eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Świadczenie usług pocztowych, usługi odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego oraz usług kurierskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych, usługi odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego oraz usług kurierskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 342-15-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,104136,1f8ba4a1eed7b0db0a793874e7b795ba.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych, usługi odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego oraz usług kurierskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a795402-5052-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032447/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

1.3.2 Usługi pocztowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane przez UE ze środków EFS w ramach RPOWŚ na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Pomoc Techniczna, Działanie nr 11.2 Wsparcie procesu wdrażania RPOWŚ 2014-2020 poprzez wzmocnienie potencjału administracyjnego, projekt „Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, materiałów i wyposażenia oraz wynajem powierzchni biurowej w ramach RPOWŚ 2014-2020”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404478/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.59.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, jak również zwrotu do siedziby Zamawiającego przesyłek niedoręczonych, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 896), a także usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.
2. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ewentualny zwrot lub reklamacje wykonywane będą zgodnie z:
- ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 896) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, w tym m. in. rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2019r., poz. 474),
- międzynarodowymi przepisami pocztowymi,
- innymi powszechnie obowiązującymi aktami prawnymi związanymi z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia, w tym zgodnie z Regulaminem Wykonawcy dot. świadczenia usług pocztowych,
- oraz zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia i umową.
3. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
- przesyłki listowe nierejestrowane w obrocie krajowym,
- przesyłki listowe nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym,
- przesyłki listowe rejestrowane w obrocie krajowym,
- przesyłki listowe rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
- przesyłki listowe rejestrowane z zadeklarowaną wartością w obrocie krajowym,
- przesyłki listowe rejestrowane najszybszej kategorii z zadeklarowaną wartością w obrocie krajowym,
- przesyłki listowe rejestrowane najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym,
- paczki pocztowe rejestrowane w obrocie krajowym,
- zwroty przesyłek listowych i paczek pocztowych w obrocie krajowym,
- zwrot przesyłek listowych w obrocie zagranicznym,
- przesyłki listowe rejestrowane z potwierdzeniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

4.5.5.) Wartość części: 396990,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, wymagających dla zachowania terminu do wniesienia pisma lub wniesienia pisma do sądu nadania ich u operatora wyznaczonego, jak również zwrotu do siedziby Zamawiającego przesyłek niedoręczonych, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 896), a także usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.
2. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ewentualny zwrot lub reklamacje wykonywane będą zgodnie z:
- ustawą Prawo pocztowe oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, w tym m. in. rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 474), Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1026 ),
- międzynarodowymi przepisami pocztowymi,
- innymi powszechnie obowiązującymi aktami prawnymi związanymi z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia, w tym zgodnie z Regulaminem Wykonawcy dot. świadczenia usług powszechnych,
- oraz zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia i umową
3. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
- przesyłki listowe rejestrowane w obrocie krajowym z potwierdzeniem odbioru,
- przesyłki listowe rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym z potwierdzeniem odbioru,
- paczki pocztowe rejestrowane w obrocie krajowym z potwierdzeniem odbioru,
- paczki pocztowe rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym z potwierdzeniem odbioru,
- zwroty przesyłek listowych i paczek pocztowych w obrocie krajowym z potwierdzeniem odbioru.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

4.5.5.) Wartość części: 189908,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania krajowych i zagranicznych przesyłek kurierskich.
2. Usługi kurierskie w obrocie krajowym i zagranicznym wykonywane będą na zasadach określonych w Regulaminie świadczenia usług kurierskich Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 896), aktami wykonawczymi do ustawy, a w przypadku usługi pocztowej w obrocie zagranicznym – zgodnie z międzynarodowymi przepisami pocztowymi.
3. Wykonywanie usług kurierskich obejmuje przyjmowanie, przemieszczenie i doręczanie przesyłek w trybie „od drzwi do drzwi”.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje przesyłki listowe (dokumentowe) oraz paczki.
5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

4.5.5.) Wartość części: 13400,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta, której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.