eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › "Dostawa rozwiązań podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT (...) dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa rozwiązań podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT (...) dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZPZOZ Szpital Powiatowy w Kętrzynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510929362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. C. Skłodowskiej 2

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 751 25 02

1.5.8.) Numer faksu: 89 751 37 97

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-ketrzyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa rozwiązań podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT (...) dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb36291b-673b-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl/pn/szpital-ketrzyn/demand/92339/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 5. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
7. Ofertę należy przesłać pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wszelkie oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 57 ustawy Pzp.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl . Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego
1. Zgodnie z § 11 ust. 2 r.d.e. Zamawiający udostępnia poniżej informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy pod adresem https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl:
1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
3) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
2. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1) w zakresie proceduralnym:
Adriana Więcko, e-mail: adriana.wiecko@szpital-ketrzyn.pl
2) w zakresie merytorycznym:
Wojciech Łukaszewicz, e-mail: informatyk@szpital-ketrzyn.pl
3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania: 45/TP/2022.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 45/TP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 (Pakiet nr 1): Dostawa sprzętu i oprogramowania:
1. Oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą IT – licencja dla 100 stanowisk
2. Sprzęt komputerowy – komputery PC z systemem operacyjnym – 5 szt.
3. Serwer dedykowany dla funkcji zarządzania siecią LAN oraz funkcji routera brzegowego wraz zaporą bezpieczeństwa – 1 szt.
4. Serwer dedykowany dla kopii bezpieczeństwa – 1 szt.
5. Biblioteka taśmowa wraz z zestawem taśm dla realizacji zadań archiwizacji danych – 1 zestaw
6. Urządzenie do archiwizacji w technologii RDX – 1 zestaw
7. Serwer plików NAS dedykowany dla zadań kopii oraz archiwizacji danych – 1 zestaw
8. Aktualizacja / podniesienie wersji oprogramowania antywirusowego – licencja dla 104 stanowisk

4.2.6.) Główny kod CPV: 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48821000-9 - Serwery sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą wartością wyrażoną w punktach z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny:
• Łączna cena ofertowa brutto (C);
• Ocena techniczno-funkcjonalna (T)
• Okres gwarancji (G);
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące wagi/punkty w ocenie:
Lp. KRYTERIUM Waga (W)
1. Łączna cena ofertowa brutto (C) 60%
2. Ocena techniczno-funkcjonalna (T) 25%
3. Okres gwarancji (G) 15%
3. Sposób obliczania ceny dla poszczególnych kryteriów:
3.1. Ocena w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto (C)”
Liczba punktów w tym kryterium przyznawana będzie według wzoru:
C= (Cmin/Co ) * 100*W
gdzie:
C – ocena w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”
Cmin - najniższa oferowana cena spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Co - cena oferty ocenianej
W – waga w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”
3.2. Ocena w kryterium „Ocena techniczno-funkcjonalna (T)”
W kryterium badanej ofercie zostaną przyznane punkty na podstawie wskazanych w opisie przedmiotu
zamówienia (zał. nr 2 do SWZ) parametrów punktowych zawartych w pozycji (kolumna) Punktacja docelowa.
Wartość punktowa w kryterium „Ocena techniczno-funkcjonalna (T)” zostanie przyznana będzie według wzoru:
T= (Tmin/To ) * 100*W
gdzie:
T – ocena w kryterium „Ocena techniczno-funkcjonalna ”
Tmin - łączna punktacja w badanej ofercie przyznana na podstawie wskazanych przez wykonawcę w opisie przedmiotu zamówienia parametrów punktowych
To - maksymalna liczba punktów możliwa do zdobycia na podstawie wskazanych w opisie przedmiotu
zamówienia parametrów punktowych
W – waga w kryterium „Ocena techniczno-funkcjonalna”
3.3. Ocena w kryterium „Okres gwarancji (G)”
W kryterium badanej ofercie zostaną przyznane punkty w zależności od długości podanego przez Wykonawcę okresu gwarancji według następujących zasad:
a) Zamawiający zastrzega, że minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, natomiast maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy;
b) Zaoferowanie w treści oferty okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące spowoduje odrzucenie oferty. Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy nie powoduje odrzucenia oferty (w takim przypadku oferta otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium zgodnie z poniższym).
c) Oceniana oferta otrzyma punkty w ilości pozostającej w zależności od oferowanego okresu gwarancji (G):
 okres gwarancji minimalny ( wymagany przez Zamawiającego) 24 miesiące - 0 pkt.
 oferowany okres gwarancji ponad minimalny okres (od 25 miesięcy do 59 miesięcy) - jeden punkt za każdy zaoferowany dodatkowy pełny miesiąc gwarancji (oferta może uzyskać minimalnie 1 pkt za 25 miesięcy, za kolejne miesiące 2, 3 pkt. , itd. maksymalnie 35 pkt. za 59 miesięcy)
 okres gwarancji maksymalny - 60 miesięcy i więcej – 36 pkt.
d) Ocena ofert w kryterium będzie ustalona wg poniższego wzoru, określona do dwóch miejsc po przecinku:
G= (Go/Gmax) x 100 x W
gdzie:
G – ocena w kryterium „Okres gwarancji”
Gmax – największa liczba uzyskanych punktów za udzieloną gwarancję spośród ocenianych ofert
Go – punkty za udzieloną gwarancję oferty ocenianej
W – waga w kryterium „Okres gwarancji”
4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + T + G
gdzie:
 L - całkowita liczba punktów
 C - punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”
 T - punkty uzyskane w kryterium „Ocena techniczno-funkcjonalna”
 G - punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczno-funkcjonalna

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Część 2 (Pakiet nr 2): Dostawa oprogramowania dla backupu systemu dokumentacji medycznej szpitala

4.2.6.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą wartością wyrażoną w punktach z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny:
• Łączna cena ofertowa brutto (C);
• Okres gwarancji (G);
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące wagi/punkty w ocenie:
Lp. KRYTERIUM Waga (W)
1. Łączna cena ofertowa brutto (C) 60%
2. Okres gwarancji (G) 40%
3. Sposób obliczania ceny dla poszczególnych kryteriów:
3.1. Ocena w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto (C)”
Liczba punktów w tym kryterium przyznawana będzie według wzoru:
C= (Cmin/Co ) * 100*W
gdzie:
C – ocena w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”
Cmin - najniższa oferowana cena spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Co - cena oferty ocenianej
3.2. Ocena w kryterium „Okres gwarancji (G)”
W kryterium badanej ofercie zostaną przyznane punkty w zależności od długości podanego przez Wykonawcę okresu gwarancji według następujących zasad:
a) Zamawiający zastrzega, że minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, natomiast maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy;
b) Zaoferowanie w treści oferty okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące spowoduje odrzucenie oferty. Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy nie powoduje odrzucenia oferty (w takim przypadku oferta otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium zgodnie z poniższym).
c) Oceniana oferta otrzyma punkty w ilości pozostającej w zależności od oferowanego okresu gwarancji (G):
 okres gwarancji minimalny ( wymagany przez Zamawiającego) 24 miesiące - 0 pkt.
 oferowany okres gwarancji ponad minimalny okres (od 25 miesięcy do 59 miesięcy) - jeden punkt za każdy zaoferowany dodatkowy pełny miesiąc gwarancji (oferta może uzyskać minimalnie 1 pkt za 25 miesięcy, za kolejne miesiące 2, 3 pkt. , itd. maksymalnie 35 pkt. za 59 miesięcy)
 okres gwarancji maksymalny - 60 miesięcy i więcej – 36 pkt.
d) Ocena ofert w kryterium będzie ustalona wg poniższego wzoru, określona do dwóch miejsc po przecinku:
G= (Go/Gmax) x 100 x W
gdzie:
G – ocena w kryterium „Okres gwarancji”
Gmax – największa liczba uzyskanych punktów za udzieloną gwarancję spośród ocenianych ofert
Go – punkty za udzieloną gwarancję oferty ocenianej
W – waga w kryterium „Okres gwarancji”
4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
 L - całkowita liczba punktów
 C - punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”
 D – punkty uzyskane kryterium „Termin dostawy”
 G - punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”
5. Punktacja przyznawana ofertom dla danej części zamówienia w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Część 3 (Pakiet nr 3): Audyt bezpieczeństwa systemów IT
Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa, którego celem jest wykazanie podniesienia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego po zrealizowaniu czynności w odniesieniu do stanu na dzień przeprowadzenia badania poziomu dojrzałości cyberbezpieczeństwa i oceny podniesienia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego, zgodnie z Zarządzeniem nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 r. w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców

4.2.6.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 10. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą wartością wyrażoną w punktach z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny:
• Łączna cena ofertowa brutto (C);
• Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D);
11. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące wagi/punkty w ocenie:


Lp. KRYTERIUM Waga (W)
1. Łączna cena ofertowa brutto (C) 60%
2. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40%
12. Sposób obliczania ceny dla poszczególnych kryteriów:
6.1. Ocena w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto (C)”
Liczba punktów w tym kryterium przyznawana będzie według wzoru:
C= (Cmin/Co ) * 100*W
gdzie:
C – ocena w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”
Cmin - najniższa oferowana cena spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Co - cena oferty ocenianej
6.2. Ocena w kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)”
W kryterium badanej ofercie zostaną przyznane punkty w zależności od doświadczenia osób wyznaczonych
do realizacji zamówienia na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w pkt. B. (Pakiet nr 3)
Załącznika Nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy .
Doświadczenie należy wskazać w pełnych latach przyjmując, że 1 rok = 12 miesięcy.
terminu realizacji dostawy podanego przez Wykonawcę według następujących zasad:
a) Zamawiający zastrzega, że wymagany termin dostawy nie może przekroczyć 120 dni licząc od dnia następnego po dniu, w którym została podpisana umowa;
b) Zaoferowanie w treści oferty terminu dostawy dłuższego niż 120 dni spowoduje odrzucenie oferty.
c) Oceniana oferta otrzyma punkty w zależności od doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D):
 od 1 do 2 audytów - 0 pkt.
 3 audyty - 25 pkt.
 4 audyty - 50 pkt.
 5 audytów - 75 pkt.
 6 audytów i więcej - 100 pkt.
Wartość punktowa w kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)” zostanie przyznana będzie według wzoru:
D= (Do/Dmax) * 100*W
gdzie:
D – ocena w kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
Dmax – największa liczba uzyskanych punktów za termin dostawy spośród ocenianych ofert
Do – punkty za doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia oferty ocenianej
W – waga w kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”

13. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + D
gdzie:
 L - całkowita liczba punktów
 C - punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”
 D – punkty uzyskane kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
14. Punktacja przyznawana ofertom dla danej części zamówienia w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie w odniesieniu do pakietu nr 1.
W zakresie Pakietu nr 2 - Wykonawca spełni warunek dot. zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
I. Jednostka przeprowadzająca audyt posiada akredytację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz.U. z 2022r. poz.5) w zakresie właściwym do podejmowanych ocen bezpieczeństwa systemów informacyjnych.
II. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: minimum dwoma audytorami posiadającymi (każdy z nich):
a) co najmniej jeden certyfikat uprawiający do jego przeprowadzenia z poniższego wykazu:
1. Certified Internal Auditor (CIA);
2. Certified Information System Auditor (CISA);
3. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
4. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
5. Certified Information Security Manager (CISM);
6. Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC);
7. Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT);
8. Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
9. Systems Security Certified Practitioner (SSCP);
10. Certified Reliability Professional;
11. Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert,
lub
b) co najmniej trzyletnią praktykę w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych,
lub
c) co najmniej dwuletnią praktykę w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych i legitymujących się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi przepisami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych, technicznych lub prawnych.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
4.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
4.3. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.1. niniejszego rozdziału (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 5 - 7 Pzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
4.4. Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4 Pzp sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
1.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ:
2.1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
2.2. Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący Załącznik nr 1.1 do SWZ.
2.3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium – nie dotyczy.
2.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz.U. z 2020 poz. 346 z późn. zm.).
2.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby w oparciu o art. 118 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3.1. Oświadczenie Wykonawcy na wzorze stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. W tym celu należy załączyć do oświadczenia wypełnione tabele zamieszczone w Załączniku nr 2 odnoszące się do tej części zamówienia, której dotyczy składana oferta.
3.2. Dokument handlowy w postaci katalogu, folderu, ulotki, karty katalogowej, etykiety, instrukcji obsługi lub inny dokument handlowy producenta oferowanego asortymentu przedstawiający w czytelny i jednoznaczny sposób wyrób, nazwę jego elementy składowe, symbol/numer katalogowy, zawierający wyczerpujące dane oferowanych wyrobów potwierdzające wymagania Zamawiającego. Numer/Symbol katalogowy wskazany w w/w dokumencie musi być potwierdzony w Formularzu asortymentowo-cenowym. Wykonawca winien w ww. dokumencie oznaczyć numer zadania i pozycję dla danego oferowanego produktu, celem identyfikacji przez Zamawiającego. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3.3. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych.
3.4. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, przy czym uzupełnieniu nie podlegają dokumenty dotyczące kryteriów oceny ofert odnoszące się do kryteriów jakościowych lub innych związanych z przedmiotem zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych.
3.4. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, przy czym uzupełnieniu nie podlegają dokumenty dotyczące kryteriów oceny ofert odnoszące się do kryteriów jakościowych lub innych związanych z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (ESPD) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Uwaga: Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, na gruncie ustawy Prawo zamówień publicznych należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 Pzp
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: pośrednictwem Platformy Zakupowej (https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-28 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminach określonych w art. 264 Pzp
2. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.