrzenie na usługi społeczne.
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.