Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00422415/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00434147/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-22
- 2025/BZP 00438573/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej – sprzęt elektroniczny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Miński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 3
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatminski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatminski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej – sprzęt elektroniczny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-046bf1e1-9632-435b-826d-cda5fe8d511f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422415
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wolnego od wad sprzętu elektronicznego na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej tj.:
1. Nagrzewnica olejowa – 13 szt.
2. Maszt oświetleniowy – 30 szt.
3. Najaśnica – 20 szt.
4. Rozdzielnica – 13 szt.
5. Przedłużacz bębnowy siłowy – 13 szt.
6. Sprężarka – 2 szt.
7. Lampa oświetleniowa stojąca – 150 szt.
8. Klimatyzator – 10 szt.
9. Myjka ciśnieniowa – 6 szt.
10. Przedłużacz zwykły – 30 szt.
11. Lampa namiotowa – 13 szt.
12. Latarka szperacz – 100 szt.
13. Latarka czołowa – 100 szt.
Przedmiot zamówienia wpisuje się w Obszar II tj.: Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw, Dział I tj.: uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025, stanowiący załącznik do Zarządzenia Wojewody Mazowieckiego z dnia 29 lipca 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31521320-3 - Latarki
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
31224810-3 - Przedłużacze
42510000-4 - Wymienniki ciepła, urządzenia do konfekcjonowania powietrza i urządzenia chłodzące oraz maszyny filtrujące
42123000-7 - Sprężarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn zm.) Zamawiający zawiadamia, że postępowanie pn.: „Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej – sprzęt elektroniczny” zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W budżecie zarezerwowano kwotę 10.000,00 zł brutto, natomiast cena oferty najkorzystniejszej wynosi 634.823,91 zł brutto.INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zapewnienie całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania jest miasto Mińsk Mazowiecki
- Dostawa defibrylatorów, specjalnej odzież roboczej, innego sprzętu oraz indywidualnych żywnościowych racji w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Dostawa paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim w 2026 r."
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości przy drogach nadzorowanych przez ZDP Mińsk Mazowiecki - Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Hucie Mińskiej (IV)
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia i odzieży specjalistycznej oraz wykonanie ekspertyzy na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Ząbkowice Śląskie (2025-2026)"- zamówienie podzielone na 8 części.
- MODERNIZACJA KOMORY KLIMATYCZNEJ SERVATHIN
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY UKW W BYDGOSZCZY
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej: Gminnej Biblioteki w Niechlowie i Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





