eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Zapewnienie opieki zwierzętom z terenu Gminy Miasto Zgierz oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie opieki zwierzętom z terenu Gminy Miasto Zgierz oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie opieki zwierzętom z terenu Gminy Miasto Zgierz oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96d6c958-6997-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067291/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.3 Zapewnienie opieki zwierzętom z terenu Gminy Miasto Zgierz oraz zapobieganie bezdomności zwierząt .

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w dokumencie "Instrukcja dla wykonawców
platformazakupowa.pl" oraz w „Regulaminie platformazakupowa.pl”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) ADMINISTRATOREM PANI/PANA DANYCH OSOBOWYCH jest:
Prezydent Miasta Zgierza, z siedzibą w Zgierzu, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz;
2) w sprawie ochrony swoich danych osobowych proszę skontaktować się z INSPEKTOREM
OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH pod adresem e-mail: e-urzad@umz.zgierz.pl
lub epuap.gov.pl skrytka epuap:/4ebn4d0m4f/skrytka; lub pisemnie na adres Urzędu Miasta Zgierza:
plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie
podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji treści ofert 4) odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych ,
dalej „ustawa PZP”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 2;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.40.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie całodobowo usługi weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt, poprzez dojazd na miejsce zdarzenia i objęcie zwierzęcia opieką weterynaryjną, w razie potrzeby przyjęcie do leczenia wraz z transportem oraz utylizacją zwłok.
1.1.1. Zamówienie obejmuje:
1) utrzymanie całodobowo przez wszystkie dni tygodnia gotowości do świadczenia
usługi i przyjmowanie wezwań kierowanych drogą telefoniczną przez Straż Miejską
w Zgierzu lub wskazanego pracownika Zamawiającego;
2) niezwłoczne przybycie, w czasie nie dłuższym niż 60 minut od chwili otrzymania
wezwania, osoby dysponującej uprawnieniami do wykonania usługi weterynaryjnej
i właściwym sprzętem oraz środkami, na wskazane na terenie Gminy Miasto Zgierz
miejsce przebywania zwierzęcia, w celu:
a) podjęcia właściwych dla gatunku i stanu zdrowia zwierzęcia oraz okoliczności,
w jakich się ono znajduje działań na miejscu zdarzenia poprzez pomoc weterynaryjną
(w tym z użyciem leków),
b) dokonania w uzasadnianych weterynaryjnie przypadkach eutanazji zwierzęcia
w miejscu zdarzenia,
c) utylizacji zwłok zwierzęcia w przypadkach zgonu zwierzęcia, zaistniałego
w trakcie transportu do zakładu leczniczego lub na dalszym etapie świadczonej opieki,
d) uśpienia ślepych miotów urodzonych w trakcie realizacji zamówienia i ich
utylizację,
e) przejęcia do dalszego leczenia w przypadkach takiej potrzeby, wraz z transportem
do zapewnionego przez Wykonawcę :
- schroniska dla zwierząt
- zakładu leczniczego dla zwierząt w przypadku potrzeby zastosowania doraźnego
leczenia zwierzęcia w zakładzie przed przekazaniem do schroniska, gospodarstwa
rolnego lub wypuszczeniem na wolność;
3) transport zwierząt po zakończeniu leczenia w zakładzie leczniczym
do wskazanych przez Zamawiającego:
a) gospodarstwa rolnego* położonego w Zgierzu przy ul. Czerwonej 24,
w przypadku dużych zwierząt gospodarskich,
b) ostoi leśnej*, położonej we wschodniej granicy Leśnego rezerwatu przyrody
„Dąbrowa Grotnicka", biegnącej wzdłuż oddziałów leśnych 113, 115, 112, i 126 na
terenie leśnictwa Zimna Woda, w przypadku dużych zwierząt dzikich lub innego miejsca
alokacji zwierzęcia,
*Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji miejsc w trakcie świadczenia
usługi,
4) wypuszczenie do środowiska naturalnego zwierząt małych dzikich po
zakończeniu leczenia (poza kotami wolno żyjącymi),
5) powiadomienie na jeden dzień roboczy wcześniej do godz. 14.00 drogą e-mail
Zamawiającego oraz Straży Miejskiej w Zgierzu o zakończeniu leczenia zwierzęcia
i planowanym czasie transportu zwierzęcia dużego gospodarskiego, celem
powiadomienia przez Zamawiającego osoby prowadzącej gospodarstwo rolne
0 dostarczeniu zwierzęcia przez Wykonawcę ,
6) powiadomienie na jeden dzień roboczy wcześniej do godz. 14.00 podmiotu
wskazanego przez Zamawiającego o zakończeniu leczenia zwierząt małych
gospodarskich oraz kotów wolno żyjących i potrzebie ich odbioru,
7) powiadomienie na jeden dzień roboczy wcześniej do godz. 14.00 drogą e-mail
Zamawiającego oraz Straży Miejskiej w Zgierzu o zakończeniu leczenia zwierząt dzikich
1 planowanym czasie wypuszczenia do środowiska naturalnego, przewiezienia do ostoi
leśnej lub innego miejsca alokacji zwierzęcia, celem ewentualnego uczestniczenia w tych
czynnościach przedstawiciela Zamawiającego.
Pełny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu usług , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 prawa zamówień publicznych, z uwzględnieniem przepisu art. 214 ust. 2 PZP, tj.:
- podobnych i zgodnych z przedmiotem tego zamówienia podstawowego,
w szczególności: wszystkich usług wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia,
- w zakresie sumarycznej wartości do 80.000,00 zł
- na warunkach:
- przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu;
- przez Wykonawcę spełniającego, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru
zamówienia, warunki udziału w postępowaniu;
- z zachowaniem, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia
powtórzonego warunków umowy,
jak w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
Ww. zamówienia zostaną udzielone na podst. art. 214 ust. 1. pkt 7 po przeprowadzeniu negocjacji
w trybie zamówienia z wolnej ręki z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena, bilbord.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Bilbord

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie w zakładzie leczniczym dla zwierząt usługi weterynaryjnej
obejmującej sterylizację/kastrację kotów wolno żyjących, leczenie kotów wolno
żyjących oraz usypianie ślepych miotów.
1.1.1. Zamówienie obejmuje:
1) sterylizację/kastrację kotów wolno żyjących z jednoczesnym zapewnieniem
po zabiegu opieki weterynaryjnej w czasie nie krótszym niż:
a) samica - 3 dni po zabiegu (licząc wraz z dniem wykonania zabiegu),
b) samiec - 2 dni po zabiegu (licząc wraz z dniem wykonania zabiegu),
2) leczenie kotów wolno żyjących z zapewnieniem całodobowej opieki w trakcie trwania
leczenia, dokonanie eutanazji w uzasadnionych weterynaryjnie przypadkach oraz
zapewnienie utylizacji zwłok,
3) usypianie ślepych miotów wraz z utylizacją.
Pełny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu usług , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 prawa zamówień publicznych,
z uwzględnieniem przepisu art. 214 ust. 2 PZP, tj.:
- podobnych i zgodnych z przedmiotem tego zamówienia podstawowego,
w szczególności: wszystkich usług wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia,
- w zakresie sumarycznej wartości do 20.000,00 zł – dot. cz. II,
- na warunkach:
- przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu;
- przez Wykonawcę spełniającego, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru
zamówienia, warunki udziału w postępowaniu;
- z zachowaniem, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia
powtórzonego warunków umowy,
jak w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
Ww. zamówienia zostaną udzielone na podst. art. 214 ust. 1. pkt 7 po przeprowadzeniu negocjacji
w trybie zamówienia z wolnej ręki z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena, dodatkowe dni opieki po sterylizacji/kastracji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe dni opieki po sterylizacji/kastracji.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania w obrocie
gospodarczym, wg art. 113 PZP, dot. części I oraz części II: Wykonawca prowadząc działalność
gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych
prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wg art. 114 PZP:
Wykonawca posiada:
1) odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej tj.
Dot. cz. I
- decyzję o wpisie schroniska dla zwierząt do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na obszarze jego właściwości;
- wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt;
- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla
bezdomnych zwierząt wydane w formie decyzji przez wójta , burmistrza lub prezydenta
miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług.
Dot. cz. II
- wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, wg art. 116
PZP: Wykonawca dysponuje następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub
urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia
publicznego, w szczególności:
Dot. cz. I:
- schronisko zapewniające miejsca przebywania, w szczególności psów i kotów,
dla minimum 80 sztuk zwierząt;
- zakład leczniczy dla zwierząt, wyposażony w pomieszczenia, aparaturę, sprzęt
dostosowany do określonego zakresu usług;
- samochód przystosowany do przewozu zwierząt wymagających interwencji
weterynaryjnej;
- czytnik czipów;
- witryna internetowa,
Dot. cz. II:
- zakład leczniczy dla zwierząt, wyposażony w pomieszczenia, aparaturę, sprzęt
dostosowany do określonego zakresu usług;
- czytnik czipów;
- witryna internetowa.
Wykonawca dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, tj.:
dot. części I oraz części II:
- minimum jednym lekarzem weterynarii

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z
rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
Zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru działalności regulowanej, tj.:
Dot. cz. I
- decyzja o wpisie schroniska dla zwierząt do rejestru podmiotów prowadzących
działalność nadzorowaną prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii
na obszarze jego właściwości;
- wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt;
- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla
bezdomnych zwierząt wydane w formie decyzji przez wójta , burmistrza lub prezydenta
miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług.
Dot. cz. II
- wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt.
Dot. cz. I oraz cz. II:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach. OŚWIADCZENIE: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę [art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć pełnomocnictwo
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez
Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1, powinno
wskazywać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
publicznego, a także zawierać deklarację (podpisy) wszystkich mocodawców, co do
ustanowienia pełnomocnika. 3. Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu
cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. 4. Jeżeli została
wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy
regulującej współpracę tych Wykonawców. [art. 59 PZP] W przypadku potwierdzenia spełnienia
przez Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia warunków dotyczących:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – Wykonawca ten winien złożyć oświadczenie w
trybie art. 117 ust. 4 PZP

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, odpowiednio
do treści art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również zmian nieistotnych tj.
takich, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie
zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na
wynik postępowania. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:
1) wynikającym ze skutków zdarzeń spowodowanych siłą wyższą,
2) przedmiotu umowy obejmującym zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe
wymagania, co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem
zamówienia, jeśli nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu
zamówienia, 3) danych Wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób
kontaktowych, itp., 4) wynikłym z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadkach: istotnej
zmiany na rynku walutowym, istotnej zmiany na rynku ekonomicznym, istotnej zmiany
prawa - zmiany przepisów prawa, itp.
3. Zmiany w zakresie innych postanowień mogą nastąpić tylko na podstawie
obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez każdą Stronę umowy.
4. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony
protokół podpisany przez obie Strony.
5. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą dopuszcza zmianę poszczególnych
zakresów umowy bez zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1.
6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający
może wyrazić zgodę, ale nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego
do wyrażenia takiej zgody.7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej-aneksu do umowy podpisanych przez Strony, pod rygorem nieważności.
Do treści zawieranej umowy zostaną wprowadzone zapisy zgodnie z ustawą z dnia 7 października 2022 r. o zmianie niektórych ustaw w celu uproszczenia procedur administracyjnych dla obywateli i przedsiębiorców (Dz. U. poz. 2185), nowelizująca przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (art. 44 i 75 ustawy), a także wprowadzająca dodatkowe regulacje (art. 48 ustawy), w zakresie zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, w tym waloryzacji wynagrodzenia wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-29 10:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Wszystkie kryteria wymienione w SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.