Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00423952/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00438565/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej – sprzęt ratowniczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Miński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 3
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatminski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatminski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej – sprzęt ratowniczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40093c16-ce68-443a-9269-6df03a621fdd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423952
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych wolnych od wad sprzętu ratowniczego niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej tj.:
1. Pilarka ratownicza – 5 szt.
2. Piła do cięcia drewna – 25 szt.
3. Przecinarka do stali i betonu – 20 szt.
4. Apteczka indywidualna – 100 szt.
5. Apteczka strzelecka – 25 szt.
6. Defibrylator – 21 szt.
7. Zapora sorpcyjna do substancji chemicznych (sorbent uniwersalny – mata) – 70 szt.
8. Zapora sorpcyjna olejowa – 25 szt.
9. Sorbent do oleju (wąż do przycinania) – 25 szt.
10. Deska ortopedyczna – 20 szt.
11. Plandeka – 150 szt.
12. Gwoździarka z gwoździami – 10 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie pn.: „Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - sprzęt kwatermistrzowski” zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W budżecie zarezerwowano kwotę 10.000,00 zł brutto, natomiast cena oferty najkorzystniejszej wynosi 74.844,00 zł brutto.INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zapewnienie całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania jest miasto Mińsk Mazowiecki
- Dostawa defibrylatorów, specjalnej odzież roboczej, innego sprzętu oraz indywidualnych żywnościowych racji w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Dostawa paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim w 2026 r."
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości przy drogach nadzorowanych przez ZDP Mińsk Mazowiecki - Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Hucie Mińskiej (IV)
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odtworzenie zużytego sprzętu i doposażenie OSP w dodatkowy sprzęt do prowadzenia działań ratowniczych w związku z działaniami ratowniczymi na terenie BPN - dla OSP na terenie Gminy Dąbrowa Biał.
- "Zakup wyposażenia i odzieży specjalistycznej oraz wykonanie ekspertyzy na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Ząbkowice Śląskie (2025-2026)"- zamówienie podzielone na 8 części.
- Świadczenie usługi przeglądu technicznego oraz konserwacji i naprawy, a także wymiany drobnego sprzętu ppoż.. w budynkach Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy"
- "Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i zapewnienia ciągłości dostaw" określonych w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Dostawa sprzętu ratowniczego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





